Wat is daar gek aan, PSV speelt pas volgende week zondag weer?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Onzin.
1 wedstrijd voor het einde nog even een oefenwedstrijdje spelen..
Zo normaal is dat niet.
Het is gek omdat ze fucking 33 wedstrijden hebben gespeeld. Dan ga je toch geen oefenwedstrijdje spelen tegen Willem II?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan, PSV speelt pas volgende week zondag weer?
Een week alleen trainen schiet je ook niets mee op. Kun je beter beetje wedstrijdritme behouden, of hervinden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gek omdat ze fucking 33 wedstrijden hebben gespeeld. Dan ga je toch geen oefenwedstrijdje spelen tegen Willem II?
Die gaat niet normaal doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Mounir gewoon normaal doet schiet hij er zo weer 25 in hoor. Ik zie hem liever niet naar PSV vertrekken eigenlijk.
Als je PSV een beetje volgt dit seizoen, moet je zijn opgevallen dat ze iedere interlandperiode en rustperiode zonder verdere aankondiging vooraf een oefenwedstrijd hebben gespeeld. In het stadion, zonder publiek (omdat er dan geen politie-inzet nodig is). Inderdaad om wedstrijdritme te behouden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gek omdat ze fucking 33 wedstrijden hebben gespeeld. Dan ga je toch geen oefenwedstrijdje spelen tegen Willem II?
Nee, 2 weken uit ritme laten komen is goed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Onzin.
1 wedstrijd voor het einde nog even een oefenwedstrijdje spelen..
Zo normaal is dat niet.
Brand wil hem graag..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die gaat niet normaal doen.
Ik lees trouwens nergens iets over dat hij naar PSV zou komen...
Mwa, het is niet zo dat PSV in een goed ritme zatquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, 2 weken uit ritme laten komen is goed?
PSV zal hem niet kunnen betalen vrees ik.quote:
Waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar hij kan wel wat dingen ''testen'' zonder Dzudszak..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, het is niet zo dat PSV in een goed ritme zat
Waar komt dat vandaan? Nergens gelezen namelijk.quote:
Tijdens Studio Voetbal zei hij dat..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Nergens gelezen namelijk.
Heeft ie niet gezegd hoor. Hij zei dat hij het een prima speler vind omdat ie 'm ook had meegemaakt bij zijn AZ tijd. Maar niet dat er enige interesse was om hem te halen.quote:
Het leek er heel erg op dat hij hem wilde halen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heeft ie niet gezegd hoor. Hij zei dat hij het een prima speler vind. Maar niet dat er enige interesse was om hem te halen.
Ahquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heeft ie niet gezegd hoor. Hij zei dat hij het een prima speler vind omdat ie 'm ook had meegemaakt bij zijn AZ tijd. Maar niet dat er enige interesse was om hem te halen.
Jason Bourdouxhe?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Die dwerg bij Jong-PSV doet het anders wel goed? (ik weet zijn naam ff niet)
Niet helemaal waar. Gezien de plaats van PSV op de UEFA ranglijst zullen we zulke teams kunnen ontlopen, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat op dit moment helaas niet zo heel veel uit zal maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef GGMM het volgende:
Overigens gaat voorronde CL nergens over, je komt dan in de voorronde te spelen tegen Manchester City, Villareal, Lyon o.i.d. Ik denk niet dat jullie (of welke andere Nederlandse club het ook wordt) dat redden.
City niet.. Die hebben nooit wat betekend in Europa dus die staan geloof ik niet zo hoog.. toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Gezien de plaats van PSV op de UEFA ranglijst zullen we zulke teams kunnen ontlopen, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat op dit moment helaas niet zo heel veel uit zal maken.
Dan zou je moeten hopen dat Arsenal nog van plek wisselt met Man CIty.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
City niet.. Die hebben nooit wat betekend in Europa dus die staan geloof ik niet zo hoog.. toch?
Dat komt omdat die de EL totaal niet serieus namen. Met de CL zullen ze dat natuurlijk wel doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
City verloor geloof ik nog tegen een onbekende club uit Roemenië..(EL) Dus die zijn wisselvallig..
PSV staat hoger dan ik dacht. (http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/trank2010.html ), maar toch is het niet zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Gezien de plaats van PSV op de UEFA ranglijst zullen we zulke teams kunnen ontlopen, maar ik denk dat we het er wel over eens zijn dat dat op dit moment helaas niet zo heel veel uit zal maken.
Dinamo Kiev bedoel je? Die verloren door een rode kaart van Ballotelli in de 2de wedstrijd. Sowieso, met alle respect kunnen jullie City nooit verslaan (net als welke Nederlandse club dan ook)quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
City verloor geloof ik nog tegen een onbekende club uit Roemenië..(EL) Dus die zijn wisselvallig..
Ik snap je, maar je wilt je uiteindelijk gewoon plaatsen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Aan de andere kant kan je er beter tegen een Bayern Munchen uitvliegen in de voorronde dan tegen FC Kopenhagen of Slavia Praag ofzo. Dan heb je tenminste al een topaffiche gehad en je kan jezelf niet snel iets verwijten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, in de groepsfase toen ze al door waren...
Ook dat ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als Manchester City voorronde haalt, dan wordt de club nog aantrekkelijker voor topspelers. En die Sjeik die trekt zijn beurs wel open hoor.
Apart om te zien zo zonder publiek.quote:
Bedankt! Mooie goalsquote:
Zo maak je goals iddquote:
Hengelaar kan de druk niet aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:27 schreef Geo3kant het volgende:
Zo heb ik ze de tweede helft van de competitie nooit zien spelen..
Scoort Engelaar een keer is er geen publiek bij..
Ik denk dat Berg het wel lekker vond zo in het stadion zonder publiekquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Apart om te zien zo zonder publiek.
Mooie goal van Mohktar.
En zelfs dan niet scoren..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Berg het wel lekker vond zo in het stadion zonder publiek
Mooie actie Nijland.quote:
Juist ,tegen groningen op de plek van doedelzak neerzetten.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:49 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
Juist ,tegen groningen op de plek van doedelzak neerzetten.
Deze gast verdiend een kans tegen groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |