Maar WTH is het?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn crew-dagen...
aha ik heb alleen de sticky unit en ik snap het nu ook, iiiiiiieeeeeeeeeeewwwwwwwwwwquote:
die rechten heb ik nooit gekregen gelukkig, iig niet met toegang tot het keldertje waar Danny met vleeshaken afgeranseld wordt door knorretje met kaarsvetquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn ER-dagen...
Bring it on woman!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heel wel!
*Gamebabe rent naar haar gewichten om heel hard te trainen
Okquote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Bring it on woman!!
Ik kan trouwens ook helemaal niet in dat forum..
Staat momenteel op een september-release voor de PC.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Misan het volgende:
Kan iemand trouwens even checken wanneer Heroes of Might and Magic 6 (homm6) uitkomt en op welke platformen deze gaat verschijnen?
Poepnerd!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Misan het volgende:
Kan iemand trouwens even checken wanneer Heroes of Might and Magic 6 (homm6) uitkomt en op welke platformen deze gaat verschijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poepnerd!!!!Ja man wat een nerd hey! gwoon Call of Duty kopuh jong! Hoezo diepgang, diepe gat in je hoofd door gespray van wapen men! HOMO! Er loopt teveel zuurstof naar mijn hoofd, even petje strakker trekken. Hoeruuuuuuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Liedjes in Glee zijn soms nog best geinig hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit hier al 2 weken met 10 OST's van Glee, the Best of van Radiohead en Show us your Hits van BHG
Karma Police komt me nu al mn strot uit. Tijd voor wat nieuwe muziek op mn laptop.
JA DE GLEES ZIJN VOOR MN VRIENDIN JA GODVER![]()
Radiohead.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit hier al 2 weken met 10 OST's van Glee, the Best of van Radiohead en Show us your Hits van BHG
Karma Police komt me nu al mn strot uit. Tijd voor wat nieuwe muziek op mn laptop.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja man wat een nerd hey! gwoon Call of Duty kopuh jong! Hoezo diepgang, diepe gat in je hoofd door gespray van wapen men! HOMO! Er loopt teveel zuurstof naar mijn hoofd, even petje strakker trekken. Hoeruuuuuuh!
HoMM is tof jonguh!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik vind het ook niet erg dat Misan een poepnerd is, dat weet iedereen die ook maar één woord van die jongen heeft gehoord, maar HOMM gaat zelfs mijn nerdenkopje te boven!
(maar wel mooie typering van het CoD gespuis!)
imlike fuck youuuhouuhouuuuu and fuckhertooohooohooooquote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Liedjes in Glee zijn soms nog best geinig hoor![]()
Ook "voor mijn vriendin" ja
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Staat momenteel op een september-release voor de PC.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poepnerd!!!!thanks heren, dat kan ik vanaf hier niet checken namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens wel veel zin in al![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
imlike fuck youuuhouuhouuuuu and fuckhertooohooohoooo
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:
quote:
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manierquote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en GB wanneer gaan we toffe games maken, websites komen me mn strot uit
Ik hoop dat ze niet alleen nummers van Queens of the Stone Age spelen maar ook Nicotine, Valium, Vicodin, Marijuana, Ecstasy and Alcohoooooaaaaoaoaaaaaaal NICOTINE VALIUM VICODIN MARIJUANA ECSTASY AND ALCAHAAWLLLLLLOOOOOOOOOOOquote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manier
Maar ja... binnenkort maar een ios releasje doen
en Windows Phone 7 natuurlijk met de ombouwkitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manier
FOK!paardengame op ios!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenIs daar geen vergoeding voor? Verzekering?
Heb een leuk concept liggen voor ios (iPad), ik ga het deze week eens goed uitwerken (heb een brakke demo maar die werkt maar half).
Ik dacht dat Sony mensen die met hun release dicht bij de hack zaten zou compenseren met verlengde exposure?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol heeft echt het slechtste gamedesign OOIT!
Volledig terecht dat ik die game altijd de grond ingetrapt heb
Hij is best aardig als je eenmaal gewend bent aan de knulligheid, maargoed het feit dat je op den duur een eindbaas tegenkomt tegen wie je een full out assult moet plegen om hem uberhaupt te vermoorden is mongolisch.
Maar waarom dan lieve Rossdale?
Omdat je bij Alpha Protocol zelf je character bouwt, je kunt een sterke soldier van hem maken die veel damage doet en kan ontvangen, je kunt hem een explosievenexpert maken die alles aan gort blaast, of je maakt er een tactische sluiper van die weinig damage doet maar overal langs sneakt (wat het eigenlijke doel van de game is).
Als je echter met een zeer tactisch gebouwd karakter (die weinig damage doet en kan incasseren) echter tegen een eindbaas moet vechten die je constant verblind, 90% van het gevecht onoverwinnelijk is (je hebt een zeer nauwe tijdframe om uberhaupt damage te doen) die jou daarintegen extreem veel damage doet als je hem raakt en constant op je af rent, moet vechten dan is dat praktisch onmogelijk!!!
Wat een vreselijke faal
[/frustratie]
Inderdaad... wij hebben echter nog helemaal niets gehoord van Sony... terwijl we er wel om gevraagd hebben.. lastig...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/116/1164051p1.html
Het gaat hier wel over devs die hun game uit zouden brengen tijdens de outage, maar het geldt voor jou juist harder: die devs kunnen hun launch herschedulen, voor jou is de game al uit en nu dus alweer ouwe koek zodra PSN weer werkt...
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenIs daar geen vergoeding voor? Verzekering?
Heb een leuk concept liggen voor ios (iPad), ik ga het deze week eens goed uitwerken (heb een brakke demo maar die werkt maar half).
Klopt, dat zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]verschrikkelijk idd...!
Maar wat een enorm tof conversatiesysteem, wat enorm tof dat je keuzes daadwerkelijk invloed hebben!
Angry Pigs! Een spel waarin je biggen met een katapult moet afschieten op vogels, omdat ze hun eieren niet willen afgeven!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als jij ze animeert, dan programmeer ik wel watquote:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als jij ze animeert, dan programmeer ik wel wat
130 punten, je zou het bijna uitbrengen omdat het kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
ik heb alles klaar, kan zo op ios
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
130 punten, je zou het bijna uitbrengen omdat het kan
Ik ga eerst mijn wijnapp publishen, zullen we daarna een keer een hele dag van vroeg tot laat samen gaan zitten en pizza's bestellen? Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik denk, serieus dit, dat als je hier iets anders mee doet (net zo onnozel, maar geen paarden ofzo) en je werkt het serieus 1 dagje uit (met een team), dat het best nog een hit kan worden
Puur voor het "FFFFUUUUUUU nog 1x dan!".
Think about it GB, think about it
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga eerst mijn wijnapp publishen, zullen we daarna een keer een hele dag van vroeg tot laat samen gaan zitten en pizza's bestellen? Gewoon omdat het kan
Prima, ik laat je het weten als de wijn dinges online is en ik weet hoe publishen werktquote:
Gebruik je Xcode? Dat is Objective C / C toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Prima, ik laat je het weten als de wijn dinges online is en ik weet hoe publishen werkt
Ik heb juist braa van 9 tot 18 gestudeerd vandaagquote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Nebo het volgende:
Zo dat was weer een dagje 0,0 gestudeerd. Gaat goed zo met drie vakken in plaats van twee. Morgen toch maar eens wat gaan lezen.
Yeah die willen hier nog niet echt kriebelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb juist braa van 9 tot 18 gestudeerd vandaagmaar goed, deadlines
normaal is drie weken voor mij ook te veel, maar aangezien het oa scriptie is, is het handig als ik nu alvast hard werk om het af te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yeah die willen hier nog niet echt kriebelen.
Klopt idd maar dat probleem heb je in meer games daarom ga ik nooit echt zo voor puur stealth wat breekt je vaak toch op.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol heeft echt het slechtste gamedesign OOIT!
Volledig terecht dat ik die game altijd de grond ingetrapt heb
Hij is best aardig als je eenmaal gewend bent aan de knulligheid, maargoed het feit dat je op den duur een eindbaas tegenkomt tegen wie je een full out assult moet plegen om hem uberhaupt te vermoorden is mongolisch.
Maar waarom dan lieve Rossdale?
Omdat je bij Alpha Protocol zelf je character bouwt, je kunt een sterke soldier van hem maken die veel damage doet en kan ontvangen, je kunt hem een explosievenexpert maken die alles aan gort blaast, of je maakt er een tactische sluiper van die weinig damage doet maar overal langs sneakt (wat het eigenlijke doel van de game is).
Als je echter met een zeer tactisch gebouwd karakter (die weinig damage doet en kan incasseren) echter tegen een eindbaas moet vechten die je constant verblind, 90% van het gevecht onoverwinnelijk is (je hebt een zeer nauwe tijdframe om uberhaupt damage te doen) die jou daarintegen extreem veel damage doet als je hem raakt en constant op je af rent, moet vechten dan is dat praktisch onmogelijk!!!
Wat een vreselijke faal
[/frustratie]
Conrad was die cokesnuivende kutboss die ik nooit heb verslagen omdat ik een stealthcharacter had, wat blijkbaar in een stealthgame niet de bedoeling isquote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt idd maar dat probleem heb je in meer games daarom ga ik nooit echt zo voor puur stealth wat breekt je vaak toch op.
Is dat trouwens het gevechte tegen die conrad?
Ik doe op dit moment unity, en dat is javascript via dot net interface... Maar programmeren is programmeren, dus zoveel verschil maakt het allemaal niet (voor mij)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gebruik je Xcode? Dat is Objective C / C toch?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
So Bin Laden is finally dead. It's amazing what the Americans can do when the playstation network is down
Nee Conrad was een andere. Die eindbaas wie jij bedoelde was trouwens heel simpel als je een vriend van je zijn coke liet vergiftigen dan valt die al snel neer.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Conrad was die cokesnuivende kutboss die ik nooit heb verslagen omdat ik een stealthcharacter had, wat blijkbaar in een stealthgame niet de bedoeling is?
Alpha Protocol, grootste leveldesignfail OOIT
[ http://img692.imageshack.us/img692/8256/03620x.jpg (copy/paste deze link) ]
ja geniaal dat de bossfight bizar makkelijk is als je pad A kiest en onmogelijk bij pad B. Zelden zo briljant hard een bedrijf een game zien verkrachten.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Conrad was een andere. Die eindbaas wie jij bedoelde was trouwens heel simpel als je een vriend van je zijn coke liet vergiftigen dan valt die al snel neer.
In dat soort dingen is Alpha Protocol echt GENIAAL
De uitwerking was zeer matig idd maar alles daarom heen was echt heel goed! Als je bijvoorbeeld die terrorist liet leven dan hielp die je later weer mee. En je kon iemand killen zodat je in de latere levels minder tegenstanders had of je kon hem voor veel geld laten gaan zodat je dus geld had maar de tegenstanders niet minder sterk werden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja geniaal dat de bossfight bizar makkelijk is als je pad A kiest en onmogelijk bij pad B. Zelden zo briljant hard een bedrijf een game zien verkrachten.
De uitwerking eromheen was wel gaaf inderdaad, maar het leveldesign en de gameplay was zo ongelofelijk ruk, zelden een game gezien die zo compleet faalde. Een stealth-shooter waarin je niet kunt sneaken en richten betekent dat je 1 op de 4 keer raakt en dan ook nog eens amper schade doet, zelfs met headshots.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De uitwerking was zeer matig idd maar alles daarom heen was echt heel goed! Als je bijvoorbeeld die terrorist liet leven dan hielp die je later weer mee. En je kon iemand killen zodat je in de latere levels minder tegenstanders had of je kon hem voor veel geld laten gaan zodat je dus geld had maar de tegenstanders niet minder sterk werden.
Dat soort dingen vind ik altijd super vet. Ook die coke gast vond ik tof bedacht dat je iemand hem kon laten vergiftigen.
Enorm veel perks en shit zat er ook in en veel te levellen wat ik ook altijd tof vind. Ik wil gewoon heel veel keuze's maken voor het verhaal maar ook welke perks en upgrades je neemt. Dat miste ik in Mass Effect 2 weer heel erg.
En dat is eeuwig zonde anders was het echt een topper geweest en was er misschien een deeltje 2 gekomen!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
De uitwerking eromheen was wel gaaf inderdaad, maar het leveldesign en de gameplay was zo ongelofelijk ruk, zelden een game gezien die zo compleet faalde. Een stealth-shooter waarin je niet kunt sneaken en richten betekent dat je 1 op de 4 keer raakt en dan ook nog eens amper schade doet, zelfs met headshots.
Gruwelijk wat was de gameplay slecht
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ben de missies in Moskou gaan doen en zit nu vast bij brayko. Die gast die constant coke snuift en je aanvalt met zijn messen. Echt niet te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt idd maar dat probleem heb je in meer games daarom ga ik nooit echt zo voor puur stealth wat breekt je vaak toch op.
Is dat trouwens het gevechte tegen die conrad?
checkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ben de missies in Moskou gaan doen en zit nu vast bij brayko. Die gast die constant coke snuift en je aanvalt met zijn messen. Echt niet te doen
Ben je ook al thailand ofzo geweest? Daar zit die kerel die je kan helpen tegen brayko dan is die een heel stuk makkelijker.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ben de missies in Moskou gaan doen en zit nu vast bij brayko. Die gast die constant coke snuift en je aanvalt met zijn messen. Echt niet te doen
Damn! Jij hebt er zin in!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Ja kan ik me goed voorstellen Nebo en zo'n uitstraling heeft het ook welAlleen valt het best mee als je het een keer van dichtbij gezien hebt.Ik ben ook gewoon een boerenlul met schijt aan de wereld en ik loop er ook gewoon rond. Er zijn absoluut clubs waar ik niet mag spelen en waar je alleen mag spelen als je lid bent van de club (of federatie van clubs) en een maximale handicap hebt (de Hoge Kleij in Amersfoort is er zoeentje) al schieten de Par 3 banen als paddenstoelen uit de grond. Op Par 3 banen heb je over het algemeen geen GVB nodig, ben je niet verplicht golfschoenen te dragen en hoef je ook geen lid te zijn van de club waar je gaat spelen. De prijzen om 9 holes Par 3 te lopen variëren van 11 euro tot 15 euro en dan ben je gewoon twee uur lekker buiten aan het lopen en ondertussen speel je een spelletje.
Enkele laagdrempelige zijn:
http://www.burggolf.nl/
http://www.golfmanagement.nl/informatie/pages/onze-banen/
http://www.golfbaanamsterdam.nl/
http://www.sgnl.nl/
Voornaamste voorwaarden zijn: liever geen spijkerbroek, shirts met mouwen en sportieve schoenen met platte zolenAl heb ik bij Naarderbos werkelijk vanalles rond zien lopen: van jong tot oud en ook in spijkerbroek
Ik zou gewoon eens met een paar vrienden zo'n gratis golfles meepakken, de rest komt later wel als je daar zin in hebt
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Misan het volgende:
[..]
die arme jongen even van zijn angst af helpen
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kan je hem vormen in jouw evenbeeld!
En dan daarna aan de fitness!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cursus: vier jaar lang gemiddeld vier dagen per week te veel bier drinken
Gast, jij bent gruwelijk elitequote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Ja kan ik me goed voorstellen Nebo en zo'n uitstraling heeft het ook welAlleen valt het best mee als je het een keer van dichtbij gezien hebt.Ik ben ook gewoon een boerenlul met schijt aan de wereld en ik loop er ook gewoon rond. Er zijn absoluut clubs waar ik niet mag spelen en waar je alleen mag spelen als je lid bent van de club (of federatie van clubs) en een maximale handicap hebt (de Hoge Kleij in Amersfoort is er zoeentje) al schieten de Par 3 banen als paddenstoelen uit de grond. Op Par 3 banen heb je over het algemeen geen GVB nodig, ben je niet verplicht golfschoenen te dragen en hoef je ook geen lid te zijn van de club waar je gaat spelen. De prijzen om 9 holes Par 3 te lopen variëren van 11 euro tot 15 euro en dan ben je gewoon twee uur lekker buiten aan het lopen en ondertussen speel je een spelletje.
Enkele laagdrempelige zijn:
http://www.burggolf.nl/
http://www.golfmanagement.nl/informatie/pages/onze-banen/
http://www.golfbaanamsterdam.nl/
http://www.sgnl.nl/
Voornaamste voorwaarden zijn: liever geen spijkerbroek, shirts met mouwen en sportieve schoenen met platte zolenAl heb ik bij Naarderbos werkelijk vanalles rond zien lopen: van jong tot oud en ook in spijkerbroek
Ik zou gewoon eens met een paar vrienden zo'n gratis golfles meepakken, de rest komt later wel als je daar zin in hebt
Geen tiet te zien man!!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En dan daarna aan de fitness!
[ afbeelding ]
(deze mag trouwens best in de OP wat mij betreft!)
Puur imago, Lucasquote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gast, jij bent gruwelijk elitede minst boerenlul-persoon in deze SC
Kleine Misan, not gonna happenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Nope, moskou was mijn eerste stopquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je ook al thailand ofzo geweest? Daar zit die kerel die je kan helpen tegen brayko dan is die een heel stuk makkelijker.
quote:Ramon Verkoeijen Ik hoorde dat Elton John speciaal een nummer heeft geschreven voor het overlijden van Bin Laden: "Sandals in the Wind
Oh, dus daarom begint Misan eens in de zoveel tijd over mijn studentenvereniging en bierquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Als een echte baas heeft hij meerdere projectjes lopen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oh, dus daarom begint Misan eens in de zoveel tijd over mijn studentenvereniging en bier
Waarom ga je niet met Nebo mee golfen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oh, dus daarom begint Misan eens in de zoveel tijd over mijn studentenvereniging en bier
Inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gast, jij bent gruwelijk elitede minst boerenlul-persoon in deze SC
hier lijkt het ook wel uitgestorvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Kwam makkelijk mijn bed uit vanmorgen, rustige dag verwacht op werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |