abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96287447
Sikora was op YouTube beelden ook goed :')
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96289736
ben erg benieuwd naar Ibrahim , iemand beelden ?

Of wat info ?
pi_96290711
Afgelopen zomer nam PSV qua investeringen in de spelersgroep extra risico's ervan uitgaande dat de titel PSV extra inkomsten zou brengen en Ibrahim Afellay mogelijk verkocht ging worden. Doordat beide opties mislukten, zit de club stevig in de financiële zorgen. In het Algemeen Dagblad liet Marcel Brands dan ook weten bij de vorming van de nieuwe selectie geen voorschot meer te kunnen nemen op eventuele plaatsing voor de Champions League via de voorronde. 'Dat kunnen we ons in de huidige financiële situatie niet permitteren. Het maakt ons als club wel iets aantrekkelijker, als we in elk geval de hoop op Champions League-voetbal kunnen bieden. Maar we zullen financieel geen onverantwoorde dingen doen om dat toernooi te bereiken.'
pi_96293793

Hadden we die nog maar, waren we al kampioen...
pi_96294786
Met Reis speelden we nog EL.. _O_
pi_96294869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef psvrio het volgende:

Of wat info ?

Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96295040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef psvrio het volgende:

Of wat info ?
Rabiu Ibrahim (Kano, 15 maart 1991) is een Nigeriaans betaald voetballer die bij voorkeur als aanvallende middenvelder speelt. Hij tekende in maart 2011 een contract tot aan de zomer van 2014 bij PSV. Ibrahim werd in 2007 wereldkampioen met Nigeria onder 17 en won daarmee ook de Africa Cup. Met Nigeria onder 20 werd hij derde op de Africa Cup 2009.

Ibrahim speelde in de jeugd bij Gateway United FC voor hij in 2007 werd opgenomen in de jeugdopleiding van Sporting CP. In het seizoen 2009/10 werd hij verhuurd aan Real Sport Clube in de Portugese derde divisie, waar hij zijn seniorendebuut maakte. In de zomer van 2010 verliet hij Sporting. Ibrahim liep vervolgens stage bij VVV-Venlo en vanaf december 2010 bij Telstar. Ondanks dat hij een goede indruk maakte op de plaatselijke beleidsbepalers, kwam het niet tot een contract omdat het de clubs aan voldoende financiële middelen ontbrak. Daarop legde PSV hem in maart 2011 na een stage wel vast. Op 22 april 2011 waren al Ibrahims papieren in orde gemaakt, inclusief zijn werkvergunning. Enkele dagen later trainde hij voor het eerst mee met de selectie van PSV

Rabiu Ibrahim doet het voorlopig rustig aan. De Nigeriaanse aanwinst van PSV is herstellende van een lichte blessure en verwacht na de ontknoping in de Eredivisie pas aan te sluiten bij de selectie van de Eindhovenaren.

"Je weet niet wat er gaat gebeuren in de komende weken, maar ik richt mij volledig op volgend seizoen", zegt hij tegenover PSV'tv.. De 20-jarige speler is content met zijn overstap naar PSV.

"PSV is een grote familie, iedereen heeft me goed opgevangen en ik heb het erg naar mijn zin hier. Ik ben heel blij hier te zijn." Ibrahim heeft inmiddels zijn werkvergunning binnen en mag dus inmiddels wel aan de slag in Eindhoven. "Godzijdank heb ik die gekregen en ben ik nu hier", besluit hij

Wat me wel opvalt,is dat hij steeds God dit God dat zegt. Cristelijk lijkt me logisch,maar hij moet niet te ver gaan. In interviews met VI enzo staat: God heeft me hier gebracht. God haalde me naar NL voor een reden,etc.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96295052
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ondertussen al 28
Uhu.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96302045
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Doublepain het volgende:
Met Reis speelden we nog EL.. _O_
Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.
pi_96302980
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Jullie doen net of Reis de nieuwe Messi is. Aan t begin van t seizoen was t niet eens een basisspeler. Natuurlijk, het is een groot talent maar ik denk toch echt dat Afellay meer gemist wordt.
Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..
pi_96303468
quote:

[..]

Ik had het ook over beide op de foto :{
pi_96303513
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij kwam toen net weer bij PSV, had ritme nodig.. Daarom zat hij niet in de basis..
En door zijn drugsgebruik.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96304292
quote:
Tja. Manolev zou op een U17-toernooitje ook wel uitblinken.
pi_96304333
Ik kijk nu -17,en dan nederland,nou ook niet echt talent ofzo?
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96306544
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Vandaar dat Berg ook gehuurd werd als eerste spits?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:11:02 #117
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96306836
We hebben voor die Ibrahim toch maar mooi Telstar afgetroefd!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96306902
Lijkt me leuk als jullie blind op Ibrahim gaan vertrouwen. Ik denk namelijk dat hij gaat floppen :D.
pi_96306974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja. Manolev zou op een U17-toernooitje ook wel uitblinken.
Manco was de smaakmaker op een van die onder zoveel jaar toernooien.
Dat zegt 7 van de 10 keer helemaal niets.
pi_96307038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Messi ook.. :P
pi_96307112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, toen was het niet zeker dat Reis zijn oude niveau ging halen.. Beter een ''vertrouwde'' spits, die goed speelde in de Eredivisie.. Dan Koevermans.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 19:16:11 ]
pi_96307119
quote:

[..]

In Afrika zeker niet met al dat geknoei met leeftijden.

Manco is intrinsiek een prima voetballer, alleen hij heeft een mentaliteit die hem ongeschikt maakt voor het topvoetbal.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:16:12 #123
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96307130
quote:

[..]

Inderdaad, je kan zo'n speler alleen maar beoordelen als ie bij PSV minuten heeft gemaakt. De sfeer kan ook veel met een speler doen, en de druk daarop ... allemaal relevant voor de prestaties van spelers.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_96307138
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Messi ook.. :P
Owusu ook.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:16:58 #125
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_96307172
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Door Rutten werd Reis altijd beschouwd als extra optie voor in de spits, en zeker niet als basisspeler(en mocht zich bewijzen dit seizoen en kon zo zijn verlenging van zijn contract afdwingen) .

Berg was echt gehaald als basisspeler omdat Koevermans het niveau niet aankon en Toivonen zich ging richten op de positie van Ibi (immers ola was gehaald als opvolger van ibi).

Na een schorsing van Berg kreeg Reis de kans en pakte die met beide handen aan. Hij pakte definitief zijn basisplek door geweldig te spelen tegen feyenoord (de 10-0). Scoren met links vanaf rand 16, een perfecte kopbal en 1 op 1 met de keeper gaf aan hoeveel (verschillend) talent deze jongen heeft en ook de reden waarom Rutten hem niet zo maar wilde opgeven (ondanks al zijn misstappen)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')