abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42605650
Het vorige topic was alweer vol. Hier verder!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_42605858
een woord: Zeewolde
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42605980
Dan ga je toch zelf 18 holes lopen
Dan win je altijd
pi_42606037
Toernooitje lopen is natuurlijk altijd leuker dan zelf lopen.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_42606169
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik hou er juist niet zo van
Maar dat is een kwestie van smaak en voorkeur.
pi_42606681
Zelf spelen vind ik leuk hoor, daar niet van. Maar om altijd alleen te lopen... Wel leuk om weer eens in een toernooitje te spelen en je te meten met de rest. Wat me overigens vaak niet best af gaat
deed het licht uit
pi_42610876
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik wil best tegen je spelen dit weekend hoor
Mag jij kiezen matchplay of strokeplay.
pi_42617246
Rondje relaxed voor jezelf lopen vind ik tegenwoordig ook leuker dan toernooien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_42622973
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Ik wil best tegen je spelen dit weekend hoor
Mag jij kiezen matchplay of strokeplay.
Heb al besloten om me een stuk in de kraag te zuipen op een afstudeerfeestje, sorry
deed het licht uit
  woensdag 8 november 2006 @ 17:53:35 #10
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_43365404
Vandaag m'n GVB gehaald
Let's go fucking Mental.
pi_43365503
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef Freshthinking het volgende:
Vandaag m'n GVB gehaald
Feli!
Ging het goed? Wel klote weer zeker? Koud in elk geval
  woensdag 8 november 2006 @ 18:07:52 #12
113712 Freshthinking
pi_43365909
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:56 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Feli!
Ging het goed? Wel klote weer zeker? Koud in elk geval
Thanks

In het begin had ik last van wat zenuwen en sloeg ik echt niet goed. Maar na een paar slagen ging het steeds beter en sloeg ik perfecte ballen op het moment dat het nodig was (over een vijver, bunker etc.).

Qua weer viel het echt mee. Het was een beetje koud, maar als je aan het lopen en slaan bent krijg je het al snel warm. Gelukkig was het droog

Binnenkort maar eens een grote baan lopen
Let's go fucking Mental.
pi_43365974
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:07 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Thanks

In het begin had ik last van wat zenuwen en sloeg ik echt niet goed. Maar na een paar slagen ging het steeds beter en sloeg ik perfecte ballen op het moment dat het nodig was (over een vijver, bunker etc.).

Qua weer viel het echt mee. Het was een beetje koud, maar als je aan het lopen en slaan bent krijg je het al snel warm. Gelukkig was het droog

Binnenkort maar eens een grote baan lopen
Reserveer maar wat uurtjes vast dan. en een verse doos met ballen.
Als het mogelijk is misschien zelfs de eerste keer 9 grote holes spelen.
Ik weet niet wat je gewend bent maar als ik lang niet meer heb gespeeld vond ik 18 holes een hele opgave. Niet fysiek maar wel met concentratie om zo lang goed te blijven slaan.
  woensdag 8 november 2006 @ 18:12:15 #14
113712 Freshthinking
pi_43366047
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:09 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Reserveer maar wat uurtjes vast dan. en een verse doos met ballen.
Als het mogelijk is misschien zelfs de eerste keer 9 grote holes spelen.
Ik weet niet wat je gewend bent maar als ik lang niet meer heb gespeeld vond ik 18 holes een hele opgave. Niet fysiek maar wel met concentratie om zo lang goed te blijven slaan.
Haha, ballen genoeg hier thuis Maar inderdaad, eerst 9 holes lopen is geen slecht idee. Ik heb nu nog regelmatig te maken met afnemende concentratie als ik erg veel ballen op bijvoorbeeld de driving range sla. Weet jij toevallig mooie banen in Gelderland of Overijssel? Heb al wel wat uitnodigingen gekregen, maar ik sta open voor nieuwe banen...
Let's go fucking Mental.
pi_43366112
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Haha, ballen genoeg hier thuis Maar inderdaad, eerst 9 holes lopen is geen slecht idee. Ik heb nu nog regelmatig te maken met afnemende concentratie als ik erg veel ballen op bijvoorbeeld de driving range sla. Weet jij toevallig mooie banen in Gelderland of Overijssel? Heb al wel wat uitnodigingen gekregen, maar ik sta open voor nieuwe banen...
Weinig bekend daar.
Ik speel eigenlijk altijd hier in de regio (haarlem/amsterdam)
Mensen die competitie spelen weten meestal wel veel leuke banen en dit topic staat nu weer in hun AT
pi_43423851
Zwolle heeft een leuke, Zeewolde heeft de Bosbaan, die erg mooi is...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_48452869
SCHOPPERDE SCHOP !
Fingerspitzgefühl
pi_48453016
Het seizoen is al weer bijna van start. De competities zijn al wel begonnen, de maandbekers komen er ook weer aan !

Hoe gaat iedereen dit nieuwe seizoen in? Nieuwe set, nieuwe schoenen, misschien wel nieuwe club? Heb je vorig jaar je doelstelling gehaald (qua handicap verlaging) of heb je hem halverwege je seizoen bijgeschroeft om hem toch te halen ?

Ik wilde vorig jaar op 10.0 eindigen, is niet gelukt. Er staat dit jaar 11,4 op mijn kaartje. Dit jaar ga ik voor de 9,0 o.i.d. Heb de hele winter niet gespeeld maar heb nu weer wekelijks les en speel ook 1 á 2 keer in de week een rondje.

Het is weer langer licht dus ook na het werk is er mogelijkheid om 9 holes te lopen of om nog op de puttinggreen je stroke te verbeteren !

Teach me Tiger !! !
Fingerspitzgefühl
pi_48455814
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef ForumGek het volgende:
Het seizoen is al weer bijna van start. De competities zijn al wel begonnen, de maandbekers komen er ook weer aan !

Hoe gaat iedereen dit nieuwe seizoen in? Nieuwe set, nieuwe schoenen, misschien wel nieuwe club? Heb je vorig jaar je doelstelling gehaald (qua handicap verlaging) of heb je hem halverwege je seizoen bijgeschroeft om hem toch te halen ?

Ik wilde vorig jaar op 10.0 eindigen, is niet gelukt. Er staat dit jaar 11,4 op mijn kaartje. Dit jaar ga ik voor de 9,0 o.i.d. Heb de hele winter niet gespeeld maar heb nu weer wekelijks les en speel ook 1 á 2 keer in de week een rondje.

Het is weer langer licht dus ook na het werk is er mogelijkheid om 9 holes te lopen of om nog op de puttinggreen je stroke te verbeteren !

Teach me Tiger !! !
Nieuwe schoenen heb ik vorig jaar aan het eind van de zomer gekocht.
Nog nooit op gespeeld.

Toevallig net weer lessen afgesproken met een vriend die niet pro is geworden en ook nog op de club waar ik vaak les! Ik heb uiteraard geen les meer nodig maar het is altijd nuttig en leuk.
pi_48487328
We hebben allemaal geen les meer nodig, we krijgen namelijk elke bal op de plek waar we hem willen....toch?
Fingerspitzgefühl
  donderdag 19 april 2007 @ 01:12:29 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48488766
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef ForumGek het volgende:
We hebben allemaal geen les meer nodig, we krijgen namelijk elke bal op de plek waar we hem willen....toch?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48900729
Ik heb deze week mijn GVB gehaald!

Ik moest tien punten halen uit negen holes. Normaal lukt me dat easy, maar dit keer ging het echt rotslecht. Uiteindelijk had ik op de laatste hole negen punten en moest ik een put van een zevental meter doen om mijn tiende punt te halen. Onmogelijk denk ik, ik put meteen zonder te oefenen en hup erin.
pi_48900944
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:13 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb deze week mijn GVB gehaald!

Ik moest tien punten halen uit negen holes. Normaal lukt me dat easy, maar dit keer ging het echt rotslecht. Uiteindelijk had ik op de laatste hole negen punten en moest ik een put van een zevental meter doen om mijn tiende punt te halen. Onmogelijk denk ik, ik put meteen zonder te oefenen en hup erin.
Feli!
Op naar de handicap
pi_48901235
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Feli!
Op naar de handicap
Heb ik al, 45 weliswaar.

Maar nu zakken naar 36 idd zodat ik op andere clubs kan spelen.
pi_48901420
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:26 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Heb ik al, 45 weliswaar.

Maar nu zakken naar 36 idd zodat ik op andere clubs kan spelen.
Dat is een club handicap
Die tel ik niet mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')