Zijn het 150 vrouwen? Anders hoef ik ze niet.quote:
Ik vond 1 wel tof maar werd erg saai op het einde maar deel 2 schijnt weer super kort te zijn dus dan is dat probleem ook wegquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, alleen deel 1, maar zelfs die had ik geleend van n matti, deel 2 lijkt me bestwel kut eigenlijk... meer van hetzelfde, maar dan met enorm kutverhaal
Ligt het aan mij, of heeft geen van allen een vriendelijke uitstraling... ik zou als ze zo kijken, bij geen van allen mijn buurman in de kroeg aanstoten om de chick aan te wijzen...quote:
waar kan ik mijn starters kit halen ?quote:
Gelukkig ben ik je buurman nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft geen van allen een vriendelijke uitstraling... ik zou als ze zo kijken, bij geen van allen mijn buurman in de kroeg aanstoten om de chick aan te wijzen...
Dan zou een 'nachtelijke snack' meer calorien verbranden dan het oplevert, godzijdank inderdaad!quote:
Da's toch alleen maar goed?? Ik bedoel, d'r mogen best wat kilotjes af bij mijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan zou een 'nachtelijke snack' meer calorien verbranden dan het oplevert, godzijdank inderdaad!
Welke zou jij dan interessant vinden om meer mee te doen dat er overheen te gaan?quote:
Wie heeft gezegd dat meer noodzakelijk is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Welke zou jij dan interessant vinden om meer mee te doen dat er overheen te gaan?
Wat kan je nog meer doen met een vrouw behalve overheen gaan dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Welke zou jij dan interessant vinden om meer mee te doen dat er overheen te gaan?
Ik zit al bijna op een gezond BMI, doordat ik twee kilo spier erbij heb ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's toch alleen maar goed?? Ik bedoel, d'r mogen best wat kilotjes af bij mij
Geef ik die wel aan GB, die kan ze goed gebruiken.
Goede gesprekken, trouwen, babies maken, dat soort dingenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat kan je nog meer doen met een vrouw behalve overheen gaan dan?
Onderdoor, achterlangs, zijwaarts, ondersteboven? Ik had hogere verwachtingen Poitquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat kan je nog meer doen met een vrouw behalve overheen gaan dan?
Wait whut?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goede gesprekken, trouwen, babies maken, dat soort dingen
ik ben de afgelopen maand 7,5 kg afgevallenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op een gezond BMI, doordat ik twee kilo spier erbij heb ofzoNog maar 2 kilo erbij trainen en ik zit netjes op een BMI van 18.5
Nice! Hoe? Eindelijk bevallen van die tweeling? Je had nog geen sportschool toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen maand 7,5 kg afgevallen
Een keer van hole naar hole gelopen ipv de golfcart?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen maand 7,5 kg afgevallen
Je weet wel, die dingen waarbij mannen ja knikken wat langzaam omslaat naar knikkebollen.quote:
Zelf de clubs dragen ook, de sloeber heeft nog steeds geen caddy!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Een keer van hole naar hole gelopen ipv de golfcart?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja knikken bij een vrouw? NEVER!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je weet wel, die dingen waarbij mannen ja knikken wat langzaam omslaat naar knikkebollen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een blauwe dopquote:
Die laatste. Appel viel 344 jaar geleden op zijn hoofd en 25 minuten geleden kwam hij pas op het idee om er een theorie omheen te bouwenquote:
Yeah die tijden moet je niet zo op letten, maar ik vind ze stuk voor stuk schitterendquote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Die laatste. Appel viel 344 jaar geleden op zijn hoofd en 25 minuten geleden kwam hij pas op het idee om er een theorie omheen te bouwen
Hoe lang ben jij eigenlijk nog blauw/pijnlijk geweest?quote:
nee, gewoon door gezonder eten en normale porties te etenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice! Hoe? Eindelijk bevallen van die tweeling? Je had nog geen sportschool toch?
had jij geen caddy-ambities?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zelf de clubs dragen ook, de sloeber heeft nog steeds geen caddy!
Ik heb ambities om een keer mee te gaan golfen en ben bereid één club te dragen.quote:
heb je al eens een clinic gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb ambities om een keer mee te gaan golven en ben bereid één club te dragen.
Ik zat al te kijken en te denken 'waarom verbetert hij het niet? Klopt het dan wel?' zonder te denken aan watergolvenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je al eens een clinic gedaan?
Oh en het is golfen in plaats van golven. Golven heb je met water enzo.Net als dat het geen verven is, maar verfen
Dat zou ik sowieso eerst eens doen: http://golfbaannaarderbos.nl/index/gratis%20golfclinic.html Meer golfbanen hebben dergelijke gratis proeflessenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken en te denken 'waarom verbetert hij het niet? Klopt het dan wel?' zonder te denken aan watergolven
Een clinic zegt me vrij weinig, dus waarschijnlijk niet.
Darn! Ik was al bang dat birdies in Wii Sports niet genoeg zou zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso eerst eens doen: http://golfbaannaarderbos.nl/index/gratis%20golfclinic.html Meer golfbanen hebben dergelijke gratis proeflessenDan krijg je in elk geval een beetje een idee van wat het is. Nu meteen holes meelopen is niet handig, aangezien je eerst überhaupt de bal moet kunnen raken en moet weten hoe je moet slaan. Aansluitend is misschien zo'n cursus handig http://golfbaannaarderbos.nl/gmg_golf_academy/Start%20Golf.html
Als je weet hoe je de bal moet raken dan kunnen we wel eens een uurtje driving range doen en gewoon ballen rammen en raken. Als dat lekker gaat dan is 9 holes par 3 lopen pas leuk (ook voor de mensen achter je)
Ik ga zelf binnenkort deze cheapass cursus doen: http://golfbaannaarderbos.nl/gmg_golf_academy/5voor50.html om voornamelijk mijn techniek op te vijzelenJe bent normaliter al gauw 50 euro per les kwijt namelijk
Nee, maar kijk anders ff of je een bekende mee kunt krijgen om mee te beginnen op hetzelfde niveau, met een paar weken zit je wel op het niveau dat ik nu zitquote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Darn! Ik was al bang dat birdies in Wii Sports niet genoeg zou zijn
Helemaal niet, alleen die gesprongen adertjes, verder nergens last van..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk nog blauw/pijnlijk geweest?
Ik had twee dagen pijn nog
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk nog blauw/pijnlijk geweest?
Ik had twee dagen pijn nog
Wait... whut?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen die gesprongen adertjes, verder nergens last van..
Het Keldertjequote:
Ik kon niks terug vinden in het keld.... ow snap!quote:
O dus volgende keer mag het nog best wat harder dusquote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen die gesprongen adertjes, verder nergens last van..
Je kan heel niet harderquote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O dus volgende keer mag het nog best wat harder dus
Heel wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |