Ik hou er juist niet zo vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 schreef Oosthoek het volgende:
Toernooitje lopen is natuurlijk altijd leuker dan zelf lopen.
Ik wil best tegen je spelen dit weekend hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 schreef Oosthoek het volgende:
Toernooitje lopen is natuurlijk altijd leuker dan zelf lopen.
Heb al besloten om me een stuk in de kraag te zuipen op een afstudeerfeestje, sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Ik wil best tegen je spelen dit weekend hoor
Mag jij kiezen matchplay of strokeplay.
Thanksquote:Op woensdag 8 november 2006 17:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Feli!![]()
Ging het goed? Wel klote weer zeker? Koud in elk geval![]()
Reserveer maar wat uurtjes vast dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Thanks
In het begin had ik last van wat zenuwen en sloeg ik echt niet goed. Maar na een paar slagen ging het steeds beter en sloeg ik perfecte ballen op het moment dat het nodig was (over een vijver, bunker etc.).
Qua weer viel het echt mee. Het was een beetje koud, maar als je aan het lopen en slaan bent krijg je het al snel warm. Gelukkig was het droog
Binnenkort maar eens een grote baan lopen![]()
Haha, ballen genoeg hier thuisquote:Op woensdag 8 november 2006 18:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Reserveer maar wat uurtjes vast dan.en een verse doos met ballen.
![]()
Als het mogelijk is misschien zelfs de eerste keer 9 grote holes spelen.
Ik weet niet wat je gewend bent maar als ik lang niet meer heb gespeeld vond ik 18 holes een hele opgave. Niet fysiek maar wel met concentratie om zo lang goed te blijven slaan.
Weinig bekend daar.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, ballen genoeg hier thuisMaar inderdaad, eerst 9 holes lopen is geen slecht idee. Ik heb nu nog regelmatig te maken met afnemende concentratie als ik erg veel ballen op bijvoorbeeld de driving range sla. Weet jij toevallig mooie banen in Gelderland of Overijssel? Heb al wel wat uitnodigingen gekregen, maar ik sta open voor nieuwe banen...
Nieuwe schoenen heb ik vorig jaar aan het eind van de zomer gekocht.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef ForumGek het volgende:
Het seizoen is al weer bijna van start. De competities zijn al wel begonnen, de maandbekers komen er ook weer aan !
Hoe gaat iedereen dit nieuwe seizoen in? Nieuwe set, nieuwe schoenen, misschien wel nieuwe club? Heb je vorig jaar je doelstelling gehaald (qua handicap verlaging) of heb je hem halverwege je seizoen bijgeschroeft om hem toch te halen ?
Ik wilde vorig jaar op 10.0 eindigen, is niet gelukt. Er staat dit jaar 11,4 op mijn kaartje. Dit jaar ga ik voor de 9,0 o.i.d. Heb de hele winter niet gespeeld maar heb nu weer wekelijks les en speel ook 1 á 2 keer in de week een rondje.
Het is weer langer licht dus ook na het werk is er mogelijkheid om 9 holes te lopen of om nog op de puttinggreen je stroke te verbeteren !
Teach me Tiger !!!
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef ForumGek het volgende:
We hebben allemaal geen les meer nodig, we krijgen namelijk elke bal op de plek waar we hem willen....toch?
Feli!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:13 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb deze week mijn GVB gehaald!
Ik moest tien punten halen uit negen holes. Normaal lukt me dat easy, maar dit keer ging het echt rotslecht. Uiteindelijk had ik op de laatste hole negen punten en moest ik een put van een zevental meter doen om mijn tiende punt te halen. Onmogelijk denk ik, ik put meteen zonder te oefenen en hup erin.![]()
![]()
Dat is een club handicapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Heb ik al, 45 weliswaar.
Maar nu zakken naar 36 idd zodat ik op andere clubs kan spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |