SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Waar is dit van?quote:
Ja 301quote:Op maandag 2 mei 2011 09:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar is dit van?
Hmmm, toen ik dit postte in de vorige SC, had ik toch echt reactie #301!
Bij 301 sluit 'ie he, niet bij 300quote:
Kijk is goed in je MyAT bij de slowchatsquote:
Dat is exclusief te OP. Als je in het topic zelf kijkt bij de reactie, staat er toch echt #301quote:
maandag 2 mei 2011 @ 09:40:49 #302quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is exclusief te OP. Als je in het topic zelf kijkt bij de reactie, staat er toch echt #301
Mijn god man, ik heb het over het normale sluiten van topics!quote:
[..]quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Nebo het volgende:
Op maandag 2 mei 2011 09:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar is dit van?
Hmmm, toen ik dit postte in de vorige SC, had ik toch echt reactie #301!
En waarom is hij uit de reeks dan?quote:[
Bij 301 sluit 'ie he, niet bij 300
Je krijgt deze niet vanzelf in je Myat maargoed als je deze weer volgt gaat het bij de volgende weer vanzelf lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn god man, ik heb het over het normale sluiten van topics!
[..]
[..]
En waarom is hij uit de reeks dan?
Vredesduif Spankquote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway, peace and love, peace and love!
En waarom is hij uit de reeks dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn god man, ik heb het over het normale sluiten van topics!
[..]
[..]
Je krijgt deze niet vanzelf in je Myat maargoed als je deze weer volgt gaat het bij de volgende weer vanzelf lijkt me.quote:
Trouwens heb jij Star Wars TFU 2 gespeeld?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway, peace and love, peace and love!
Goed, laatste stukje verantwoording dan, want blijkbaar wil het er niet echt inquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja ik ookHij sluit idd bij 301 posts in het topic, maar jij had de 302e omdat je door het slotje heen postte
Vandaar dat het topic van AQ wel in de reeks zit en deze niet
Ik zou niet weten waarom deze eruit is, als het gewoon aan [GAM SC]-tagje heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je krijgt deze niet vanzelf in je Myat maargoed als je deze weer volgt gaat het bij de volgende weer vanzelf lijkt me.
Consternatie alom
Nee er is een bug met verversenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Goed, laatste stukje verantwoording dan, want blijkbaar wil het er niet echt in
Toen ik postte, was er nog geen update met de post van AQ (ik denk dat die eerst gescand worden op rotzooi voor ze echt geplaatst worden), dus had ik 301.
Goedemorgen! Hoe is het met je 3DS?quote:
Dat komt door een foutje plaatsing van een quote-tag in een eerdere post van mij waar nu een ketting van ontstaatquote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Het quoten gaat ook niet goed meer![]()
Nebo Destroyer of Topics
Weet ik, denk je dat ik meen dat AQs posts gecheckt worden?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee er is een bug met verversen
[BUG] Sommige posts verschijnen niet
Pirates komt ook bijna die lijkt me tofquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed! Geen last meer mee gehad
Lego Star wars nu ook uitgespeeld
Zou een mooie feature zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat komt door een foutje plaatsing van een quote-tag in een eerdere post van mij waar nu een ketting van ontstaat
[..]
Weet ik, denk je dat ik meen dat AQs posts gecheckt worden?
Het zou wel logisch zijn eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Nebo het volgende:
Weet ik, denk je dat ik meen dat AQs posts gecheckt worden?
Ik denk niet dat dat gaat. Hij heeft gewoon nieuw topic gedaan ipv nieuw deel maar nu is dit toch gewoon de nieuwe reeks? Dus bij de volgende loopt het weer goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:07 schreef Tain het volgende:
Maar Nebo kan jij dit topic dan in de goede reeks zetten? Alleen de tag [GAM SC] en het juiste subforum gaat nooit werken namelijk.
Poitquote:
Misschien als ik het andere topic gewoon helemaal verwijder. En anders pech, nieuwe reeks.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:07 schreef Tain het volgende:
Maar Nebo kan jij dit topic dan in de goede reeks zetten? Alleen de tag [GAM SC] en het juiste subforum gaat nooit werken namelijk.
Nee, nu is deze reeks nog geen reeks, dat moet ook weer ingesteld worden door een mod/adminquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat. Hij heeft gewoon nieuw topic gedaan ipv nieuw deel maar nu is dit toch gewoon de nieuwe reeks? Dus bij de volgende loopt het weer goed.
Ik had het al achter de schermen geregeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef Tain het volgende:
Vraag hier een reeks aan als die nog niet is gekoppeld :).
Aangevraagd
Die ga ik ook zekerrrr halenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pirates komt ook bijna die lijkt me tof
Nee, alleen deel 1, maar zelfs die had ik geleend van n matti, deel 2 lijkt me bestwel kut eigenlijk... meer van hetzelfde, maar dan met enorm kutverhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trouwens heb jij Star Wars TFU 2 gespeeld?
Deel 1 vond ik al heel erg tegenvallenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, alleen deel 1, maar zelfs die had ik geleend van n matti, deel 2 lijkt me bestwel kut eigenlijk... meer van hetzelfde, maar dan met enorm kutverhaal
Tis gefixed ieder gevalquote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had het al achter de schermen geregeld.
Ik heb deel 1 nog altijd niet uitgespeeld. Voel ik me schuldig over want het was een verjaardagscadeau van mijn broertje, maar ik kon er echt niet doorheen komenquote:
Wat voor mij echt de das om deed was dat... nouja ik doe het wel in spoilers, mochten mensen het spel ooit nog willen spelen..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nog altijd niet uitgespeeld. Voel ik me schuldig over want het was een verjaardagscadeau van mijn broertje, maar ik kon er echt niet doorheen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat voor mij echt de das om deed was dat... nouja ik doe het wel in spoilers, mochten mensen het spel ooit nog willen spelen..Geen bug toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nope...Tenminste, vriend van me had het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |