abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96328515
Hihi
★★★
pi_96329505
PSV winnen bij Groningen... een utopie als je het mij vraagt.

Nu maar hopen dat Twente het kampioenschap pakt.
De beker is niet belangrijk.
U MAD?
pi_96329777
Fc Groningen - PSV Eindhoven bepaald of we champions league of europa leaugue gaan spelen in het seizoen 2011 / 2012.

We moeten dus deze wedstrijd winnen,dus laten we hopen dat rutten deze keer aanvallend gaat voetballen.

Dat het moeilijk wordt is een feit,want Fc Groningen uit is altijd lastig.
Maar ik zie ons wel gaan winnen.
pi_96330441
Laatste 2x wonnen we er i.i.g.

Echter zonder de Hongaar zie ik ze niet winnen.
U MAD?
pi_96330558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

Gewoon lens op links zetten en mohktar op recht zetten.
pi_96330851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

Haha,laatst werd het 1-1.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96331106
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

De kenner _O_ _O_
pi_96331840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:53 schreef psvrio het volgende:
Fc Groningen - PSV Eindhoven bepaald of we champions league of europa leaugue gaan spelen in het seizoen 2011 / 2012.

We moeten dus deze wedstrijd winnen,dus laten we hopen dat rutten deze keer aanvallend gaat voetballen.

Dat het moeilijk wordt is een feit,want Fc Groningen uit is altijd lastig.
Maar ik zie ons wel gaan winnen.
Eh nee. Winst plaatst ons slechts in de voorronde, helemaal niets is zeker.

En hoe vaak heb jij Mohktar daadwerkelijk aan het werk gezien dat je er zo om zit te roepen? Ideale uitkomst hè, dat PSV.tv?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_96332193
quote:
3s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Eh nee. Winst plaatst ons slechts in de voorronde, helemaal niets is zeker.

En hoe vaak heb jij Mohktar daadwerkelijk aan het werk gezien dat je er zo om zit te roepen? Ideale uitkomst hè, dat PSV.tv?
Voorronde is voor mij al champions league,en mohktar heb ik een stuk of 9 keer live gezien , en ik zou hem tegen groningen op rechts zetten zodat lens links kan,kan toivonen in de spits en labyad op de plek van ola.
pi_96332271
Een enorm belangrijke wedstrijd. Dan moet je vooral een speler opstellen zonder ook maar één minuut ervaring in het eerste elftal :').
pi_96332393
;(
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Rucebo het volgende:
Een enorm belangrijke wedstrijd. Dan moet je vooral een speler opstellen zonder ook maar één minuut ervaring in het eerste elftal :').
Je moet eens lef hebben, als hij goed is gewoon laten spelen.

Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen uitte vandaag kritiek op de trainingsopbouw van PSV. Volgens Verheijen komt PSV voor het tweede seizoen op rij aan het einde van het seizoen tekort en komt dat door een slechte trainingsopbouw. Volgens Verheijen traint Rutten in de voorbereiding veel te hard, waardoor de spelers aan het eind van het seizoen uitgeblust raken en blessures oplopen. Het grote aantal wedstrijden wordt volgens de inspanningsfysioloog onterecht als oorzaak gebruikt..

Deze gast is nog nooit op de herdgang geweest,heb vol vertouwen in luc van agt.
Deze gast is gewoon pers geil
pi_96332462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef psvrio het volgende:

[..]

Voorronde is voor mij al champions league,en mohktar heb ik een stuk of 9 keer live gezien , en ik zou hem tegen groningen op rechts zetten zodat lens links kan,kan toivonen in de spits en labyad op de plek van ola.
Want die wedstrijden in de voorronde zijn eigenlijk niet noemenswaardig, die wint PSV gemakkelijk. Kunnen we net zo goed met één auto heen inclusief materiaalman.

Hoe komt het dan dat Mohktar begin dit seizoen slechts wisselspeler was bij Jong PSV?
Ik typ straat.
pi_96332472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef psvrio het volgende:
;(

[..]

Rutten heeft geen lef, dus het zal (gelukkig in dit geval) niet gebeuren. Daarnaast zijn er opties genoeg, dus het is niet nodig om risico te nemen. Het is niet zo dat alle spitsen geblesseerd of geschorst zijn. Hoop wel dat hij Berg niet meer opstelt...
pi_96332576
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Want die wedstrijden in de voorronde zijn eigenlijk niet noemenswaardig, die wint PSV gemakkelijk. Kunnen we net zo goed met één auto heen inclusief materiaalman.

Hoe komt het dan dat Mohktar begin dit seizoen slechts wisselspeler was bij Jong PSV?
dat psv gemakkelijk gaat winnen is niet zeker ,en mohktar had last van vormcricis en lichte blesurre,maar is de laatse tijd erg in vorm.
Zou hem gewoon opstellen,maar angsthaas rutten zal wel voor zekerheid kiezen,en we weten hoe dat gaat aflopen.
pi_96332600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef psvrio het volgende:
;(

[..]

Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen uitte vandaag kritiek op de trainingsopbouw van PSV. Volgens Verheijen komt PSV voor het tweede seizoen op rij aan het einde van het seizoen tekort en komt dat door een slechte trainingsopbouw. Volgens Verheijen traint Rutten in de voorbereiding veel te hard, waardoor de spelers aan het eind van het seizoen uitgeblust raken en blessures oplopen. Het grote aantal wedstrijden wordt volgens de inspanningsfysioloog onterecht als oorzaak gebruikt..

Deze gast is nog nooit op de herdgang geweest,heb vol vertouwen in luc van agt.
Deze gast is gewoon pers geil
Echt kerel. Het is lekker weer, geniet van je vakantie en stop je voor te doen als 'insider'. Of ga weer lekker twitteren met Tweetie Thijs. :')
Ik typ straat.
pi_96332666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Rutten heeft geen lef, dus het zal (gelukkig in dit geval) niet gebeuren. Daarnaast zijn er opties genoeg, dus het is niet nodig om risico te nemen. Het is niet zo dat alle spitsen geblesseerd of geschorst zijn. Hoop wel dat hij Berg niet meer opstelt...
Rutten kennen zal berg wel in de basis staan, nogmaals ik zou mohktar opstellen.
Verassing voor de tegenstander en frisheid in je team,kan het nivo wel aan mohktar !!
pi_96332736
De penningmeester van PSV is het vast niet met je eens dat voorronde CL = CL.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96332781
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Echt kerel. Het is lekker weer, geniet van je vakantie en stop je voor te doen als 'insider'. Of ga weer lekker twitteren met Tweetie Thijs. :')
het is lekker weer ja , heb geen vakantie vandaag werken late dienst.
Ben geen insider en twitter soms met Thijs , dus denk dat je te lang in de zon zit.
Dus ontopic maar weer Ludo
pi_96332799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef Chase_Utley het volgende:
De penningmeester van PSV is het vast niet met je eens dat voorronde CL = CL.
maak niet uit voor mij wel ^O^
want als je doorgaat is het cash !!
pi_96332914
En die kans is ook zo groot dat je doorgaat :')
pi_96333149
Afgelopen zomer nam PSV qua investeringen in de spelersgroep extra risico's ervan uitgaande dat de titel PSV extra inkomsten zou brengen en Ibrahim Afellay mogelijk verkocht ging worden. Doordat beide opties mislukten, zit de club stevig in de financiële zorgen. In het Algemeen Dagblad liet Marcel Brands dan ook weten bij de vorming van de nieuwe selectie geen voorschot meer te kunnen nemen op eventuele plaatsing voor de Champions League via de voorronde. 'Dat kunnen we ons in de huidige financiële situatie niet permitteren. Het maakt ons als club wel iets aantrekkelijker, als we in elk geval de hoop op Champions League-voetbal kunnen bieden. Maar we zullen financieel geen onverantwoorde dingen doen om dat toernooi te bereiken.'

Hadden ze eerder moeten doen,maar beter laat dan nooit ^O^
pi_96333297
Oké. Nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen. Dit een verstandige beslissing noemen, wat het ook is, maar eerder aangeven dat voorronde CL gelijk staat aan CL. Beetje tegenstrijdig zo maar.
Ik typ straat.
pi_96333423
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen. Dit een verstandige beslissing noemen, wat het ook is, maar eerder aangeven dat voorronde CL gelijk staat aan CL. Beetje tegenstrijdig zo maar.
Als je voorronde champions league speelt is voor mij champions league.
Maar je moet ervan uitgaan dat je europa league speelt , als je je dan plaats voor de groepsronde dan heb je een meevaller.
Dus brands is goed bezig.
pi_96333446
Maar goed, plemp topic maar vol met die onzin van je. Ik lees er wel overheen.
Ik typ straat.
pi_96333556
Jij kan alleen commentaar leveren ,en als iemand een andere mening heeft is dat verkeerd in jou ogen.
Dus lees er maar lekker overheen en kies de makkelijkste weg,heb ik ook geen last van je :W
pi_96333793
PSV staat er voor open om Stef Nijland voor komend seizoen te verhuren. De middenvelder komt bij PSV nauwelijks aan spelen toe. Roda JC zou zich gemeld hebben voor de huur van Nijland.
Ik zou hem liever wat meer zien spelen bij PSV maar rutten steld hem niet op,dus verhuren is een goede optie.
Want een jonge speler moet spelen en niet op de bank zitten,dus verhuren maar.
pi_96333818
Psvrio doet mij denken aan mijn neefje. Die is 8 jaar.
pi_96334088

Zal deze gast halen als er een mogelijkheid is .
pi_96334096
Vorig jaar toch ook zonder dzudszak??
Toen die 2 goals van labyad _O_
pi_96335351

Twijfel je nu nog ludo aan deze gast Mokhtar ?
pi_96335480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef psvrio het volgende:

Jij moet scout worden! Iemand beoordelen op YT-filmpjes :')
Lekker makkelijk de hele dag op je luie reet filmpjes kijken en dan aanbevelingen doen aan Rutten, dan weet je zeker dat PSV de komende 10 jaar geen kampioen wordt _O_
pi_96335546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jij moet scout worden! Iemand beoordelen op YT-filmpjes :')
Lekker makkelijk de hele dag op je luie reet filmpjes kijken en dan aanbevelingen doen aan Rutten, dan weet je zeker dat PSV de komende 10 jaar geen kampioen wordt _O_
Mohktar is ook goed, hij begint alleen wat ouder te worden.. 21 ofzo?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 11:57:24 ]
pi_96336039
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Positie:

Middenvelder / Aanvaller

Nationaliteit:

Nederlands

Utrecht

Geboortedatum:

29-08-1991

Leeftijd:

20 jaar

pi_96336756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef psvrio het volgende:
Jij kan alleen commentaar leveren ,en als iemand een andere mening heeft is dat verkeerd in jou ogen.
Dus lees er maar lekker overheen en kies de makkelijkste weg,heb ik ook geen last van je :W
Hij levert geen commentaar,hij verkondigt zijn mening. Voorronde is trouwens nog geen CL,want als je wordt geloot tegen een ''manchester city'' of een ''Real'' hang je. Maar die kans is inderdaad klein.
Ook moet je haast altijd in de groepsronde tegen een inter,manchester of real..
Ajax had trouwens Real en AC milan,met als toetje auxerre.
Ik verwacht dat wij een topper krijgen,plus 2 wat mindere. (als we CL halen he??)
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96336820
Ligt eraan wie de trainer is en hoe de selectie eruit ziet,maar ik hoop dat we het halen de groepsronde .
pi_96337000
Dehaene wil straf voor clubs met torenhoge schulden

Topclubs met torenhoge schulden moeten zich ernstig zorgen maken over hun sportieve toekomt. De Belgische oud-premier Jean-Luc Dehaene, tegenwoordig de nieuwe financiële waakhond van de Europese voetbalunie UEFA, wil eliteclubs als FC Barcelona en Manchester United als straf voor hun enorme schulden de toegang tot de Champions League ontzeggen.
Dat zegt Dehaene in een interview met weekblad HP/De Tijd. Hij wil de regel over twee jaar laten ingaan. Dehaene, die overigens geen namen van mogelijk clubs in de mond neemt: 'In het algemeen zijn het juist de belangrijkste Europese clubs voor wie alle regels zullen gelden - kleinere clubs hebben wellicht minder moeite met de grens van maximaal 5 miljoen euro verlies.'

Het behoeft echter geen betoog dat de Belg doelt op internationale grootmachten als Manchester United (schuld: 826 miljoen euro volgens HP/De Tijd), Real Madrid (327 miljoen in het rood) en Barcelona (442 miljoen euro schuld). Ze lijken zich door de plannen van Dehaene voor een strengere regelgeving ernstig zorgen te moeten maken.

Dehaene broeit ook op andere sancties. 'Je kunt er ook aan denken dat nieuw gekochte spelers niet mogen meespelen als blijkt dat clubs hun eigenlijk niet konden betalen.'

Ook wil Dehaene transfers zoals van Luis Suárez van Ajax naar Liverpool of van Andy Carroll van Newcastle United naar dezelfde club aan banden leggen. De Engelse club kampt met een schuld van 370 miljoen euro, maar maakte in januari aan Ajax wel ruim twintig miljoen euro over. Carroll kostte liefst veertig miljoen euro.

Als het zo gaat,heeft PSV steeds meer kans op zowiezo de CL,en dan ook nog de 1/8e finale’s
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96337041
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Dehaene wil straf voor clubs met torenhoge schulden

Topclubs met torenhoge schulden moeten zich ernstig zorgen maken over hun sportieve toekomt. De Belgische oud-premier Jean-Luc Dehaene, tegenwoordig de nieuwe financiële waakhond van de Europese voetbalunie UEFA, wil eliteclubs als FC Barcelona en Manchester United als straf voor hun enorme schulden de toegang tot de Champions League ontzeggen.
Dat zegt Dehaene in een interview met weekblad HP/De Tijd. Hij wil de regel over twee jaar laten ingaan. Dehaene, die overigens geen namen van mogelijk clubs in de mond neemt: 'In het algemeen zijn het juist de belangrijkste Europese clubs voor wie alle regels zullen gelden - kleinere clubs hebben wellicht minder moeite met de grens van maximaal 5 miljoen euro verlies.'

Het behoeft echter geen betoog dat de Belg doelt op internationale grootmachten als Manchester United (schuld: 826 miljoen euro volgens HP/De Tijd), Real Madrid (327 miljoen in het rood) en Barcelona (442 miljoen euro schuld). Ze lijken zich door de plannen van Dehaene voor een strengere regelgeving ernstig zorgen te moeten maken.

Dehaene broeit ook op andere sancties. 'Je kunt er ook aan denken dat nieuw gekochte spelers niet mogen meespelen als blijkt dat clubs hun eigenlijk niet konden betalen.'

Ook wil Dehaene transfers zoals van Luis Suárez van Ajax naar Liverpool of van Andy Carroll van Newcastle United naar dezelfde club aan banden leggen. De Engelse club kampt met een schuld van 370 miljoen euro, maar maakte in januari aan Ajax wel ruim twintig miljoen euro over. Carroll kostte liefst veertig miljoen euro.

Als het zo gaat,heeft PSV steeds meer kans op zowiezo de CL,en dan ook nog de 1/8e finale’s
Oh,wacht ff over 2 JAAR wil hij hem laten ingaan.. Maar dat is wel meer kans.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96337105
Mooi stukie mr mackey ^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:43:34 #189
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96337346
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

21 en nog geen minuut in het eerste? :')

Snel verkopen dan, zo blokkeert hij alleen maar de doorstroming.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96338050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef psvrio het volgende:

Twijfel sterk aan de capaciteiten van die keeper, die houdt er nog geen skippybal uit.

Over Mokhtar, die heeft best wat talent, maar speelt dit seizoen pas sinds twee maanden weer enigszins op niveau. Rest van het jaar was het kut en speelde hij dan ook niet. Vraag me dus ook af wanneer jij hem negen keer live aan het werk hebt gezien, want aan negen wedstrijden dit seizoen komt hij volgens mij nauwelijks.
Ik typ straat.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:09:54 #191
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96338472
Waar praten we in hemelsnaam over? Een 'talent' van 21 dat in de verste verte nog niet tegen het eerste aan zit? Dan weet je toch dat het gewoon over en sluiten is met zo'n jongen. :D

Als er nou zoveel kwaliteit in het eerste elftal rond liep dat hij er gewoon niet tussenkwam is het iets anders, maar zelfs daar is het niveau bedroevend dus daar ligt het niet aan :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96341719
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Zet je bril eens op, schele.
U MAD?
pi_96341789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef psvrio het volgende:
PSV staat er voor open om Stef Nijland voor komend seizoen te verhuren. De middenvelder komt bij PSV nauwelijks aan spelen toe. Roda JC zou zich gemeld hebben voor de huur van Nijland.
Ik zou hem liever wat meer zien spelen bij PSV maar rutten steld hem niet op,dus verhuren is een goede optie.
Want een jonge speler moet spelen en niet op de bank zitten,dus verhuren maar.
Zeker gezien de transfersom van ¤ 4 miljoen die PSV voor hem heeft neergelegd. Het is kapitaalvernietiging om zo iemand te laten bankzitten.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:47:11 #194
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96344919
Ik vond Stef trouwens best leuk invallen tegen Vitesse. Alleen als hij als rechtsbuiten moet spelen is het nooit iets geweest....

Maar ik vraag me af hoe zo'n Nijland het op de plek van Toivonen zou doen bijvoorbeeld.
pi_96348748
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Voorronde is trouwens nog geen CL,want als je wordt geloot tegen een ''manchester city'' of een ''Real'' hang je. Maar die kans is inderdaad klein.
Ook moet je haast altijd in de groepsronde tegen een inter,manchester of real..
Ajax had trouwens Real en AC milan,met als toetje auxerre.
Ik verwacht dat wij een topper krijgen,plus 2 wat mindere. (als we CL halen he??)
Hoe verwacht je dat je Manchester City of Real Madrid in de voorronde van de Champions League tegen komt?
Eenmaal in de CL heb je je financiële doel gehaald, dan gaat het voornamelijk om het presenteren van goede spelers in Europa en de sportieve plicht tegenover je fans.
pi_96349046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef psvrio het volgende:

[..]

Positie:

Middenvelder / Aanvaller

Nationaliteit:

Nederlands

Utrecht

Geboortedatum:

29-08-1991

Leeftijd:

20 jaar

[ afbeelding ]
Thanks voor de info, maar als ik uitga van 29-08-1991 dan kom ik uit op 19 jaar ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:15:39 #197
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_96351194
6 jaar geleden alweer op deze dag:

Voetbal: Uitslag PSV - AC Milan ;(
¯ _(ツ)_/¯
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:53:56 #198
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_96352926
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:15 schreef Type-R het volgende:
6 jaar geleden alweer op deze dag:

Voetbal: Uitslag PSV - AC Milan ;(
Toen PSV nog Europese top was... Dat is eigenlijk nu al totaal niet meer voor te stellen :{
Patat Friet
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:46:56 #199
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_96355831
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_96356016
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Toen PSV nog Europese top was... Dat is eigenlijk nu al totaal niet meer voor te stellen :{
Voor geen enkele club in Nederland.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')