Hello Trollquote:Op zondag 1 mei 2011 17:10 schreef voice-over het volgende:
Balen zeg, PSV weer geen kampioen.![]()
Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks .......
Nee.. psv kan geen kampioen meer worden, tenzij er een nieuwe regel is dat 8-0 extra punten oplevertquote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Morendo het volgende:
Als PSV met 0-8 wint bij Groningen en Ajax wint met slechts 1-0 van Twente, dan is PSV toch gewoon kampioen?
Tuurlijk niet. Dan heeft Ajax 73 puntenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Morendo het volgende:
Als PSV met 0-8 wint bij Groningen en Ajax wint met slechts 1-0 van Twente, dan is PSV toch gewoon kampioen?
Hij is wel iets voor FC Het bange geitje..quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ach er zijn toch zat leuke clubs voor iemand als Rutten te vinden, vind het een goeie vent.. maar hij brengt bij PSV niks..
Ja precies! Hoe zit het nou eigenlijk met die regel.....quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee.. psv kan geen kampioen meer worden, tenzij er een nieuwe regel is dat 8-0 extra punten oplevert
ihihihhahah lolol xDDDquote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef Morendo het volgende:
Rutten moet een club hebben zoals het Twente van een paar jaar geleden, zonder al die druk.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ach er zijn toch zat leuke clubs voor iemand als Rutten te vinden, vind het een goeie vent.. maar hij brengt bij PSV niks..
Achteraf..quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Morendo het volgende:
Was het achteraf gezien wel zo verstandig om Afellay te verkopen in de winterstop, vragen, vragen........
Afellay.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Achteraf..
Ik blijf erbij dat een scorende spits, welke naam het nu ook geweest had kunnen zijn belangrijker was dan Affelay.
Daarnaast als een jongen graag weg wilt naar een andere club zullen zijn prestaties vaak achteruit gaan. Enige wat Affelay had kunnen doen is bijtekenen voor 2 jaar en met psv afspreken dat hij toch weggaat.. maar dan voor een mooie prijs.
3 miljoen is een koopje.. psv heeft zichzelf daar heel erg tekort mee gedaan.
Als Rutten hem gewoon op nummer 10 zet.. Ging hij gewoon weg voor 10 a 20 miljoen..quote:Op zondag 1 mei 2011 17:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Achteraf..
Ik blijf erbij dat een scorende spits, welke naam het nu ook geweest had kunnen zijn belangrijker was dan Affelay.
Daarnaast als een jongen graag weg wilt naar een andere club zullen zijn prestaties vaak achteruit gaan. Enige wat Affelay had kunnen doen is bijtekenen voor 2 jaar en met psv afspreken dat hij toch weggaat.. maar dan voor een mooie prijs.
3 miljoen is een koopje.. psv heeft zichzelf daar heel erg tekort mee gedaan.
Ook dat ja.. dat is al 1 van mijn punten van hoeveel fouten Rutten maakt.. en zijn wisselbeleid is ook om te janken.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Rutten hem gewoon op nummer 10 zet.. Ging hij gewoon weg voor 10 a 20 miljoen..
Wie gaat er nou 10 a 20 miljoen bieden als je hem in de zomer gratis kan krijgen?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Rutten hem gewoon op nummer 10 zet.. Ging hij gewoon weg voor 10 a 20 miljoen..
2 jaar geleden begon het al..quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie gaat er nou 10 a 20 miljoen bieden als je hem in de zomer gratis kan krijgen?
Nee, de enige kans die we nog hebben op de titel is dat zowel Twente als Ajax en de beide supportersschare zich zo misdragen over 2 weken, dat ze punten in mindering krijgen. Maar die kans is natuurlijk nihil.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Volgens mij hebben we bij 10-0 ook geen extra punten gehad?! Bonuspunten ofzo?!
Als je zo kampioen moet wordenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de enige kans die we nog hebben op de titel is dat zowel Twente als Ajax en de beide supportersschare zich zo misdragen over 2 weken, dat ze punten in mindering krijgen. Maar die kans is natuurlijk nihil.
Dus gewoon winnen in Groningen en je bent tweede en je plaatst je voor de voorronde CL.
PSV zie ik niet winnen in Groningen, eerder een dik pak slaag krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de enige kans die we nog hebben op de titel is dat zowel Twente als Ajax en de beide supportersschare zich zo misdragen over 2 weken, dat ze punten in mindering krijgen. Maar die kans is natuurlijk nihil.
Dus gewoon winnen in Groningen en je bent tweede en je plaatst je voor de voorronde CL.
Hahahaha heel mooiquote:Op zondag 1 mei 2011 18:27 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zocht die goal van Berg van vandaag op.. Kom ik dit tegen..
Jezus,kap nou eens godverdomme man kneus!quote:
Nee, daar ben ik het helemaal mee eens. Dit PSV is echt niet waard om zich Nederlands Kampioen te noemen hoor. Dat gebeurt dus ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je zo kampioen moet worden.. het is nu al kampioen van de armoede.. hoe wil je dat dan noemen.
PSV is gewoon niet goed genoeg, klaar.
Mssie geslaagd lijkt me.. ik ben het verder met je eens hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jezus,kap nou eens godverdomme man kneus!
Elke keer,afellay,ebecillio balotelli..
Jezus als iemand in zulke namen een L of een A verkeerd spelt,WAT THE FUCK BOEIT DAT!
Ga trollen in je eigen clubtopic...
Beetje mensen opstoken tot ze over hun grens gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dont do drugs,Mkaaayy?
Het is Ebecilio.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Jezus,kap nou eens godverdomme man kneus!
Elke keer,afellay,ebecillio balotelli..
Jezus als iemand in zulke namen een L of een A verkeerd spelt,WAT THE FUCK BOEIT DAT!
Ga trollen in je eigen clubtopic...
Beetje mensen opstoken tot ze over hun grens gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. echt hé? Die gast moet gewoon kappen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mssie geslaagd lijkt me.. ik ben het verder met je eens hoor
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Ebecilio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is Ebecilio.Haha,dan had hij het zelf dus fout! xd,in de vorige van live eredivisie-verslagen zat hij daarover te zeuren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dont do drugs,Mkaaayy?
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ajax,en/of Twente wel?Nee, die ook niet. Maar misschien moeten we hier mee leren leven. Het Nederlands voetbal is er de laatste jaren hard op achteruit gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee, dat klopt natuurlijk ook wel. Maar dat wat hier gaande is ook bezig in andere Europese landen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:47 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Uhu,maar dat is ook niet gek als haast elke NL-international in het buitenland speelt..
Dat was vroeger niet zo wil je zeggenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:47 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Uhu,maar dat is ook niet gek als haast elke NL-international in het buitenland speelt..
Deze dan:quote:Op zondag 1 mei 2011 18:27 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zocht die goal van Berg van vandaag op.. Kom ik dit tegen..
Ze bleven in ieder geval een stuk langer hier. De leeftijd waarop spelers naar het buitenland gaan is alsmaar dalende.quote:
Minder dan nu in ieder geval. Maar dit is denk ik een andere discussie, die meer omvangt dan alleen PSVquote:
Gio bij feyenoord,sneijder bij ajax,robben bij groningen,kuijt bij feyenoord,affelay bij psv... Etc.quote:
Hij is na dit seizoen weg, maar waar heb jij het nou weer over man? Al die spelers zijn allang wegquote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Gio bij feyenoord,sneijder bij ajax,robben bij groningen,kuijt bij feyenoord,affelay bij psv... Etc.
Hoelang duurt het voordat Steekbij weggaat??
Had ik al gedaan toen ik postte.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ja,maar toen was het niveau een stukje hoger... Lees eerst wat die gast voor me zei..
Eigenlijk.... zei ik dat omdat we het hadden over het feit dat het ''niveau'' daalt in nederland..quote:Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef Geo3kant het volgende:
Ok je begint een discussie uit reactie op dat het voor 'prachtuser' jammer is dat PSV niet kampioen wordt.. dan vervolgens zeg dat de oorzaak is omdat alles hier in Nederland weggekocht wordt?
Dat gebeurde vroeger ook en bij alle andere clubs ook (bij Ajax nog het meeste denk ik).. dat wil niet zeggen dat je van je eigen landelijke competitie geen kampioen kunt worden....
Ok, dat was mij niet duidelijk maar zoals andere ook al eens hebben gezegd hoe is dat anders net als wij Scandinavië of de Balkan leegroven van hun talenten?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Eigenlijk.... zei ik dat omdat we het hadden over het feit dat het ''niveau'' daalt in nederland..
Als PSV geen CL haalt wordt PSV een subtopper die zich de komende jaren op het linkerrijtje mag gaan richten.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
Alles valt of staat bij het wel of niet bereiken van de CL, wanneer deze niet bereikt wordt is er ook weinig tot geen geld beschikbaar om aankopen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |