Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn ER-dagen...quote:
Maar WTH is het?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn crew-dagen...
aha ik heb alleen de sticky unit en ik snap het nu ook, iiiiiiieeeeeeeeeeewwwwwwwwwwquote:
die rechten heb ik nooit gekregen gelukkig, iig niet met toegang tot het keldertje waar Danny met vleeshaken afgeranseld wordt door knorretje met kaarsvetquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn ER-dagen...
Bring it on woman!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heel wel!
*Gamebabe rent naar haar gewichten om heel hard te trainen
Okquote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Bring it on woman!!
Ik kan trouwens ook helemaal niet in dat forum..
Staat momenteel op een september-release voor de PC.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Misan het volgende:
Kan iemand trouwens even checken wanneer Heroes of Might and Magic 6 (homm6) uitkomt en op welke platformen deze gaat verschijnen?
Poepnerd!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Misan het volgende:
Kan iemand trouwens even checken wanneer Heroes of Might and Magic 6 (homm6) uitkomt en op welke platformen deze gaat verschijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poepnerd!!!!Ja man wat een nerd hey! gwoon Call of Duty kopuh jong! Hoezo diepgang, diepe gat in je hoofd door gespray van wapen men! HOMO! Er loopt teveel zuurstof naar mijn hoofd, even petje strakker trekken. Hoeruuuuuuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Liedjes in Glee zijn soms nog best geinig hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit hier al 2 weken met 10 OST's van Glee, the Best of van Radiohead en Show us your Hits van BHG
Karma Police komt me nu al mn strot uit. Tijd voor wat nieuwe muziek op mn laptop.
JA DE GLEES ZIJN VOOR MN VRIENDIN JA GODVER![]()
Radiohead.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit hier al 2 weken met 10 OST's van Glee, the Best of van Radiohead en Show us your Hits van BHG
Karma Police komt me nu al mn strot uit. Tijd voor wat nieuwe muziek op mn laptop.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja man wat een nerd hey! gwoon Call of Duty kopuh jong! Hoezo diepgang, diepe gat in je hoofd door gespray van wapen men! HOMO! Er loopt teveel zuurstof naar mijn hoofd, even petje strakker trekken. Hoeruuuuuuh!
HoMM is tof jonguh!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik vind het ook niet erg dat Misan een poepnerd is, dat weet iedereen die ook maar één woord van die jongen heeft gehoord, maar HOMM gaat zelfs mijn nerdenkopje te boven!
(maar wel mooie typering van het CoD gespuis!)
imlike fuck youuuhouuhouuuuu and fuckhertooohooohooooquote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Liedjes in Glee zijn soms nog best geinig hoor![]()
Ook "voor mijn vriendin" ja
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Staat momenteel op een september-release voor de PC.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poepnerd!!!!thanks heren, dat kan ik vanaf hier niet checken namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens wel veel zin in al![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
imlike fuck youuuhouuhouuuuu and fuckhertooohooohoooo
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:
quote:
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manierquote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en GB wanneer gaan we toffe games maken, websites komen me mn strot uit
Ik hoop dat ze niet alleen nummers van Queens of the Stone Age spelen maar ook Nicotine, Valium, Vicodin, Marijuana, Ecstasy and Alcohoooooaaaaoaoaaaaaaal NICOTINE VALIUM VICODIN MARIJUANA ECSTASY AND ALCAHAAWLLLLLLOOOOOOOOOOOquote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manier
Maar ja... binnenkort maar een ios releasje doen
en Windows Phone 7 natuurlijk met de ombouwkitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manier
FOK!paardengame op ios!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenIs daar geen vergoeding voor? Verzekering?
Heb een leuk concept liggen voor ios (iPad), ik ga het deze week eens goed uitwerken (heb een brakke demo maar die werkt maar half).
Ik dacht dat Sony mensen die met hun release dicht bij de hack zaten zou compenseren met verlengde exposure?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol heeft echt het slechtste gamedesign OOIT!
Volledig terecht dat ik die game altijd de grond ingetrapt heb
Hij is best aardig als je eenmaal gewend bent aan de knulligheid, maargoed het feit dat je op den duur een eindbaas tegenkomt tegen wie je een full out assult moet plegen om hem uberhaupt te vermoorden is mongolisch.
Maar waarom dan lieve Rossdale?
Omdat je bij Alpha Protocol zelf je character bouwt, je kunt een sterke soldier van hem maken die veel damage doet en kan ontvangen, je kunt hem een explosievenexpert maken die alles aan gort blaast, of je maakt er een tactische sluiper van die weinig damage doet maar overal langs sneakt (wat het eigenlijke doel van de game is).
Als je echter met een zeer tactisch gebouwd karakter (die weinig damage doet en kan incasseren) echter tegen een eindbaas moet vechten die je constant verblind, 90% van het gevecht onoverwinnelijk is (je hebt een zeer nauwe tijdframe om uberhaupt damage te doen) die jou daarintegen extreem veel damage doet als je hem raakt en constant op je af rent, moet vechten dan is dat praktisch onmogelijk!!!
Wat een vreselijke faal
[/frustratie]
Inderdaad... wij hebben echter nog helemaal niets gehoord van Sony... terwijl we er wel om gevraagd hebben.. lastig...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/116/1164051p1.html
Het gaat hier wel over devs die hun game uit zouden brengen tijdens de outage, maar het geldt voor jou juist harder: die devs kunnen hun launch herschedulen, voor jou is de game al uit en nu dus alweer ouwe koek zodra PSN weer werkt...
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenIs daar geen vergoeding voor? Verzekering?
Heb een leuk concept liggen voor ios (iPad), ik ga het deze week eens goed uitwerken (heb een brakke demo maar die werkt maar half).
Klopt, dat zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]verschrikkelijk idd...!
Maar wat een enorm tof conversatiesysteem, wat enorm tof dat je keuzes daadwerkelijk invloed hebben!
Angry Pigs! Een spel waarin je biggen met een katapult moet afschieten op vogels, omdat ze hun eieren niet willen afgeven!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als jij ze animeert, dan programmeer ik wel watquote:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als jij ze animeert, dan programmeer ik wel wat
130 punten, je zou het bijna uitbrengen omdat het kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
ik heb alles klaar, kan zo op ios
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
130 punten, je zou het bijna uitbrengen omdat het kan
Ik ga eerst mijn wijnapp publishen, zullen we daarna een keer een hele dag van vroeg tot laat samen gaan zitten en pizza's bestellen? Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik denk, serieus dit, dat als je hier iets anders mee doet (net zo onnozel, maar geen paarden ofzo) en je werkt het serieus 1 dagje uit (met een team), dat het best nog een hit kan worden
Puur voor het "FFFFUUUUUUU nog 1x dan!".
Think about it GB, think about it
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga eerst mijn wijnapp publishen, zullen we daarna een keer een hele dag van vroeg tot laat samen gaan zitten en pizza's bestellen? Gewoon omdat het kan
Prima, ik laat je het weten als de wijn dinges online is en ik weet hoe publishen werktquote:
Gebruik je Xcode? Dat is Objective C / C toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Prima, ik laat je het weten als de wijn dinges online is en ik weet hoe publishen werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |