Dan is die geloof ik wel heel lastig ja! En degene uit Rome is ook tergendquote:
Dat niet zo zeer, maar er staat weinig geplanned en verwacht ook niet veel werk.quote:
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Stelletje hippies met vakantie en zulks. heel geen tijd voor
Dit dus ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
idd. stelletje latente drugsgebruikersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Dat zeg ik!quote:
Ik heb geen zin om vandaag VB.Net te zien. Kom mij even vervangen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
M'n rijbewijs is een pasje geworden
Die van mij over 5 jaar pasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Nu pasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Och, het jonge grut wilt ook meepraten..quote:
Schuif het maar af. Leg nou gewoon eens uit wat er mis is met het pasje in verhouding met dat papiere flapje, want ik begrijp dat echt nietquote:
De oldschool look-and-feel. Het is sentiment. Mijn papiertje is ook niks meer waarde, zo verscheurd en verkreukeld ziet het eruit. Maar het is zoveel mooier dan een pasje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schuif het maar af. Leg nou gewoon eens uit wat er mis is met het pasje in verhouding met dat papiere flapje, want ik begrijp dat echt niet
Datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De oldschool look-and-feel. Het is sentiment. Mijn papiertje is ook niks meer waarde, zo verscheurd en verkreukeld ziet het eruit. Maar het is zoveel mooier dan een pasje.
Ik ook! t/m 2013 nog geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat
Ik heb nog steeds mijn papiertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |