Nooit..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als PSV geen CL haalt wordt PSV een subtopper die zich de komende jaren op het linkerrijtje mag gaan richten.
Richten op het linkerrijtje is overdreven, maar wéér geen CL betekent waarschijnlijk consequenties op het vermogen van het team. Dan speel je waarschijnlijk inderdaad een paar seizoenen voor plaats 4 of 5.quote:
Daar geloof ik niet in.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als PSV geen CL haalt wordt PSV een subtopper die zich de komende jaren op het linkerrijtje mag gaan richten.
Ik ook niet.. en ik hoop het ook niet, niet alleen voor PSV maar ook voor het Nederlandse voetbal.quote:
Ja, want met je stiltevingertje richting Oost gaan staan is slim.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer van dat gefluit op Berg trouwens, ook na zijn doelpunt.
Maar dat deed hij dus al naar aanleiding van gelfuit?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want met je stiltevingertje richting Oost gaan staan is slim.
Weet ik wel, maar heb bij Berg het gevoel dat hij echt echt echt z'n best doet. Kritiek op Berg mag best, maar je eigen speler gaan uitfluiten? Nah.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat deed hij al een aantal keer eerder in andere wedstrijden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat deed hij dus al naar aanleiding van gelfuit?
Het is nooit slim om je spelers uit te fluiten want ze gaan er niet beter door voetballen.. maar ik kan het begrijpen, die jongen presteert zooooo slecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Nee inderdaad.. hij krijgt geen respect, nee dat snap ik .. in sport moet je respect verdienen. En hij heeft ook niks laten zien waardoor hij dat stil nou maar teken kan rechtvaardigen imho.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, bij Feyenoord geloofden ze daar ook niet in, en kijk eens hoe die de afgelopen jaren gepresteerd hebbenquote:
Dit zei Berg in 2010 toen PSV tegen HSV speelde voor de Europa League. Hij kwam dus al naar Eindhoven met een door zichzelf moeilijk gemaakte positie.quote:Hamburger SV verdedigt donderdagavond in de terugwedstrijd tegen PSV in de Europa League een 1-0 voorsprong. Berg kan zich de bezoekjes aan Eindhoven uit zijn tijd bij FC Groningen nog goed herinneren. "Wanneer ze succes hebben in Eindhoven dan staan de supporters op de banken. Als het niet loopt dan fluiten de fans hun eigen ploeg uit", aldus Berg donderdag in Bild.
Dat is jouw mening.. ik vind het niet normaal dat een vent van 1.83m bij elk duel al op de grond ligt, elk duel verliest, niet een paas over 2 meter kan geven, niet een goal kan maken met 50 100% kansen, het rennen als een vent van 150 kilo.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Verschil tussen El Ham en Berg vind ik wel heel erg groot. El Ham heeft een instelling van 0.0. Berg doet nog z'n best.
Ben ik ook niet blij mee. Maar als je er zelf om vraagt... Hij doet wel zijn best, maar speelt gewoon heel slecht. Om dan arrogant te gaan doen is erg misplaatst.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
Klopt, kansen genoeg gehad om kampioen te worden en ze gewoon laten liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Erg jammer geen kampioen. Mja dit team op het moment verdient het ook niet.
Hopelijk winnen ze nog wel CL!
Slaat ook nergens op...quote:
quote:Vleugelspits Dzsudzsák: 'Ik wil lang blijven bij PSV'
PSV-speler Balázs Dzsudzsák denkt dat hij ook volgend jaar nog voor PSV in actie komt. De Hongaar moest zondag, vanwege overwinningen van FC Twente en Ajax, zijn titelaspiraties voor dit seizoen opgeven. Niettemin wil hij blijven in Eindhoven.
Dzsudzsák kwam in de winter van 2007/08 over van Debreceni VSC en werd datzelfde jaar kampioen. De Hongaar speelde dus nog nooit een volledig kampioensjaar. Iets waar hij naar uitkijkt. 'Ik heb in januari bij mijn contractverlenging gezegd: Ik wil lang blijven en succes boeken met PSV. Succes hebben we echter nog niet', vertelde Dzsudzsák.
De linkspoot betreurt dat zijn ploeg geen kampioen kan worden. Over het halen van een Champions League-ticket is hij wel positief. 'We hebben echter nog wel een goede kans op het bereiken van de Champions League. De tweede plaats is geen titel, maar wel heel belangrijk.'
Op 15 mei, wanneer in Amsterdam het duel Ajax - FC Twente zal uitwijzen wie zich de nieuwe kampioen van Nederland mag noemen, gaan de Eindhovenaren op bezoek bij FC Groningen.
De CL winnen teken ik voor!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Erg jammer geen kampioen. Mja dit team op het moment verdient het ook niet.
Hopelijk winnen ze nog wel CL!
Als deze ook weggaan dan zijn we helemaal F#cked ja..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:03 schreef Frey het volgende:
Ik zie hem graag nog even blijven. Met hem en Lens heb je gewoon een goede voorhoede. Nu nog een spits erbij.
Zoals onder Hiddink 2, het hele seizoen domineren en 'gewoon' kampioen worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als deze ook weggaan dan zijn we helemaal F#cked ja..
Als je een scorende spits hebt en wedstrijden eerder beslist wordt alles makkelijker.. niet elke wedstrijd die spanning en de hele groep gaat beter functioneren en dan loopt het beter.
Dat is onzin. Al haalt PSV geen CL dan nog hebben ze veel meer te besteden dan pakweg AZ, Groningen, Roda JC, Heerenveen en ADO Den Haag.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Richten op het linkerrijtje is overdreven, maar wéér geen CL betekent waarschijnlijk consequenties op het vermogen van het team. Dan speel je waarschijnlijk inderdaad een paar seizoenen voor plaats 4 of 5.
Oh? Grappig dat je ook Groningen noemt trouwens, volgens mij erg gezond plus dat ze nog lekker gaan verdienen aan Matavz.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is onzin. Al haalt PSV geen CL dan nog hebben ze veel meer te besteden dan pakweg AZ, Groningen, Roda JC, Heerenveen en ADO Den Haag.
Ook al is PSV financieel niet gezond, dan nog hebben ze genoeg geld te besteden aan spelers om normaalgesproken clubs als FC Groningen voor te blijven.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh? Grappig dat je ook Groningen noemt trouwens, volgens mij erg gezond plus dat ze nog lekker gaan verdienen aan Matavz.
Het is te hopen dat de directie met een goed plan op de proppen komt, anders zou er financieel wel eens héél weinig te besteden kunnen zijn. Gelukkig heb ik wel vertrouwen in de directie.
ja en dan dat vingertje totaal geen recht om dat te doen ,gauw terugsturen naar hsvquote:Op zondag 1 mei 2011 21:22 schreef StijnDa het volgende:
Puike goal van Berg, niet zo maar een intikkertjeKon mijn ogen niet geloven
En dat terwijl jong PSV kampioen is gewordenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook al is PSV financieel niet gezond, dan nog hebben ze genoeg geld te besteden aan spelers om normaalgesproken clubs als FC Groningen voor te blijven.
Nadeel t.o.v. bijvoorbeeld Ajax is wel dat er nauwelijks eigen jeugd het 1e elftal weet te halen. Dan ben je toch al snel aangewezen op aankopen.
Daar ben jij zeker fan van? ofniet?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat terwijl jong PSV kampioen is geworden
Ach sukketje...quote:
Het zegt genoeg dat ondanks de smalle selectie en belabberde vorm van enkele spelers van het eertse van PSV, deze spelers geen kansen hebben gekregen. Het zegt iets over Rutten natuurlijk, maar waarschijnlijk ook wel over de kwaliteit van deze spelers.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat terwijl jong PSV kampioen is geworden
Ik snap dat hij zich irriteert aan het publiek, ze fluiten hem uit (waar ik sowieso tegen ben, eigen spelers uitfluiten), maar hij heeft dan ook dramátische wedstrijden gespeeld... De laatste wedstrijden speelde hij iets beter, maar weinig spelers hebben zoveel wedstrijden gespeeld, zoveel kansen gehad en er zo weinig van gebakken, dus in plaats van terug te bitchen na zo'n doelpunt kan hij zich ook positief uiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:28 schreef lamvarken het volgende:
[..]
ja en dan dat vingertje totaal geen recht om dat te doen ,gauw terugsturen naar hsv
Is het dan niet verstandiger Rutten te vervangen door Cocu? Hij is toch meer een man van de club, en heeft heel wat ervaring opgedaan bij het Nederlands Elftalquote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ondanks de smalle selectie en belabberde vorm van enkele spelers van het eertse van PSV, deze spelers geen kansen hebben gekregen. Het zegt iets over Rutten natuurlijk, maar waarschijnlijk ook wel over de kwaliteit van deze spelers.
Rutten vervangen lijkt me sowieso een goede optie. Rutten heeft het gewoon niet gemaakt bij PSV. Hij houdt m.i. ook teveel vast aan spelers die week in, week uit falen (Engelaar, Manolev, Berg). Of Cocu een geschikte trainer is kan ik echt niet beoordelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandiger Rutten te vervangen door Cocu? Hij is toch meer een man van de club, en heeft heel wat ervaring opgedaan bij het Nederlands Elftal
Door wie moet je hem dan vervangen? Blijkbaar heeft de opzet van Ajax met de Boer ook gewerkt. En Cocu lijkt mij, gezien zijn loopbaan en uitstraling een uitstekende trainer/coach.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rutten vervangen lijkt me sowieso een goede optie. Rutten heeft het gewoon niet gemaakt bij PSV. Hij houdt m.i. ook teveel vast aan spelers die week in, week uit falen (Engelaar, Manolev, Berg). Of Cocu een geschikte trainer is kan ik echt niet beoordelen.
Aha.quote:
Qua loopbaan en uitstraling lijkt hij me ook geschikt, maar er spelen meerdere factoren een rol. Kan dat moeilijk beoordelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Door wie moet je hem dan vervangen? Blijkbaar heeft de opzet van Ajax met de Boer ook gewerkt. En Cocu lijkt mij, gezien zijn loopbaan en uitstraling een uitstekende trainer/coach.
Een buitenstaander + riant salaris halen is gezien de financiële malaise toch geen optie.
Uitstekende keus, maar kost geld.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Qua loopbaan en uitstraling lijkt hij me ook geschikt, maar er spelen meerdere factoren een rol. Kan dat moeilijk beoordelen.
Ik zou gaan voor bv. Steve McClaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |