Van mij ook, maar dat gaat makkelijker als hij fit is. Dit betekent effectief nog een seizoen Wuytens in dienst. Of hij moet in de winterstop vertrekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef psvrio het volgende:
Groningen is geen makkie , wordt moeilijk.![]()
Stijn Wuytens ontkomt niet aan meniscusoperatie ,Een noodzakelijke operatie zet Stijn Wuytens voorlopig buitenspel.
Zien we volgend seizoen pas terug,maar ben niet kapot van deze speler,mag van mij verkocht worden.
juist helemaal mee eens liever een ander in de spits !!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mooi, kan die kneus weer lekker naar Duitsland.
"alles aan doet" qua vuil spel ja. Hij perst zich nooit echt tot het uiterste qua inzet en dergelijke.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het slim is om Toivonen te verkopen.. Met Toivonen heb je eigenlijk de enige speler genoemd die er alles aan doet om te winnen, bij anderen heb ik soms het gevoel dat ze dat minder hebben.
Zoals ik het ergens las, je hebt in je selectie een klootzak nodig. En dat kan een Toivonen zijn en een van Bommel is daar natuurlijk ook goed in.
Zeefuik ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef psvrio het volgende:
[..]
juist helemaal mee eens liever een ander in de spits !!
vuil spel vind ik overdreven.. Die elleboog op Vertonghen is vuil inderdaad, maar alles aan doen qua vuil spel is alsof hij iedere wedstrijd zulk soort dingen doet, en dat is niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"alles aan doet" qua vuil spel ja. Hij perst zich nooit echt tot het uiterste qua inzet en dergelijke.
Amen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Lemming22 het volgende:
Lens in de spits, Labyad op rechts en Nijland op links.
Berg kiest voor operatie en laat PSV stikken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Doublepain het volgende:
Maar Berg zal beginnen omdat, GronIngen.
Wat mij betreft wordt ie dan met een grote schop onder z'n hol Ehv uitgetrapt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Berg kiest voor operatie en laat PSV stikken waarschijnlijk.
Prima dat deze man niet komt. Heeft een paar prima spelers naar PSV gebracht, maar de lijst met peperdure mislukkelingen is nog veel langer.quote:De Visser: "Ik miste bij PSV de echte wil"
Een terugkeer van Piet de Visser bij PSV lijkt uitgesloten. De topscout, nog steeds in dienst bij Chelsea, werd benaderd door de club uit Eindhoven om terug te keren, maar onderhandelingen liepen stuk op de financiën.
"PSV wilde me afschepen met een lage onkostenvergoeding en eventueel een bonus, als een talent door zou breken", zegt De Visser in gesprek met De Telegraaf. "Maar wat heb ik aan een bonus, die misschien pas komt als ik in de kist lig? Door mijn manier van scouten in het buitenland heb ik veel onkosten. Ik ben niet iemand, die scoutingwerkzaamheden voor PSV verricht en de onkosten door Chelsea laat betalen."
"Ik weet wel dat PSV niet veel geld heeft, maar het gaat ook niet om enorme bedragen", vervolgt De Visser zijn verhaal. "Bovendien kun je juist door goede scouting geld verdienen. Dat is in het verleden wel bewezen met bijvoorbeeld de verkoop van Farfan en Gomes. Zulke toptransfers heeft PSV al jaren niet meer gehad."
Voor De Visser is de kans nu voorbij. "Ik miste bij PSV de echte wil om weer met mij samen te werken. Brands roept wel hard dat hij me graag bij PSV wil hebben, maar doet er niks aan. Ik krijg de indruk dat Brands liever alles in eigen hand houdt. Ik heb twee maanden geleden een gesprek gevoerd met PSV. Toen zijn we er niet uitgekomen. Ik heb toen tegen Brands gezegd: ’Je kunt terugbellen en dan praten we nog een keer’. PSV heeft nooit teruggebeld. Wat mij betreft, is de kans nu verspeeld."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |