abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96328515
Hihi
★★★
pi_96329505
PSV winnen bij Groningen... een utopie als je het mij vraagt.

Nu maar hopen dat Twente het kampioenschap pakt.
De beker is niet belangrijk.
U MAD?
pi_96329777
Fc Groningen - PSV Eindhoven bepaald of we champions league of europa leaugue gaan spelen in het seizoen 2011 / 2012.

We moeten dus deze wedstrijd winnen,dus laten we hopen dat rutten deze keer aanvallend gaat voetballen.

Dat het moeilijk wordt is een feit,want Fc Groningen uit is altijd lastig.
Maar ik zie ons wel gaan winnen.
pi_96330441
Laatste 2x wonnen we er i.i.g.

Echter zonder de Hongaar zie ik ze niet winnen.
U MAD?
pi_96330558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

Gewoon lens op links zetten en mohktar op recht zetten.
pi_96330851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

Haha,laatst werd het 1-1.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96331106
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Haha,laatst werd het 1-1.
De kenner _O_ _O_
pi_96331840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:53 schreef psvrio het volgende:
Fc Groningen - PSV Eindhoven bepaald of we champions league of europa leaugue gaan spelen in het seizoen 2011 / 2012.

We moeten dus deze wedstrijd winnen,dus laten we hopen dat rutten deze keer aanvallend gaat voetballen.

Dat het moeilijk wordt is een feit,want Fc Groningen uit is altijd lastig.
Maar ik zie ons wel gaan winnen.
Eh nee. Winst plaatst ons slechts in de voorronde, helemaal niets is zeker.

En hoe vaak heb jij Mohktar daadwerkelijk aan het werk gezien dat je er zo om zit te roepen? Ideale uitkomst hè, dat PSV.tv?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_96332193
quote:
3s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Eh nee. Winst plaatst ons slechts in de voorronde, helemaal niets is zeker.

En hoe vaak heb jij Mohktar daadwerkelijk aan het werk gezien dat je er zo om zit te roepen? Ideale uitkomst hè, dat PSV.tv?
Voorronde is voor mij al champions league,en mohktar heb ik een stuk of 9 keer live gezien , en ik zou hem tegen groningen op rechts zetten zodat lens links kan,kan toivonen in de spits en labyad op de plek van ola.
pi_96332271
Een enorm belangrijke wedstrijd. Dan moet je vooral een speler opstellen zonder ook maar één minuut ervaring in het eerste elftal :').
pi_96332393
;(
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Rucebo het volgende:
Een enorm belangrijke wedstrijd. Dan moet je vooral een speler opstellen zonder ook maar één minuut ervaring in het eerste elftal :').
Je moet eens lef hebben, als hij goed is gewoon laten spelen.

Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen uitte vandaag kritiek op de trainingsopbouw van PSV. Volgens Verheijen komt PSV voor het tweede seizoen op rij aan het einde van het seizoen tekort en komt dat door een slechte trainingsopbouw. Volgens Verheijen traint Rutten in de voorbereiding veel te hard, waardoor de spelers aan het eind van het seizoen uitgeblust raken en blessures oplopen. Het grote aantal wedstrijden wordt volgens de inspanningsfysioloog onterecht als oorzaak gebruikt..

Deze gast is nog nooit op de herdgang geweest,heb vol vertouwen in luc van agt.
Deze gast is gewoon pers geil
pi_96332462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef psvrio het volgende:

[..]

Voorronde is voor mij al champions league,en mohktar heb ik een stuk of 9 keer live gezien , en ik zou hem tegen groningen op rechts zetten zodat lens links kan,kan toivonen in de spits en labyad op de plek van ola.
Want die wedstrijden in de voorronde zijn eigenlijk niet noemenswaardig, die wint PSV gemakkelijk. Kunnen we net zo goed met één auto heen inclusief materiaalman.

Hoe komt het dan dat Mohktar begin dit seizoen slechts wisselspeler was bij Jong PSV?
Ik typ straat.
pi_96332472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef psvrio het volgende:
;(

[..]

Rutten heeft geen lef, dus het zal (gelukkig in dit geval) niet gebeuren. Daarnaast zijn er opties genoeg, dus het is niet nodig om risico te nemen. Het is niet zo dat alle spitsen geblesseerd of geschorst zijn. Hoop wel dat hij Berg niet meer opstelt...
pi_96332576
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Want die wedstrijden in de voorronde zijn eigenlijk niet noemenswaardig, die wint PSV gemakkelijk. Kunnen we net zo goed met één auto heen inclusief materiaalman.

Hoe komt het dan dat Mohktar begin dit seizoen slechts wisselspeler was bij Jong PSV?
dat psv gemakkelijk gaat winnen is niet zeker ,en mohktar had last van vormcricis en lichte blesurre,maar is de laatse tijd erg in vorm.
Zou hem gewoon opstellen,maar angsthaas rutten zal wel voor zekerheid kiezen,en we weten hoe dat gaat aflopen.
pi_96332600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef psvrio het volgende:
;(

[..]

Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen uitte vandaag kritiek op de trainingsopbouw van PSV. Volgens Verheijen komt PSV voor het tweede seizoen op rij aan het einde van het seizoen tekort en komt dat door een slechte trainingsopbouw. Volgens Verheijen traint Rutten in de voorbereiding veel te hard, waardoor de spelers aan het eind van het seizoen uitgeblust raken en blessures oplopen. Het grote aantal wedstrijden wordt volgens de inspanningsfysioloog onterecht als oorzaak gebruikt..

Deze gast is nog nooit op de herdgang geweest,heb vol vertouwen in luc van agt.
Deze gast is gewoon pers geil
Echt kerel. Het is lekker weer, geniet van je vakantie en stop je voor te doen als 'insider'. Of ga weer lekker twitteren met Tweetie Thijs. :')
Ik typ straat.
pi_96332666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Rutten heeft geen lef, dus het zal (gelukkig in dit geval) niet gebeuren. Daarnaast zijn er opties genoeg, dus het is niet nodig om risico te nemen. Het is niet zo dat alle spitsen geblesseerd of geschorst zijn. Hoop wel dat hij Berg niet meer opstelt...
Rutten kennen zal berg wel in de basis staan, nogmaals ik zou mohktar opstellen.
Verassing voor de tegenstander en frisheid in je team,kan het nivo wel aan mohktar !!
pi_96332736
De penningmeester van PSV is het vast niet met je eens dat voorronde CL = CL.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96332781
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Echt kerel. Het is lekker weer, geniet van je vakantie en stop je voor te doen als 'insider'. Of ga weer lekker twitteren met Tweetie Thijs. :')
het is lekker weer ja , heb geen vakantie vandaag werken late dienst.
Ben geen insider en twitter soms met Thijs , dus denk dat je te lang in de zon zit.
Dus ontopic maar weer Ludo
pi_96332799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef Chase_Utley het volgende:
De penningmeester van PSV is het vast niet met je eens dat voorronde CL = CL.
maak niet uit voor mij wel ^O^
want als je doorgaat is het cash !!
pi_96332914
En die kans is ook zo groot dat je doorgaat :')
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96333149
Afgelopen zomer nam PSV qua investeringen in de spelersgroep extra risico's ervan uitgaande dat de titel PSV extra inkomsten zou brengen en Ibrahim Afellay mogelijk verkocht ging worden. Doordat beide opties mislukten, zit de club stevig in de financiële zorgen. In het Algemeen Dagblad liet Marcel Brands dan ook weten bij de vorming van de nieuwe selectie geen voorschot meer te kunnen nemen op eventuele plaatsing voor de Champions League via de voorronde. 'Dat kunnen we ons in de huidige financiële situatie niet permitteren. Het maakt ons als club wel iets aantrekkelijker, als we in elk geval de hoop op Champions League-voetbal kunnen bieden. Maar we zullen financieel geen onverantwoorde dingen doen om dat toernooi te bereiken.'

Hadden ze eerder moeten doen,maar beter laat dan nooit ^O^
pi_96333297
Oké. Nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen. Dit een verstandige beslissing noemen, wat het ook is, maar eerder aangeven dat voorronde CL gelijk staat aan CL. Beetje tegenstrijdig zo maar.
Ik typ straat.
pi_96333423
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen. Dit een verstandige beslissing noemen, wat het ook is, maar eerder aangeven dat voorronde CL gelijk staat aan CL. Beetje tegenstrijdig zo maar.
Als je voorronde champions league speelt is voor mij champions league.
Maar je moet ervan uitgaan dat je europa league speelt , als je je dan plaats voor de groepsronde dan heb je een meevaller.
Dus brands is goed bezig.
pi_96333446
Maar goed, plemp topic maar vol met die onzin van je. Ik lees er wel overheen.
Ik typ straat.
pi_96333556
Jij kan alleen commentaar leveren ,en als iemand een andere mening heeft is dat verkeerd in jou ogen.
Dus lees er maar lekker overheen en kies de makkelijkste weg,heb ik ook geen last van je :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')