abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96386878
'Maza'
Noot noot.
pi_96387033
Mathijsen - De Boer _O_
★★★
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:19:53 #228
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_96387227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:10 schreef Rucebo het volgende:
Ajax wordt in verband gebracht met Mathijsen en Sigthorsson. Beide ook prima spelers voor PSV, Mathijsen met Bouma centraal, met Marcelo als back-up, Maza zal wel vertrekken...
Betaal jij?
Patat Friet
pi_96387474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Betaal jij?
2 miljoen heeft Ajax voor Sigthorsson geboden, dat kunnen wij denk ik toch ook nog wel betalen. Mathijsen heeft ook nog een eenjarig contract. Ik neem aan dat PSV toch nog wat geld heeft, al kunnen ze zich niet al te veel permitteren. Nijland willen ze verhuren en we hebben dan behalve Zeefuik geen centrumspits over, dus ze zullen er sowieso twee moeten aantrekken. Daarnaast gaan enkele erg dure spelers weg (Berg, Koevermans, Kromkamp).
pi_96387948
Mijn broer denkt dat Sigtherson naar Ajax gaat en PSV El Ham koopt voor drie miljoen, ik quote :
quote:
hebben hun Sightorsson en wij El Hamburger..... samen met Lens & Dsudszak garant voor 60 goals!
Mijn eerste reactie was: Als dat maar goed gaat ....
pi_96388221
Mijn eerste reactie is: Je broer :') :P

PSV kan Mounir niet betalen ;)
★★★
pi_96388306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn eerste reactie is: Je broer :') :P

Dat was mijn 2e reactie.. maar PSV moet iets... Koev gaat weg, Reis geblesseerd, Nijland gaan ze verhuren, Berg terug (thank god).. Zeefuik vinden ze niet genoeg..

Dus.. Cassio Ramos in de spits? :')
Je kunt ook niet een heel seizoen met Lens doen en Labyad op rechts zonder reserves..
Maar ik weet ook niet of PSV het moet doen hoor stel ze konden hem betalen.. Brands is fan van hem, maar kan Rutten met hem omgaan, kunnen spelers zijn egoisme toloreren etc etc etc.
pi_96388383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dat was mijn 2e reactie.. maar PSV moet iets... Koev gaat weg, Reis geblesseerd, Nijland gaan ze verhuren, Berg terug (thank god).. Zeefuik vinden ze niet genoeg..

Dus.. Cassio Ramos in de spits? :')
Je kunt ook niet een heel seizoen met Lens doen en Labyad op rechts zonder reserves..
Maar ik weet ook niet of PSV het moet doen hoor stel ze konden hem betalen.. Brands is fan van hem, maar kan Rutten met hem omgaan, kunnen spelers zijn egoisme toloreren etc etc etc.
Junker kopen van Roda .. Slechter dan Berg kan hij niet zijn.
★★★
pi_96388434
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat zal geen probleem zijn, Ajax zal van hem af willen. Zo duur was hij bij koop niet en een licht verlies nemen zal ook niet erg zijn. El Hamdoui zal ook een prima speler voor PSV, ik weet alleen niet of Ajax een potentiële topspeler zo aan een directe concurrent wilt verkopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Junker kopen van Roda .. Slechter dan Berg kan hij niet zijn.
Die zal waarschijnlijk falen bij een grotere club dan Roda.
pi_96388489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat zal geen probleem zijn, Ajax zal van hem af willen. Zo duur was hij bij koop niet en een licht verlies nemen zal ook niet erg zijn. El Hamdoui zal ook een prima speler voor PSV, ik weet alleen niet of Ajax een potentiële topspeler zo aan een directe concurrent wilt verkopen.
Daarom zal dat niet gebeuren ..

+

Er zijn andere clubs geinteresseerd.
★★★
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:54:41 #236
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96388858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef Adames het volgende:

[..]

[..]

Die zal waarschijnlijk falen bij een grotere club dan Roda.
Ik denk ook niet dat hij bij PSV succesvol zal zijn, hij is mentaal niet goed genoeg voor de topclubs denk ik, zodra hij niet meer de meest belangrijke speler in het team is gaat het fout.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:55:32 #237
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96388905
V Bommel trouwens bijgetekend bij Milan geloof ik, dus die komt ook niet terug naar nederland ;(. Wel mooi om te zien dat hij na een halfjaar al samen met Seedorf op de voorpagina van de ac milan site staat om het shirt te promoten :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96391371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij bij PSV succesvol zal zijn, hij is mentaal niet goed genoeg voor de topclubs denk ik, zodra hij niet meer de meest belangrijke speler in het team is gaat het fout.
Dat zagen we toen hij met AZ kampioen werd. Wat ging het toen fout zeg.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96391468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat zagen we toen hij met AZ kampioen werd. Wat ging het toen fout zeg.
Ja, alleen werd toen alles door vingers gezien. Bij een club als Psv kan je het niet allemaal om 1 speler later draaien en zal hij zich ook aan de regels moeten houden waardoor het al snel weer mis zal gaan in een mindere periode.
pi_96391523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja, alleen werd toen alles door vingers gezien. Bij een club als Psv kan je het niet allemaal om 1 speler later draaien en zal hij zich ook aan de regels moeten houden waardoor het al snel weer mis zal gaan in een mindere periode.
Dat ben ik met je eens hoor maar ik weerleg hiermee de uitspraak van nubreekmijnklomp.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96394405
quote:
PSV klopt Willem II in 'geheime' oefenwedstrijd in Eindhoven
PSV en Willem II hebben elkaar donderdag in alle stilte ontmoet voor een oefenwedstrijd, meldt het Brabants Dagblad. De Eindhovenaren en Tilburgers streden in het Philips Stadion tegen elkaar, maar op verzoek van de autoriteiten was er geen ruchtbaarheid aan het onderonsje gegeven. Dankzij goals van Jeremain Lens, Orlando Engelaar en Younes Mokhtar won de thuisclub (3-0).

Afgelopen weekend viel voor zowel PSV als Willem II het doek op een bepaald terrein. Het team van Fred Rutten won weliswaar van Vitesse, maar doordat FC Twente en Ajax ook wisten te winnen, maakt het geen kans meer op de landstitel. Willem II op haar beurt ging met 4-0 ten onder in Enschede en degradeert daardoor direct naar de Jupiler League. Volgend weekend spelen de clubs tegen FC Groningen (uit) en NAC Breda (thuis).
Lens' doelpunt was het hoogtepunt in Eindhoven. De vleugelaanvaller, die de laatste duels geregeld in de punt van de aanval werd geposteerd, scoorde met een fraaie stift. Rutten deed geen beroep op Balázs Dzsudzsák en Ola Toivonen en had nog niet de beschikking over het Nigeriaanse talent Rabiu Ibrahim.

:D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 17:01:35 ]
pi_96394565
_O- PSV
★★★
pi_96394680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
_O- PSV
_O- Ajax
pi_96395287
Mooi voor Mokhtar ^O^
pi_96395297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
_O- PSV
:?

Even quoten voor als Ajax 3de wordt...
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:25:55 #246
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_96395417
Is die goal van Lens ergens te zien?
pi_96395586
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:?

Even quoten voor als Ajax 3de wordt...
Prima.

Maar het is gewoon angst wat Rutten weer doet. Waardeloze trainer, maar dat hadden jullie ook al door volgens mij.
★★★
pi_96395874
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Prima.

Maar het is gewoon angst wat Rutten weer doet. Waardeloze trainer, maar dat hadden jullie ook al door volgens mij.
Niemand hier vindt het raar hoor dat ze een oefenwedstrijdje willen spelen zonder pottenkijkers, behalve jij...
pi_96396007
Onzin.

1 wedstrijd voor het einde nog even een oefenwedstrijdje spelen.. :')

Zo normaal is dat niet.
★★★
pi_96396040
Maar Rutten heeft misschien wel gelijk, zonder Doedelzak wordt het wel heeel lastig tegen Groningen uit. Misschien helpt dit wel.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')