Eerst maar eens de voorronde halen en die dan nog door zien te komen. Ik zie dat allemaal niet gebeuren.quote:
psvfront.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef lamvarken het volgende:
psvfront
Overigens gaan er intern #geruchten over de komst van #Co #Adriaanse als opvolger van #Fred #Rutten bij #psv #psvfront12 minutes agovia webReply
wil jullie dit niet onthouden vandaag al vaker gehoord
ja dat zegt een nepbron op psv netwerkquote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
psvfront.
De verhalen gaan trouwens dat Co uitgeblust is.
Zo nep is die niet, zeker vergeleken met psvfront.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:18 schreef lamvarken het volgende:
[..]
ja dat zegt een nepbron op psv netwerk
ken je die gast dan ?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo nep is die niet, zeker vergeleken met psvfront.
Fok! Nieuwsquote:"Dit komt hard aan", vond Engelaar. "Vorige week was al een dreun, maar nu is het definitief." PSV kan over twee weken op de slotdag van de Eredivisie nog wel tweede worden als Ajax verliest van Twente in hun onderlinge confrontatie.
Iemand van het bestuur loopt rond te bazuinen dat Fred ontslagen gaat worden en zelfs al wie zijn opvolger wordt?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef lamvarken het volgende:
in het stadion hoorde ik ook een medewerker zeggen dat het co gaat worden,en die medewerker was er een van het bestuur
zelfs zij zijn het zat en hij fluisterde het tegen een ander ,alleen heb ik goeie oren.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Iemand van het bestuur loopt rond te bazuinen dat Fred ontslagen gaat worden en zelfs al wie zijn opvolger wordt?
Kap eens met het verkondigen van allerlei roddels, ook in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef lamvarken het volgende:
[..]
zelfs zij zijn het zat en hij fluisterde het tegen een ander ,alleen heb ik goeie oren.
roddels zijn meestal waar !!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met het verkondigen van allerlei roddels, ook in het Feyenoord topic.
Kom eerst maar eens met bewijs i.p.v. stoer te doen dat je iets hebt opgevangen. Anders mag je dat soort posts achterwege laten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:31 schreef lamvarken het volgende:
[..]
roddels zijn meestal waar !!
en dit is geen roddel zelf gehoord
Je zat ook nog eens toevallig naast het bestuur?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef lamvarken het volgende:
[..]
zelfs zij zijn het zat en hij fluisterde het tegen een ander ,alleen heb ik goeie oren.
Pas net gerigistreerd, en ben je nu al zat.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef lamvarken het volgende:
geloof wat jullie willen geloven ,ik denk en weet dat het co wordt
Eensquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
Pas net gerigistreerd, en ben je nu al zat.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
Pas net gerigistreerd, en ben je nu al zat.
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:
Weinig kans...quote:Op zondag 1 mei 2011 23:04 schreef lamvarken het volgende:
heb wel veel fans hier ,maar mischien kan dat veranderen
doe maar heb met biogarde afgesproken normaal te doenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Negeer hem mensen. Ik hou zijn posts in de gaten.
Jij kloon van?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:15 schreef lamvarken het volgende:
[..]
doe maar heb met biogarde afgesproken normaal te doen
Van het materiaal dat nodig is kan je de toeschouwers capaciteit van het Philips Stadion met 80.000 mensen verhogenquote:
Niet bepaald, met zijn absurde talent had hij veel meer voor PSV moeten betekenen. Ook de manier waarop hij vertrokken is is niet netjes.quote:
Ronaldo is een legende geworden in brazilie.. Hij werd vergeleken met pele.. Alleen kan ik daar niet over oordelen...quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald, met zijn absurde talent had hij veel meer voor PSV moeten betekenen. Ook de manier waarop hij vertrokken is is niet netjes.
Al met al op en buiten het veld een zeer egoïstische persoon die nog het meest voor PSV heeft betekend door zijn transfersom toen hij vertrok.
Doneer als fan allemaal 20 euro. Sowieso 30.000 man passen in het stadion dus dat is al 6 ton.. dan de overige fans nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vraag me af hoe PSV in de top wil blijven meedraaien als er straks het hoofdtoernooi van de CL niet bereikt zal worden... Ik maakte me in de 'goede' jaren al zorgen over het feit dat PSV zo afhankelijk was van de CL inkomsten maar nu is het zowel sportief als financieel vrij ernstig gesteld met PSV...
Met een beetje pech zullen we de komende jaren een paar stapjes terug moeten doen, anders wordt PSV Feyenoord II
Ik zie het financiele probleem meer als een structureel probleem. Risico nemen in de voetballerij is een must als je iets wil bereiken maar PSV overdrijft dit imo, zo afhankelijk van CL voetbal mag je niet zijn. Zeker niet nu je met Twente een nieuwe topclub erbij hebt...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doneer als fan allemaal 20 euro. Sowieso 30.000 man passen in het stadion dus dat is al 6 ton.. dan de overige fans nog.
Ik verwacht dat er altijd wel iets komt qua sponsor, gemeente, investering etc.. ze laten zo'n club niet doodbloede, wil niet zeggen dat ze af kunnen zaken in de rankings, maar als je kijkt hoe gemeentes geld in clubs als willem 2 etc stoppen wat eerlijk gezegd een bodemloze put is.. verwacht ik dat PSV het ook wel moet redden of wat hulp zal krijgen.
Met alle respect maar 6 ton is helemaal niks, helemaal niet als het eenmalig is en dus geen perspectief biedt voor de toekomst oid.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doneer als fan allemaal 20 euro. Sowieso 30.000 man passen in het stadion dus dat is al 6 ton.. dan de overige fans nog.
Ik verwacht dat er altijd wel iets komt qua sponsor, gemeente, investering etc.. ze laten zo'n club niet doodbloede, wil niet zeggen dat ze af kunnen zaken in de rankings, maar als je kijkt hoe gemeentes geld in clubs als willem 2 etc stoppen wat eerlijk gezegd een bodemloze put is.. verwacht ik dat PSV het ook wel moet redden of wat hulp zal krijgen.
Klopt, het was ook een grapje, psv fans halen nog geen 6 ton bij elkaar weet ik zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met alle respect maar 6 ton is helemaal niks, helemaal niet als het eenmalig is en dus geen perspectief biedt voor de toekomst oid.
Klopt, maar kijk het is lastig, je spelers moeten komen voor het voetbal nou we hebben ons visite kaartje laatste 2 jaar niet afgegeven.. en voor het geld. Daar laatste is lastig want je wilt niet teveel betalen, daar stoeien alle top clubs mee ook Ajax ook Twente.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dzsudzsák verkopen voor +/- 15 miljoen zou ons sportief nog wat afzwakken, maar financieel al wat gezonder maken. Toivonen moet ook nog wel rond de 10 miljoen op kunnen leveren. Gisteren zag je in de 20 minuten dat Nijland speelde dat hij talent heeft en mee kan komen (jammer van de paal), hij kan met Bakkal goed uit de voeten op het middenveld. Lens op de flank, Labyad op de andere en een "echte" spits voorin.
PSV moet de illusies van Van Bommel en Van Nistelrooij uit het hoofd zetten en denken aan de gezondheid van de club. Als MvB en RvN écht clubliefde zouden hebben, zouden zij zich wel melden, maar ga er niet van uit.
Dat Kromkamp, Berg en Koevermans vertrekken scheelt ook al een aardig fortuin.
Als we de CL halen, dan is het waarschijnlijk helemaal niet zo'n doemscenario als het nu lijkt.
Ik betwijfel of het slim is om Toivonen te verkopen.. Met Toivonen heb je eigenlijk de enige speler genoemd die er alles aan doet om te winnen, bij anderen heb ik soms het gevoel dat ze dat minder hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dzsudzsák verkopen voor +/- 15 miljoen zou ons sportief nog wat afzwakken, maar financieel al wat gezonder maken. Toivonen moet ook nog wel rond de 10 miljoen op kunnen leveren. Gisteren zag je in de 20 minuten dat Nijland speelde dat hij talent heeft en mee kan komen (jammer van de paal), hij kan met Bakkal goed uit de voeten op het middenveld. Lens op de flank, Labyad op de andere en een "echte" spits voorin.
PSV moet de illusies van Van Bommel en Van Nistelrooij uit het hoofd zetten en denken aan de gezondheid van de club. Als MvB en RvN écht clubliefde zouden hebben, zouden zij zich wel melden, maar ga er niet van uit.
Dat Kromkamp, Berg en Koevermans vertrekken scheelt ook al een aardig fortuin.
Als we de CL halen, dan is het waarschijnlijk helemaal niet zo'n doemscenario als het nu lijkt.
De gemeente Eindhoven laat PSV nog liever failliet gaan dan er een eurocent in te stoppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De award voor meeste open deuren intrappen in 1 post gaat naar jou. Chapeau.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef psvrio het volgende:
Dat we champions league voorronde moeten halen is heel belangrijk.
Niet alleen financieel , maar ook om spelers aan te trekken.
1 ding is wel duidelijk dat PSV volgend seizoen helemaal opnieuw moet gaan beginnen.
Ik denk daarbij aan een nieuwe technische staf,want Rutten en zijn staf hebben niks gepresteerd.
Ook moet de selectie onderhanden genomen worden,spelers die niet voldoen verkopen,zo ie zo gaan er spelers weg.
Koef wil weg , Berg moet weg,dus het is belangrijk om een nieuwe spits te halen.
Want wees eerlijk met alle respect zeefuik is geen spits voor PSV.
Dan komen we bij de vraag wie moet de nieuwe trainer worden ?
Ik denk dat Van De Brom een talentvolle trainer is,maar kan hij PSV aan ?
In de media ciruleren vele namen,maar aan geruchten hebben we niks.
Ik ben echt benieuwd wie PSV gaat aantrekken als nieuwe trainer,mocht Rutten vertrekken.
Wel vind ik dat Cocu behouden moet worden,ik zie daar de trainer voor de toekomst in,heeft nu aangegeven nog asistent te willen blijven.
Dus tegen Groningen winnen en we spelen voorronde champions league.
Nieuwe technische staf en selectie samenstellen ,en volgend seizoen op 0 beginnen.
Maar 1 ding weet ik zeker PSV is mijn club en doet volgend seizoen gewoon weer mee om de prijzen.
[ afbeelding ]
Maar als er een grote club komt en hij wil daar heen ,is de liefde gauw over.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
http://psv.netwerk.to/wedstrijden/news.php?b=409#i24960
En dan het Dzsudzsák interview. Je ziet gewoon dat hij een van de weinige is met een PSV hart
Behalve het feit dat Rutten weg moet.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De award voor meeste open deuren intrappen in 1 post gaat naar jou. Chapeau.
Gijpie: "belachelijk dat hij genomineerd isquote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Behalve het feit dat Rutten weg moet.
Terwijl vrijwel elke supporter geen enkel vertrouwen meer in hem heeft maakt ie nog wel kans om coach van het jaar te worden. Toptrainer dat die is![]()
Ik heb het idee dat hetgeen wat Fredje wil en wat de spelers snappen niet helemaal bij elkaar past. Daarnaast heeft ie ook gewoon gruwelijk pech met het wegvallen van Reis, want dat waren gewoon 15 goals meer geweest op het eind van de rit.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Behalve het feit dat Rutten weg moet.
Terwijl vrijwel elke supporter geen enkel vertrouwen meer in hem heeft maakt ie nog wel kans om coach van het jaar te worden. Toptrainer dat die is![]()
Dan hadden we een heel ander seizoenseinde gehad en waren we al kampioen geweest. Al die kansen van Berg.. Die ik Reis had gegund.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hetgeen wat Fredje wil en wat de spelers snappen niet helemaal bij elkaar past. Daarnaast heeft ie ook gewoon gruwelijk pech met het wegvallen van Reis, want dat waren gewoon 15 goals meer geweest op het eind van de rit.
Dat is lief van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef psvrio het volgende:
Of het waar is weet ik niet , maar wilde jullie dit niet onthouden.
Oh jij denkt dat we al gewonnen hebben? .....quote:
Jij denkt dat Psv in de huidige vorm wel ff wint bij een team dat Den Haag gister wegspeelde in Den Haag?quote:
Nee, het is totaal ondenkbaar dat PSV niet in Groningen wint. De individuele kwaliteit en het hechte collectief dat ons aller PSV is maakt een overwinning daar 100% zeker!quote:
Van mij ook, maar dat gaat makkelijker als hij fit is. Dit betekent effectief nog een seizoen Wuytens in dienst. Of hij moet in de winterstop vertrekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef psvrio het volgende:
Groningen is geen makkie , wordt moeilijk.![]()
Stijn Wuytens ontkomt niet aan meniscusoperatie ,Een noodzakelijke operatie zet Stijn Wuytens voorlopig buitenspel.
Zien we volgend seizoen pas terug,maar ben niet kapot van deze speler,mag van mij verkocht worden.
juist helemaal mee eens liever een ander in de spits !!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mooi, kan die kneus weer lekker naar Duitsland.
"alles aan doet" qua vuil spel ja. Hij perst zich nooit echt tot het uiterste qua inzet en dergelijke.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het slim is om Toivonen te verkopen.. Met Toivonen heb je eigenlijk de enige speler genoemd die er alles aan doet om te winnen, bij anderen heb ik soms het gevoel dat ze dat minder hebben.
Zoals ik het ergens las, je hebt in je selectie een klootzak nodig. En dat kan een Toivonen zijn en een van Bommel is daar natuurlijk ook goed in.
Zeefuik ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef psvrio het volgende:
[..]
juist helemaal mee eens liever een ander in de spits !!
vuil spel vind ik overdreven.. Die elleboog op Vertonghen is vuil inderdaad, maar alles aan doen qua vuil spel is alsof hij iedere wedstrijd zulk soort dingen doet, en dat is niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"alles aan doet" qua vuil spel ja. Hij perst zich nooit echt tot het uiterste qua inzet en dergelijke.
Amen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Lemming22 het volgende:
Lens in de spits, Labyad op rechts en Nijland op links.
Berg kiest voor operatie en laat PSV stikken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Doublepain het volgende:
Maar Berg zal beginnen omdat, GronIngen.
Wat mij betreft wordt ie dan met een grote schop onder z'n hol Ehv uitgetrapt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Berg kiest voor operatie en laat PSV stikken waarschijnlijk.
Prima dat deze man niet komt. Heeft een paar prima spelers naar PSV gebracht, maar de lijst met peperdure mislukkelingen is nog veel langer.quote:De Visser: "Ik miste bij PSV de echte wil"
Een terugkeer van Piet de Visser bij PSV lijkt uitgesloten. De topscout, nog steeds in dienst bij Chelsea, werd benaderd door de club uit Eindhoven om terug te keren, maar onderhandelingen liepen stuk op de financiën.
"PSV wilde me afschepen met een lage onkostenvergoeding en eventueel een bonus, als een talent door zou breken", zegt De Visser in gesprek met De Telegraaf. "Maar wat heb ik aan een bonus, die misschien pas komt als ik in de kist lig? Door mijn manier van scouten in het buitenland heb ik veel onkosten. Ik ben niet iemand, die scoutingwerkzaamheden voor PSV verricht en de onkosten door Chelsea laat betalen."
"Ik weet wel dat PSV niet veel geld heeft, maar het gaat ook niet om enorme bedragen", vervolgt De Visser zijn verhaal. "Bovendien kun je juist door goede scouting geld verdienen. Dat is in het verleden wel bewezen met bijvoorbeeld de verkoop van Farfan en Gomes. Zulke toptransfers heeft PSV al jaren niet meer gehad."
Voor De Visser is de kans nu voorbij. "Ik miste bij PSV de echte wil om weer met mij samen te werken. Brands roept wel hard dat hij me graag bij PSV wil hebben, maar doet er niks aan. Ik krijg de indruk dat Brands liever alles in eigen hand houdt. Ik heb twee maanden geleden een gesprek gevoerd met PSV. Toen zijn we er niet uitgekomen. Ik heb toen tegen Brands gezegd: ’Je kunt terugbellen en dan praten we nog een keer’. PSV heeft nooit teruggebeld. Wat mij betreft, is de kans nu verspeeld."
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef psvrio het volgende:
ben erg benieuwd naar Ibrahim , iemand beelden ?
Of wat info ?
Rabiu Ibrahim (Kano, 15 maart 1991) is een Nigeriaans betaald voetballer die bij voorkeur als aanvallende middenvelder speelt. Hij tekende in maart 2011 een contract tot aan de zomer van 2014 bij PSV. Ibrahim werd in 2007 wereldkampioen met Nigeria onder 17 en won daarmee ook de Africa Cup. Met Nigeria onder 20 werd hij derde op de Africa Cup 2009.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef psvrio het volgende:
ben erg benieuwd naar Ibrahim , iemand beelden ?
Of wat info ?
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.quote:
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.
Ik had het ook over beide op de fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.
En door zijn drugsgebruik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..
Tja. Manolev zou op een U17-toernooitje ook wel uitblinken.quote:
Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..
Manco was de smaakmaker op een van die onder zoveel jaar toernooien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja. Manolev zou op een U17-toernooitje ook wel uitblinken.
Messi ook..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Manco was de smaakmaker op een van die onder zoveel jaar toernooien.
Dat zegt 7 van de 10 keer helemaal niets.
Ja, toen was het niet zeker dat Reis zijn oude niveau ging halen.. Beter een ''vertrouwde'' spits, die goed speelde in de Eredivisie.. Dan Koevermans..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?
In Afrika zeker niet met al dat geknoei met leeftijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan zo'n speler alleen maar beoordelen als ie bij PSV minuten heeft gemaakt. De sfeer kan ook veel met een speler doen, en de druk daarop ... allemaal relevant voor de prestaties van spelers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Door Rutten werd Reis altijd beschouwd als extra optie voor in de spits, en zeker niet als basisspeler(en mocht zich bewijzen dit seizoen en kon zo zijn verlenging van zijn contract afdwingen) .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?
Remember Attramquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Afrika zeker niet met al dat geknoei met leeftijden.
Kan wel zo zijn maar ik vind het nog steeds te opportunistisch om te zeggen dat met Reis PSV wel nog in de EL zat of kampioen was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, toen was het niet zeker dat Reis zijn oude niveau ging halen.. Beter een ''vertrouwde'' spits, die goed speelde in de Eredivisie.. Dan Koevermans..
Ik ben het met je stuk eens hoor, maar ik blijf er bij dat vooral Afellay gemist wordt in dit PSV en niet zozeer Reis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Door Rutten werd Reis altijd beschouwd als extra optie voor in de spits, en zeker niet als basisspeler(en mocht zich bewijzen dit seizoen en kon zo zijn verlenging van zijn contract afdwingen) .
Berg was echt gehaald als basisspeler omdat Koevermans het niveau niet aankon en Toivonen zich ging richten op de positie van Ibi (immers ola was gehaald als opvolger van ibi).
Na een schorsing van Berg kreeg Reis de kans en pakte die met beide handen aan. Hij pakte definitief zijn basisplek door geweldig te spelen tegen feyenoord (de 10-0). Scoren met links vanaf rand 16, een perfecte kopbal en 1 op 1 met de keeper gaf aan hoeveel (verschillend) talent deze jongen heeft en ook de reden waarom Rutten hem niet zo maar wilde opgeven (ondanks al zijn misstappen)
Ja ook. Maar die heeft toch gewoon voor PSV gespeeld. Attram kreeg geen vergunning vanwege onjuistheden rond zijn werkelijke leeftijd.quote:
Vorig seizoen scoorde hij er ook oplos.. Alleen toen ging hij rare dingen snuiven..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar ik vind het nog steeds te opportunistisch om te zeggen dat met Reis PSV wel nog in de EL zat of kampioen was.
Met Reis was de verdediging en middenveld van PSV nog steeds vrij matig en het is niet zo dat Reis al een bewezen goalgetter is in de Eredivisie.
3 competitiedoelpunten in 12 wedstrijden, rare definitie van er op los scoren heb jij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen scoorde hij er ook oplos.. Alleen toen ging hij rare dingen snuiven..
in de EL ook.. Hielp PSV aan belangrijke punten..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
3 competitiedoelpunten in 12 wedstrijden, rare definitie van er op los scoren heb jij.
Nederlandse Cultuur?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen scoorde hij er ook oplos.. Alleen toen ging hij rare dingen snuiven..
Ik heb nog geen enkele reden gezien waarom hij niet zou floppen dus ik schaar me voorlopig ook even aan de 'dit gaat hem niet worden'-kant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef DeNummer10 het volgende:
Lijkt me leuk als jullie blind op Ibrahim gaan vertrouwen. Ik denk namelijk dat hij gaat floppen.
Prima, maar dan in totaal 7 doelpunten in 18 wedstrijden. Waarvan er ook nog penalties tussen zitten. Best goede cijfers hoor, maar nou niet heel erg super.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
in de EL ook.. Hielp PSV aan belangrijke punten..
Ik denk beiden. Afellay kon ook een wedstrijd openbreken als het op slot zat. Alleen heeft Rutten nooit echt de juiste plek voor hem gevonden (hij was eigenlijk ook overbodig geworden omdat ze er bij psv van uitgingen en eigenlijk ook wel hoopte dat hij vertrok).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het met je stuk eens hoor, maar ik blijf er bij dat vooral Afellay gemist wordt in dit PSV en niet zozeer Reis.
Ja, hij kan er zelf ook niks aan doen.. (Vorig seizoen wel, nu niet)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Prima, maar dan in totaal 7 doelpunten in 18 wedstrijden. Waarvan er ook nog penalties tussen zitten. Best goede cijfers hoor, maar nou niet heel erg super.
(Begrijp me niet verkeerd, Reis is (was) een groot talent, maar heeft zich nog nooit over een langere periode (1 seizoen minimaal) bewezen.)
Jong PSV vind ik nou niet echt een graadmeter. En hij zou best wel op 20 goals gekomen zijn, wil alleen niet zeggen dat je dan de titel wel had.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, hij kan er zelf ook niks aan doen.. (Vorig seizoen wel, nu niet)
Ik durft te wedden dat hij nu al op 20 goals zat.. Als je kijkt wat voor kansen Berg heeft gehad, Reis had ze gemaakt.. Kijk maar bij Jong PSV.. Hij speelde daar 3 maandjes en staat nu nog steeds op de topscorerlijst. (geloof ik)
Ik durf te wedden van wel, niemand verdiend het nu kampioen te worden.. Met Reis hadden we die extra punten zeker gepakt..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jong PSV vind ik nou niet echt een graadmeter. En hij zou best wel op 20 goals gekomen zijn, wil alleen niet zeggen dat je dan de titel wel had.
Ikzelf hecht niet zoveel waarde aan hypothetische situaties, zeker niet in het voetbalwereldje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, hij kan er zelf ook niks aan doen.. (Vorig seizoen wel, nu niet)
Ik durft te wedden dat hij nu al op 20 goals zat.. Als je kijkt wat voor kansen Berg heeft gehad, Reis had ze gemaakt.. Kijk maar bij Jong PSV.. Hij speelde daar 3 maandjes en staat nu nog steeds op de topscorerlijst. (geloof ik)
Wie weet had hij wel alleen maar onbelangrijke goals gemaakt, als als als.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van wel, niemand verdiend het nu kampioen te worden.. Met Reis hadden we die extra punten zeker gepakt..
Degene die uiteindelijk op plek 1 staat, verdient het om kampioen te worden, zo zie ik het tenminste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van wel, niemand verdiend het nu kampioen te worden.. Met Reis hadden we die extra punten zeker gepakt..
qua punten wel, maar qua spel niet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Degene die uiteindelijk op plek 1 staat, verdient het om kampioen te worden, zo zie ik het tenminste.
En in de voetballerij telt het woordje 'als' niet mee.
Onzin, als je zogenaamd 'goed' speelt en je wint niet ontbreekt het gewoon simpelweg ergens aan. Bij PSV is dat dit seizoen duidelijk het vermogen om doelpunten te maken en wedstrijden te beslissen, ondanks het doelsaldo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
qua punten wel, maar qua spel niet..
Ja, dan had Ajax vorig seizoen verdient kampioen te worden. "verdienen" heb je niks aan, je moet het zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
qua punten wel, maar qua spel niet..
Gewoon lens op links zetten en mohktar op recht zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste 2x wonnen we er i.i.g.
Echter zonder de Hongaar zie ik ze niet winnen.
Haha,laatst werd het 1-1.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
Laatste 2x wonnen we er i.i.g.
Echter zonder de Hongaar zie ik ze niet winnen.
Eh nee. Winst plaatst ons slechts in de voorronde, helemaal niets is zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:53 schreef psvrio het volgende:
Fc Groningen - PSV Eindhoven bepaald of we champions league of europa leaugue gaan spelen in het seizoen 2011 / 2012.
We moeten dus deze wedstrijd winnen,dus laten we hopen dat rutten deze keer aanvallend gaat voetballen.
Dat het moeilijk wordt is een feit,want Fc Groningen uit is altijd lastig.
Maar ik zie ons wel gaan winnen.
Voorronde is voor mij al champions league,en mohktar heb ik een stuk of 9 keer live gezien , en ik zou hem tegen groningen op rechts zetten zodat lens links kan,kan toivonen in de spits en labyad op de plek van ola.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eh nee. Winst plaatst ons slechts in de voorronde, helemaal niets is zeker.
En hoe vaak heb jij Mohktar daadwerkelijk aan het werk gezien dat je er zo om zit te roepen? Ideale uitkomst hè, dat PSV.tv?
Je moet eens lef hebben, als hij goed is gewoon laten spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Rucebo het volgende:
Een enorm belangrijke wedstrijd. Dan moet je vooral een speler opstellen zonder ook maar één minuut ervaring in het eerste elftal.
Want die wedstrijden in de voorronde zijn eigenlijk niet noemenswaardig, die wint PSV gemakkelijk. Kunnen we net zo goed met één auto heen inclusief materiaalman.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef psvrio het volgende:
[..]
Voorronde is voor mij al champions league,en mohktar heb ik een stuk of 9 keer live gezien , en ik zou hem tegen groningen op rechts zetten zodat lens links kan,kan toivonen in de spits en labyad op de plek van ola.
Rutten heeft geen lef, dus het zal (gelukkig in dit geval) niet gebeuren. Daarnaast zijn er opties genoeg, dus het is niet nodig om risico te nemen. Het is niet zo dat alle spitsen geblesseerd of geschorst zijn. Hoop wel dat hij Berg niet meer opstelt...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef psvrio het volgende:
![]()
[..]
Je moet eens lef hebben, als hij goed is gewoon laten spelen.
dat psv gemakkelijk gaat winnen is niet zeker ,en mohktar had last van vormcricis en lichte blesurre,maar is de laatse tijd erg in vorm.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die wedstrijden in de voorronde zijn eigenlijk niet noemenswaardig, die wint PSV gemakkelijk. Kunnen we net zo goed met één auto heen inclusief materiaalman.
Hoe komt het dan dat Mohktar begin dit seizoen slechts wisselspeler was bij Jong PSV?
Echt kerel. Het is lekker weer, geniet van je vakantie en stop je voor te doen als 'insider'. Of ga weer lekker twitteren met Tweetie Thijs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef psvrio het volgende:
![]()
[..]
Je moet eens lef hebben, als hij goed is gewoon laten spelen.
Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen uitte vandaag kritiek op de trainingsopbouw van PSV. Volgens Verheijen komt PSV voor het tweede seizoen op rij aan het einde van het seizoen tekort en komt dat door een slechte trainingsopbouw. Volgens Verheijen traint Rutten in de voorbereiding veel te hard, waardoor de spelers aan het eind van het seizoen uitgeblust raken en blessures oplopen. Het grote aantal wedstrijden wordt volgens de inspanningsfysioloog onterecht als oorzaak gebruikt..
Deze gast is nog nooit op de herdgang geweest,heb vol vertouwen in luc van agt.
Deze gast is gewoon pers geil
Rutten kennen zal berg wel in de basis staan, nogmaals ik zou mohktar opstellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Rutten heeft geen lef, dus het zal (gelukkig in dit geval) niet gebeuren. Daarnaast zijn er opties genoeg, dus het is niet nodig om risico te nemen. Het is niet zo dat alle spitsen geblesseerd of geschorst zijn. Hoop wel dat hij Berg niet meer opstelt...
het is lekker weer ja , heb geen vakantie vandaag werken late dienst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echt kerel. Het is lekker weer, geniet van je vakantie en stop je voor te doen als 'insider'. Of ga weer lekker twitteren met Tweetie Thijs.
maak niet uit voor mij welquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef Chase_Utley het volgende:
De penningmeester van PSV is het vast niet met je eens dat voorronde CL = CL.
Als je voorronde champions league speelt is voor mij champions league.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen. Dit een verstandige beslissing noemen, wat het ook is, maar eerder aangeven dat voorronde CL gelijk staat aan CL. Beetje tegenstrijdig zo maar.
Jij moet scout worden! Iemand beoordelen op YT-filmpjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef psvrio het volgende:
Twijfel je nu nog ludo aan deze gast Mokhtar ?
Mohktar is ook goed, hij begint alleen wat ouder te worden.. 21 ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij moet scout worden! Iemand beoordelen op YT-filmpjes
Lekker makkelijk de hele dag op je luie reet filmpjes kijken en dan aanbevelingen doen aan Rutten, dan weet je zeker dat PSV de komende 10 jaar geen kampioen wordt
Positie:quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mohktar is ook goed, hij begint alleen wat ouder te worden.. 21 ofzo?
Hij levert geen commentaar,hij verkondigt zijn mening. Voorronde is trouwens nog geen CL,want als je wordt geloot tegen een ''manchester city'' of een ''Real'' hang je. Maar die kans is inderdaad klein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef psvrio het volgende:
Jij kan alleen commentaar leveren ,en als iemand een andere mening heeft is dat verkeerd in jou ogen.
Dus lees er maar lekker overheen en kies de makkelijkste weg,heb ik ook geen last van je![]()
Oh,wacht ff over 2 JAAR wil hij hem laten ingaan.. Maar dat is wel meer kans.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Dehaene wil straf voor clubs met torenhoge schulden
Topclubs met torenhoge schulden moeten zich ernstig zorgen maken over hun sportieve toekomt. De Belgische oud-premier Jean-Luc Dehaene, tegenwoordig de nieuwe financiële waakhond van de Europese voetbalunie UEFA, wil eliteclubs als FC Barcelona en Manchester United als straf voor hun enorme schulden de toegang tot de Champions League ontzeggen.
Dat zegt Dehaene in een interview met weekblad HP/De Tijd. Hij wil de regel over twee jaar laten ingaan. Dehaene, die overigens geen namen van mogelijk clubs in de mond neemt: 'In het algemeen zijn het juist de belangrijkste Europese clubs voor wie alle regels zullen gelden - kleinere clubs hebben wellicht minder moeite met de grens van maximaal 5 miljoen euro verlies.'
Het behoeft echter geen betoog dat de Belg doelt op internationale grootmachten als Manchester United (schuld: 826 miljoen euro volgens HP/De Tijd), Real Madrid (327 miljoen in het rood) en Barcelona (442 miljoen euro schuld). Ze lijken zich door de plannen van Dehaene voor een strengere regelgeving ernstig zorgen te moeten maken.
Dehaene broeit ook op andere sancties. 'Je kunt er ook aan denken dat nieuw gekochte spelers niet mogen meespelen als blijkt dat clubs hun eigenlijk niet konden betalen.'
Ook wil Dehaene transfers zoals van Luis Suárez van Ajax naar Liverpool of van Andy Carroll van Newcastle United naar dezelfde club aan banden leggen. De Engelse club kampt met een schuld van 370 miljoen euro, maar maakte in januari aan Ajax wel ruim twintig miljoen euro over. Carroll kostte liefst veertig miljoen euro.
Als het zo gaat,heeft PSV steeds meer kans op zowiezo de CL,en dan ook nog de 1/8e finale’s
21 en nog geen minuut in het eerste?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mohktar is ook goed, hij begint alleen wat ouder te worden.. 21 ofzo?
Twijfel sterk aan de capaciteiten van die keeper, die houdt er nog geen skippybal uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef psvrio het volgende:
Twijfel je nu nog ludo aan deze gast Mokhtar ?
Zeker gezien de transfersom van ¤ 4 miljoen die PSV voor hem heeft neergelegd. Het is kapitaalvernietiging om zo iemand te laten bankzitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef psvrio het volgende:
PSV staat er voor open om Stef Nijland voor komend seizoen te verhuren. De middenvelder komt bij PSV nauwelijks aan spelen toe. Roda JC zou zich gemeld hebben voor de huur van Nijland.
Ik zou hem liever wat meer zien spelen bij PSV maar rutten steld hem niet op,dus verhuren is een goede optie.
Want een jonge speler moet spelen en niet op de bank zitten,dus verhuren maar.
Hoe verwacht je dat je Manchester City of Real Madrid in de voorronde van de Champions League tegen komt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Voorronde is trouwens nog geen CL,want als je wordt geloot tegen een ''manchester city'' of een ''Real'' hang je. Maar die kans is inderdaad klein.
Ook moet je haast altijd in de groepsronde tegen een inter,manchester of real..
Ajax had trouwens Real en AC milan,met als toetje auxerre.
Ik verwacht dat wij een topper krijgen,plus 2 wat mindere. (als we CL halen he??)
Thanks voor de info, maar als ik uitga van 29-08-1991 dan kom ik uit op 19 jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef psvrio het volgende:
[..]
Positie:
Middenvelder / Aanvaller
Nationaliteit:
Nederlands
Geboortedatum:
29-08-1991
Leeftijd:
20 jaar
[ afbeelding ]
Toen PSV nog Europese top was... Dat is eigenlijk nu al totaal niet meer voor te stellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Type-R het volgende:
6 jaar geleden alweer op deze dag:
Voetbal: Uitslag PSV - AC Milan
Voor geen enkele club in Nederland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toen PSV nog Europese top was... Dat is eigenlijk nu al totaal niet meer voor te stellen
sorry hoor maar dat zijn ze nooit geweest met uitzondering van 1988 toen ze de EC1 wonnenquote:
Was ook wel mooi toen. Iedereen werd verzocht om voor 20.00 uur in het stadion te zijn voor de 2 minuten stilte,quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Type-R het volgende:
Nee klopt. Dat waren ze toen ook niet. Okee de halve finale CL is niet niks. Maar om een voorbeeld te noemen. Griekenland heeft ook nooit tot de Europese top gehoord, maar toch zijn ze Europees Kampioen geworden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
sorry hoor maar dat zijn ze nooit geweest met uitzondering van 1988 toen ze de EC1 wonnen
Dat was het grootste geluk dat je kan hebben.. Als ze 10x meededen aan het EK, verloren ze 9/10 keer..quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat waren ze toen ook niet. Okee de halve finale CL is niet niks. Maar om een voorbeeld te noemen. Griekenland heeft ook nooit tot de Europese top gehoord, maar toch zijn ze Europees Kampioen geworden.
PSV was Europese top toen ze de EC1 wonnen, dik 20 jaar geleden, buiten die periode is het nooit Europese top geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat waren ze toen ook niet. Okee de halve finale CL is niet niks. Maar om een voorbeeld te noemen. Griekenland heeft ook nooit tot de Europese top gehoord, maar toch zijn ze Europees Kampioen geworden.
Laat het los bro. Vergane glorie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Type-R het volgende:
Subtop?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:19 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
PSV was Europese top toen ze de EC1 wonnen, dik 20 jaar geleden, buiten die periode is het nooit Europese top geweest.
Ligt er net aan hoe je het interpreteert. Misschien hadden ze toen niet de topspelers van 1988 maar als je op een haar na de finale van de CL mist vind ik dat je je dat seizoen europese top mag noemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:13 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
sorry hoor maar dat zijn ze nooit geweest met uitzondering van 1988 toen ze de EC1 wonnen
Jij wilt beweren dat als iemand 21 is en nog geen minuut in het eerste heeft gespeeld, verspilling is?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
21 en nog geen minuut in het eerste?![]()
Snel verkopen dan, zo blokkeert hij alleen maar de doorstroming.
Dat wil ik idd beweren. Dat leek me evident.quote:Op donderdag 5 mei 2011 03:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat als iemand 21 is en nog geen minuut in het eerste heeft gespeeld, verspilling is?
Ligt het dan niet soms aan de trainer, die geen "risico" wilt nemen? Denk het wel he...
Bij elke andere trainer had hij al een kans gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 06:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wil ik idd beweren. Dat leek me evident.
Als hij echt zo'n groot talent was en alleen de huidige trainer het niet in hem zag zitten stonden er wel andere clubs voor hem in de rij.
Overigens schijnt onze huidige trainer het helemaal geen probleem te vinden om 18-jarige spelers op te stellen, dus het is sowieso onzin.
Ik snap er ook geen zak van.. ze roepen steeds dat ze geen geld hebben dus geloof niet dat er 1 a 2 nieuwe spitsen komen, maar onder tussen sturen ze alles weg of laten ze alles weg lopen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:14 schreef Rucebo het volgende:
Ik snap niet echt dat ze Nijland willen verhuren, nu Berg en Koevermans weggaan. Nijland is absoluut beter dan Zeefuik. Gaan we Nijland verhuren en 2 nieuwe spitsen aantrekken...? Dit is de kans om hem te laten spelen, maar Rutten heeft schijnbaar iets tegen Nijland, want die jongen krijgt nauwelijks de kans om iets te laten zien...
Precies, het is niet goed.. maar als dit de reden is wel te begrijpen, zo'n club komt je halen natuurlijk met de boodschap ja we vinden je een talent willen je graag hebben.. en dan mag je nooit spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef lyolyrc het volgende:
Er wordt gezegd dat er iets aan Nijlands mentaliteit schort, maar ik vraag me af of "mentaliteitsproblemen" niet uitgelokt worden door de geringe kans op speeltijd onder Rutten. Hij is nota bene als een groot talent binnengehaald, want anders had PSV geen ¤ 4 miljoen op tafel gelegd voor hem. Laat hem een helft of het laatste half uur spelen, alleen dan houdt hij vertrouwen en blijft hij gretig om nog meer speelminuten af te dwingen.
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:02 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten![]()
De beste trainer van de afgelopen 20 jaar. De enige trainer van PSV die aantrekkelijk aanvallend voetbal met prestaties weet te combineren. Levenslang contract geven deze man
Sigthorsson bij PSV is imo niet helemaal goed, Mathijsen is zo veilig en degelijk dat hij inderdaad bij PSV en eigenlijk overal wel een toevoeging is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Rucebo het volgende:
Ajax wordt in verband gebracht met Mathijsen en Sigthorsson. Beide ook prima spelers voor PSV, Mathijsen met Bouma centraal, met Marcelo als back-up, Maza zal wel vertrekken...
Betaal jij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Rucebo het volgende:
Ajax wordt in verband gebracht met Mathijsen en Sigthorsson. Beide ook prima spelers voor PSV, Mathijsen met Bouma centraal, met Marcelo als back-up, Maza zal wel vertrekken...
2 miljoen heeft Ajax voor Sigthorsson geboden, dat kunnen wij denk ik toch ook nog wel betalen. Mathijsen heeft ook nog een eenjarig contract. Ik neem aan dat PSV toch nog wat geld heeft, al kunnen ze zich niet al te veel permitteren. Nijland willen ze verhuren en we hebben dan behalve Zeefuik geen centrumspits over, dus ze zullen er sowieso twee moeten aantrekken. Daarnaast gaan enkele erg dure spelers weg (Berg, Koevermans, Kromkamp).quote:
Mijn eerste reactie was: Als dat maar goed gaat ....quote:hebben hun Sightorsson en wij El Hamburger..... samen met Lens & Dsudszak garant voor 60 goals!
Dat was mijn 2e reactie.. maar PSV moet iets... Koev gaat weg, Reis geblesseerd, Nijland gaan ze verhuren, Berg terug (thank god).. Zeefuik vinden ze niet genoeg..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn eerste reactie is: Je broer![]()
PSV kan Mounir niet betalen
Junker kopen van Roda .. Slechter dan Berg kan hij niet zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat was mijn 2e reactie.. maar PSV moet iets... Koev gaat weg, Reis geblesseerd, Nijland gaan ze verhuren, Berg terug (thank god).. Zeefuik vinden ze niet genoeg..
Dus.. Cassio Ramos in de spits?
Je kunt ook niet een heel seizoen met Lens doen en Labyad op rechts zonder reserves..
Maar ik weet ook niet of PSV het moet doen hoor stel ze konden hem betalen.. Brands is fan van hem, maar kan Rutten met hem omgaan, kunnen spelers zijn egoisme toloreren etc etc etc.
Dat zal geen probleem zijn, Ajax zal van hem af willen. Zo duur was hij bij koop niet en een licht verlies nemen zal ook niet erg zijn. El Hamdoui zal ook een prima speler voor PSV, ik weet alleen niet of Ajax een potentiële topspeler zo aan een directe concurrent wilt verkopen.quote:
Die zal waarschijnlijk falen bij een grotere club dan Roda.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Junker kopen van Roda .. Slechter dan Berg kan hij niet zijn.
Daarom zal dat niet gebeuren ..quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zal geen probleem zijn, Ajax zal van hem af willen. Zo duur was hij bij koop niet en een licht verlies nemen zal ook niet erg zijn. El Hamdoui zal ook een prima speler voor PSV, ik weet alleen niet of Ajax een potentiële topspeler zo aan een directe concurrent wilt verkopen.
Ik denk ook niet dat hij bij PSV succesvol zal zijn, hij is mentaal niet goed genoeg voor de topclubs denk ik, zodra hij niet meer de meest belangrijke speler in het team is gaat het fout.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zal geen probleem zijn, Ajax zal van hem af willen. Zo duur was hij bij koop niet en een licht verlies nemen zal ook niet erg zijn. El Hamdoui zal ook een prima speler voor PSV, ik weet alleen niet of Ajax een potentiële topspeler zo aan een directe concurrent wilt verkopen.
[..]
Die zal waarschijnlijk falen bij een grotere club dan Roda.
Dat zagen we toen hij met AZ kampioen werd. Wat ging het toen fout zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij bij PSV succesvol zal zijn, hij is mentaal niet goed genoeg voor de topclubs denk ik, zodra hij niet meer de meest belangrijke speler in het team is gaat het fout.
Ja, alleen werd toen alles door vingers gezien. Bij een club als Psv kan je het niet allemaal om 1 speler later draaien en zal hij zich ook aan de regels moeten houden waardoor het al snel weer mis zal gaan in een mindere periode.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zagen we toen hij met AZ kampioen werd. Wat ging het toen fout zeg.
Dat ben ik met je eens hoor maar ik weerleg hiermee de uitspraak van nubreekmijnklomp.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, alleen werd toen alles door vingers gezien. Bij een club als Psv kan je het niet allemaal om 1 speler later draaien en zal hij zich ook aan de regels moeten houden waardoor het al snel weer mis zal gaan in een mindere periode.
quote:PSV klopt Willem II in 'geheime' oefenwedstrijd in Eindhoven
PSV en Willem II hebben elkaar donderdag in alle stilte ontmoet voor een oefenwedstrijd, meldt het Brabants Dagblad. De Eindhovenaren en Tilburgers streden in het Philips Stadion tegen elkaar, maar op verzoek van de autoriteiten was er geen ruchtbaarheid aan het onderonsje gegeven. Dankzij goals van Jeremain Lens, Orlando Engelaar en Younes Mokhtar won de thuisclub (3-0).
Afgelopen weekend viel voor zowel PSV als Willem II het doek op een bepaald terrein. Het team van Fred Rutten won weliswaar van Vitesse, maar doordat FC Twente en Ajax ook wisten te winnen, maakt het geen kans meer op de landstitel. Willem II op haar beurt ging met 4-0 ten onder in Enschede en degradeert daardoor direct naar de Jupiler League. Volgend weekend spelen de clubs tegen FC Groningen (uit) en NAC Breda (thuis).
Lens' doelpunt was het hoogtepunt in Eindhoven. De vleugelaanvaller, die de laatste duels geregeld in de punt van de aanval werd geposteerd, scoorde met een fraaie stift. Rutten deed geen beroep op Balázs Dzsudzsák en Ola Toivonen en had nog niet de beschikking over het Nigeriaanse talent Rabiu Ibrahim.
Prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even quoten voor als Ajax 3de wordt...
Niemand hier vindt het raar hoor dat ze een oefenwedstrijdje willen spelen zonder pottenkijkers, behalve jij...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima.
Maar het is gewoon angst wat Rutten weer doet. Waardeloze trainer, maar dat hadden jullie ook al door volgens mij.
Wat is daar gek aan, PSV speelt pas volgende week zondag weer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Onzin.
1 wedstrijd voor het einde nog even een oefenwedstrijdje spelen..
Zo normaal is dat niet.
Het is gek omdat ze fucking 33 wedstrijden hebben gespeeld. Dan ga je toch geen oefenwedstrijdje spelen tegen Willem II?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan, PSV speelt pas volgende week zondag weer?
Een week alleen trainen schiet je ook niets mee op. Kun je beter beetje wedstrijdritme behouden, of hervinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gek omdat ze fucking 33 wedstrijden hebben gespeeld. Dan ga je toch geen oefenwedstrijdje spelen tegen Willem II?
Die gaat niet normaal doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Mounir gewoon normaal doet schiet hij er zo weer 25 in hoor. Ik zie hem liever niet naar PSV vertrekken eigenlijk.
Als je PSV een beetje volgt dit seizoen, moet je zijn opgevallen dat ze iedere interlandperiode en rustperiode zonder verdere aankondiging vooraf een oefenwedstrijd hebben gespeeld. In het stadion, zonder publiek (omdat er dan geen politie-inzet nodig is). Inderdaad om wedstrijdritme te behouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gek omdat ze fucking 33 wedstrijden hebben gespeeld. Dan ga je toch geen oefenwedstrijdje spelen tegen Willem II?
Nee, 2 weken uit ritme laten komen is goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Onzin.
1 wedstrijd voor het einde nog even een oefenwedstrijdje spelen..
Zo normaal is dat niet.
Brand wil hem graag..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gaat niet normaal doen.
Ik lees trouwens nergens iets over dat hij naar PSV zou komen...
Mwa, het is niet zo dat PSV in een goed ritme zatquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, 2 weken uit ritme laten komen is goed?
PSV zal hem niet kunnen betalen vrees ik.quote:
Waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar hij kan wel wat dingen ''testen'' zonder Dzudszak..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, het is niet zo dat PSV in een goed ritme zat
Waar komt dat vandaan? Nergens gelezen namelijk.quote:
Tijdens Studio Voetbal zei hij dat..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Nergens gelezen namelijk.
Heeft ie niet gezegd hoor. Hij zei dat hij het een prima speler vind omdat ie 'm ook had meegemaakt bij zijn AZ tijd. Maar niet dat er enige interesse was om hem te halen.quote:
Het leek er heel erg op dat hij hem wilde halen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heeft ie niet gezegd hoor. Hij zei dat hij het een prima speler vind. Maar niet dat er enige interesse was om hem te halen.
Ahquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heeft ie niet gezegd hoor. Hij zei dat hij het een prima speler vind omdat ie 'm ook had meegemaakt bij zijn AZ tijd. Maar niet dat er enige interesse was om hem te halen.
Jason Bourdouxhe?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Die dwerg bij Jong-PSV doet het anders wel goed? (ik weet zijn naam ff niet)
Niet helemaal waar. Gezien de plaats van PSV op de UEFA ranglijst zullen we zulke teams kunnen ontlopen, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat op dit moment helaas niet zo heel veel uit zal maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
Overigens gaat voorronde CL nergens over, je komt dan in de voorronde te spelen tegen Manchester City, Villareal, Lyon o.i.d. Ik denk niet dat jullie (of welke andere Nederlandse club het ook wordt) dat redden.
City niet.. Die hebben nooit wat betekend in Europa dus die staan geloof ik niet zo hoog.. toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Gezien de plaats van PSV op de UEFA ranglijst zullen we zulke teams kunnen ontlopen, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat op dit moment helaas niet zo heel veel uit zal maken.
Dan zou je moeten hopen dat Arsenal nog van plek wisselt met Man CIty.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City niet.. Die hebben nooit wat betekend in Europa dus die staan geloof ik niet zo hoog.. toch?
Dat komt omdat die de EL totaal niet serieus namen. Met de CL zullen ze dat natuurlijk wel doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
City verloor geloof ik nog tegen een onbekende club uit Roemenië..(EL) Dus die zijn wisselvallig..
PSV staat hoger dan ik dacht. (http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/trank2010.html ), maar toch is het niet zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Gezien de plaats van PSV op de UEFA ranglijst zullen we zulke teams kunnen ontlopen, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat op dit moment helaas niet zo heel veel uit zal maken.
Dinamo Kiev bedoel je? Die verloren door een rode kaart van Ballotelli in de 2de wedstrijd. Sowieso, met alle respect kunnen jullie City nooit verslaan (net als welke Nederlandse club dan ook)quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
City verloor geloof ik nog tegen een onbekende club uit Roemenië..(EL) Dus die zijn wisselvallig..
Ik snap je, maar je wilt je uiteindelijk gewoon plaatsen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Aan de andere kant kan je er beter tegen een Bayern Munchen uitvliegen in de voorronde dan tegen FC Kopenhagen of Slavia Praag ofzo. Dan heb je tenminste al een topaffiche gehad en je kan jezelf niet snel iets verwijten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, in de groepsfase toen ze al door waren...
Ook dat ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als Manchester City voorronde haalt, dan wordt de club nog aantrekkelijker voor topspelers. En die Sjeik die trekt zijn beurs wel open hoor.
Apart om te zien zo zonder publiek.quote:
Bedankt! Mooie goalsquote:
Zo maak je goals iddquote:
Hengelaar kan de druk niet aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:27 schreef Geo3kant het volgende:
Zo heb ik ze de tweede helft van de competitie nooit zien spelen..
Scoort Engelaar een keer is er geen publiek bij..
Ik denk dat Berg het wel lekker vond zo in het stadion zonder publiekquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Apart om te zien zo zonder publiek.
Mooie goal van Mohktar.
En zelfs dan niet scoren..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Berg het wel lekker vond zo in het stadion zonder publiek
Mooie actie Nijland.quote:
Juist ,tegen groningen op de plek van doedelzak neerzetten.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
Juist ,tegen groningen op de plek van doedelzak neerzetten.
Deze gast verdiend een kans tegen groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |