quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef psvrio het volgende:
ben erg benieuwd naar Ibrahim , iemand beelden ?
Of wat info ?
Rabiu Ibrahim (Kano, 15 maart 1991) is een Nigeriaans betaald voetballer die bij voorkeur als aanvallende middenvelder speelt. Hij tekende in maart 2011 een contract tot aan de zomer van 2014 bij PSV. Ibrahim werd in 2007 wereldkampioen met Nigeria onder 17 en won daarmee ook de Africa Cup. Met Nigeria onder 20 werd hij derde op de Africa Cup 2009.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef psvrio het volgende:
ben erg benieuwd naar Ibrahim , iemand beelden ?
Of wat info ?
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.quote:
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.
Ik had het ook over beide op de fotoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.
En door zijn drugsgebruik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..
Tja. Manolev zou op een U17-toernooitje ook wel uitblinken.quote:
Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..
Manco was de smaakmaker op een van die onder zoveel jaar toernooien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja. Manolev zou op een U17-toernooitje ook wel uitblinken.
Messi ook..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Manco was de smaakmaker op een van die onder zoveel jaar toernooien.
Dat zegt 7 van de 10 keer helemaal niets.
Ja, toen was het niet zeker dat Reis zijn oude niveau ging halen.. Beter een ''vertrouwde'' spits, die goed speelde in de Eredivisie.. Dan Koevermans..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?
In Afrika zeker niet met al dat geknoei met leeftijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan zo'n speler alleen maar beoordelen als ie bij PSV minuten heeft gemaakt. De sfeer kan ook veel met een speler doen, en de druk daarop ... allemaal relevant voor de prestaties van spelers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Door Rutten werd Reis altijd beschouwd als extra optie voor in de spits, en zeker niet als basisspeler(en mocht zich bewijzen dit seizoen en kon zo zijn verlenging van zijn contract afdwingen) .quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |