abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2025 @ 11:37:23 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217293552
Ik ben echt definitief gestopt. Hopelijk kan ik in de toekomst (als mijn gezondheid het toelaat) nog eens een keertje (met handycar) als greenfeespeler wat losse banen 'lopen' met zoonlief, maar ik ben intussen natuurlijk mijn handicap kwijt en heb mijn aandeel in mijn oude golfclub verkocht en de golfspullen heb ik ook intussen verkocht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217293554
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 11:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nee, en toch zit ik alweer smoesjes te verzinnen. Golfen is leuk én gedoe, vind ik. Ingewikkeld. :D
Ik vind het vooral leuk, maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik al 6 jaar 2 a 3 keer per week op de baan sta ;)
Fake it till you make it...
pi_217293564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 11:37 schreef golfer het volgende:
Ik ben echt definitief gestopt. Hopelijk kan ik in de toekomst (als mijn gezondheid het toelaat) nog eens een keertje (met handycar) als greenfeespeler wat losse banen 'lopen' met zoonlief, maar ik ben intussen natuurlijk mijn handicap kwijt en heb mijn aandeel in mijn oude golfclub verkocht en de golfspullen heb ik ook intussen verkocht.
Oh wat jammer als het niet meer kan.
Hopelijk ooit nog :*
Fake it till you make it...
pi_217294214
Morgen weer een rondje lopen van 9. Doel is elke maand 1x en tussendoor wat op de range.. meer zit er nog niet in :)
pi_217294240
Mooie banen omgeving Utrecht vind ik De Kromme Rijn, Amelisweerd en De Kroonprins. Daar heb ik zelf al eens gespeeld.

Uiteraard zijn de Pan, De Haar of Lage Vuursche nog een tikje beter.
  zaterdag 5 april 2025 @ 13:38:16 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217294456
In Nederland en België heb ik in het verleden met een vast clubje mannen (waar onder een pro) zowat alle courses gespeeld. We deden dat 1x per maand in combinatie met iets cultureels en met na afloop altijd een diner.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 april 2025 @ 15:06:49 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217294897
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 11:37 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik vind het vooral leuk, maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik al 6 jaar 2 a 3 keer per week op de baan sta ;)
O wat heerlijk. Ik ben daar wel jaloers op. Ik moet elke keer weer wat overwinnen. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')