Door allerlei "versprekingen" van Joanna. Ze had het over kijkcyfers, de borrel met andere faminilieleden na de live-shows, ze moest Karim en Sharon van MamaJo complimenteren wat ze vooral bij Karim ook een flink aantal keer herhaald heeft " Mama zei dat ik veel kon leren van die ene met die tattoo"quote:
ze hebben niks geleerd, en ook niets bereikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
Wat is dat toch voor waanidee, dat ze iets geweldig hebben gepresteerd en hebben gedaan daar?
Ze zijn allemaal trots op wat ze "bereikt hebben" in het huis... en wat ze geleerd hebben.
Wat hebben ze dan gedaan en bereikt en geleerd?
Ze liggen driekwart van de tijd lamlendig op hun bed of op de bank te gapen of slap te lullen.
En die andere kwart eten ze, drinken ze en doen af en toe een spelletje...
Door word je moe vanquote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef StephanL het volgende:
Joanna weer over het verpesten van haar missie
Dagelijks gezeik van Monique om een scheefzittende scheet, gezeik met Joanna om het gezeik van Monique, en dan ook nog eens Joanna d'r eigen dwarszittende scheetjes....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef schizolientje het volgende:
Flip moet toch van lieverlee uitgeput zijn van elke ag dat geouwehoer
Ik heb het idee dat Jo zwaar gefrustreerd is omdat Philip niet meer zo enthousiast is over haar. Bijvoorbeeld: ze wilde wel een uurtje blijven liggen en Phil zei: ik niet. Ze kan het niet hebben dat hij kritiek heeft, hoe voorzichtig geuit ook. Dus blijft ze drammen, en ze heeft niet door dat ze hem op deze manier juist wegjaagt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef StephanL het volgende:
Joanna weer over het verpesten van haar missie
Owkeej Maik!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
SST_Maik Maik
Volgens mij vergeet @SST_Joanna dat ze 1 op 1 zonder camera's met haar moeder heeft mogen bellen. #sstnl
4 minutes ago
ja het zijn scheetlaters en geen schetebeesten,quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dagelijks gezeik van Monique om een scheefzittende scheet, gezeik met Joanna om het gezeik van Monique, en dan ook nog eens Joanna d'r eigen dwarszittende scheetjes....
Geen wonder dat die jongen 's nachts zelf af en toe wat laat gaan.
Nou.. da's niet waar. Bij de DGK hebben we ook vele streamlocks gehad. Bij de vechtpartijen en ook wel als er iets besproken moest worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Maver24 het volgende:
Echt wie heeft ooit bedacht een sl erin te bouwen. Ik heb bij al die andere rls nog nooit een sl gezien
denk dat het met die laffe manier van dumpen wel meevalt, ze heeft het nl. zelf bewerkstelligd met haar gedrag.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat Flip niet zo goed weet hoe hij van die Joanna af moet komen. Hij kan het volgens mij niet over zijn hart verkrijgen om haar nu duidelijk te maken dat hij niet echt wat voor haar voelt.
Ze is op een hele laffe manier gedumpt en om haar nu ook te dumpen .....
Ik denk dat hij nu maar afwacht totdat hij of zij eruit is en dan het laat doodbloeden of zo...
Denk het ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat Flip niet zo goed weet hoe hij van die Joanna af moet komen. Hij kan het volgens mij niet over zijn hart verkrijgen om haar nu duidelijk te maken dat hij niet echt wat voor haar voelt.
Ze is op een hele laffe manier gedumpt en om haar nu ook te dumpen .....
Ik denk dat hij nu maar afwacht totdat hij of zij eruit is en dan het laat doodbloeden of zo...
De finale was afgelopen donderdag al.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:50 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand al bevestiging gekregen wanneer de finale is.
De een zegt 12 mei en een ander 15 mei.
Ik deed het juist expres niet omdat er juist vaak mensen over klagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef ThomasSlayer het volgende:
Beetje jammer dat de COSsen niet meer standaard met Waar... beginnen.
Zo had deze; Waar het hek van de dam is. moeten heten.
Zooitje.
De klagers zijn vast geen Gouden Kooi diehards. Opzouten ermee.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik deed het juist expres niet omdat er juist vaak mensen over klagen.
wat was er?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
Fout bezig Shar, O ze realiseert het zich al.
Ik wel, en ik zie niet in waarom het niet zonder "waar" zou kunnen. Maar als het er wel voor staat vind ik dat ook geen probleemquote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
De klagers zijn vast geen Gouden Kooi diehards. Opzouten ermee.
en flip wacht weer gezellig met haar meequote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef schizolientje het volgende:
Miss Mo weer aan het wachten tot ze aan kan schuiven
Zij doet nooit iets in het huis.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:59 schreef schizolientje het volgende:
Miss Mo weer aan het wachten tot ze aan kan schuiven
Wat een naar mens om dit van je dochter over twitter te gooienquote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond
ik zit een beetje op twitter te neuzen, zie ik daar berichtjes van MaJo staan.
Dat mens blijft maar bezig de "vuile"was van haar dochter op straat te gooien![]()
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 hours ago Favorite Retweet Reply
3 hours ago Favorite Retweet Reply » SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
Haar keus was voor haar relatie te kiezen
En hoorde je eerst Jaap nog roepen: "BEVEILIGING.... BEVEILIGING!!!!!"quote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. da's niet waar. Bij de DGK hebben we ook vele streamlocks gehad. Bij de vechtpartijen en ook wel als er iets besproken moest worden.
Bij BB was het bij mijn weten het minst.
Ze heeft vanmorgen gepoetst en ze heeft net de sla gemaakt.quote:
Gouden tijden maar nu over naar SST.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hoorde je eerst Jaap nog roepen: "BEVEILIGING.... BEVEILIGING!!!!!"
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hoorde je eerst Jaap nog roepen: "BEVEILIGING.... BEVEILIGING!!!!!"
Een "Waar...."-topicquote:Op zondag 1 mei 2011 19:52 schreef ThomasSlayer het volgende:
Beetje jammer dat de COSsen niet meer standaard met Waar... beginnen.
Zo had deze; Waar het hek van de dam is. moeten heten.
Zooitje.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef Ransjih het volgende:
beter dat mo van het eten afblijft, zo fris is ze niet
oow oke, thnxquote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Door allerlei "versprekingen" van Joanna. Ze had het over kijkcyfers, de borrel met andere faminilieleden na de live-shows, ze moest Karim en Sharon van MamaJo complimenteren wat ze vooral bij Karim ook een flink aantal keer herhaald heeft " Mama zei dat ik veel kon leren van die ene met die tattoo"
Ik krijg nooit trek als ik Sharon zo statisch in die pannen zie sta te roeren.quote:
ze is nog wel de enige die ik regelmatig in de pannen zie roerenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit trek als ik Sharon zo statisch in die pannen zie sta te roeren.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok vanaf nu vind ik Maik echt een lullo eersteklas!
Truth hurts.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok vanaf nu vind ik Maik echt een lullo eersteklas!
hebben ze liever niet, want dan kunnen ze alles opnieuw afwassen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Mo steekt idd geen hand uit. Doet ze uberhaubt wel de afwas?. Kan je toch niet maken
Nu heeft tie toch echt normale kleren aanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wel klaar met zwevende Karim. Altijd die kromme stijve blote rug of dat verschrikkelijke "ikvoelmijbijjulliezothuis" walgelijke korte broekie.
Cliché mannetje. Gong therapeut en Yogajojo
Om over die bloemetjes-gordijnen en drollenvangers uit eigen winkel van Joanna maar te zwijgen he?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef ThomasSlayer het volgende:
een rode broek is absoluut geen normale broek voor iemand die niet in het circus staat.
Spellentje met mini pizza?quote:
en dan weer jankende Jo, want ze heeft geen stickertje, lijkt de kleuterschool wel, stickertje of stempeltje heb je nodig om gelukkig te worden en te zijn.quote:
Als het met de pizza is niet hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Spellentje met mini pizza?
Hoe of wat weet niemand...SL incoming
en soms had je geluk dat de juffrouw een heel vel tussen je schrift had laten zittenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dan weer jankende Jo, want ze heeft geen stickertje, lijkt de kleuterschool wel, stickertje of stempeltje heb je nodig om gelukkig te worden en te zijn.
Wat een onzin..!!! Er zijn daar mensen die graag koken en deze taak tot zich toe getrokken hebben...Ik hou ook niet van koken en schoonmaken. Jo maakt het liefst zelf schoon en Karim en Sharon koken graag...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hebben ze liever niet, want dan kunnen ze alles opnieuw afwassen.
Heb je de reacties ook gelezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond
ik zit een beetje op twitter te neuzen, zie ik daar berichtjes van MaJo staan.
Dat mens blijft maar bezig de "vuile"was van haar dochter op straat te gooien![]()
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
Haar keus was voor haar relatie te kiezen
lolquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en soms had je geluk dat de juffrouw een heel vel tussen je schrift had laten zitten
Gaap.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat een onzin..!!! Er zijn daar mensen die graag koken en deze taak tot zich toe getrokken hebben...Ik hou ook niet van koken en schoonmaken. Jo maakt het liefst zelf schoon en Karim en Sharon koken graag...
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luierenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat een onzin..!!! Er zijn daar mensen die graag koken en deze taak tot zich toe getrokken hebben...Ik hou ook niet van koken en schoonmaken. Jo maakt het liefst zelf schoon en Karim en Sharon koken graag...
Yep,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luieren
Voor het geval als Jo weer verliestquote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef MargrietV het volgende:
gaat ff antijankdoppen voor mijn oren pakken.
nee, was ff met iets anders bezig, ga ik nu doenquote:
Zag je toch bij Guido en Laura?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luieren
vind die pizza's echt niet lekker,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Is papa Jo niet toevallig iemand in het bestuur van Wagner?
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokkenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De verpakking ontbrak op stream deze keer.
Post je die ook even.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, was ff met iets anders bezig, ga ik nu doen
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje (quote:
Dit zijn ook de mini's van DR Oetker, niet van Wagnerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokken
Ja maar de voorraad is nog niet op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokken
maak met eigen pizza's naar het recept van mijn Italiaanse grootmoeder. Je eet je vingers er haast bij op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje () erger
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef bamby het volgende:
Misschien hebben ze hier gekeken en gaan ze nu sjoelen net als in stab haar cap.
Gewoon gejat dus van Mazaruquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar nou weer een ui gejat? Of zit diegene van Nl ook op Fok?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Freule het volgende:
daar gaan we al
@SST_Maik @SST_Joanna vrouwen?.. Man kies gewoon voor mij! ik overweeg Gay te worden..
Ik heb me bedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje () erger
Maar wellicht kunnen we ooit Karim & Gerard met een sokkel-missie voor het goede doel bewonderen op de Dam!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef D. het volgende:
@TT
Koninginnedag is afgelopen, dus ze hebben de boel weer opgeruimd
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Freule het volgende:
daar gaan we al
@SST_Maik @SST_Joanna vrouwen?.. Man kies gewoon voor mij! ik overweeg Gay te worden..
helemaal voor, maar ik kan niet naar Dam gaan, wordt er dan hier een gironummer geopend, zodat ik geld kan doneren?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar wellicht kunnen we ooit Karim & Gerard met een sokkel-missie voor het goede doel bewonderen op de Dam!![]()
Heb je een straatverbod daarquote:Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal voor, maar ik kan niet naar Dam gaan, wordt er dan hier een gironummer geopend, zodat ik geld kan doneren?
nee heb geen straatverbod, mag overal komen in Nederland, maar sommige plekken zijn voor mij minder makkelijk te bereiken.quote:
Ik weet dat dus ook niet vandaar me vraag of je het hier wilde posten.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
wie wil mij uitleggen hoe ik de reakties op de twittertweets van de SSTers kan volgens.
ik zie alleen hun eigen tweets , maar niet de reakties. ben echt een muts met de pc
http://search.twitter.com en dan zoeken op de twitternaam.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
wie wil mij uitleggen hoe ik de reakties op de twittertweets van de SSTers kan volgens.
ik zie alleen hun eigen tweets , maar niet de reakties. ben echt een muts met de pc
de reacties kun je lezen op hun eigen twitterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Mo gaan de batterijen veel langer mee omdat het steeds stiller is. Hoogbegaafd hè?
Ze hebben daar zelf geen creatief inlevingsvermogen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar nou weer een ui gejat? Of zit diegene van Nl ook op Fok?
Heeft ze opgevangen van Geer toen hij een half uur aan het ratelen was in de tuin..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Mo gaan de batterijen veel langer mee omdat het steeds stiller is. Hoogbegaafd hè?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelf geen creatief inlevingsvermogen.
Zitten gelukkig ook alleen maar users, die je hier liever niet bij wilt hebben.
Ze zijn zo dom, dat ze gewoon URL gebruiken van de user hier.
Had ook iemand mijn Segredo'tje gejat. Heb ik onder de URL [ afbeelding ] gezet.
Zal ze leren
(jammer dat ik het 's nacht heb gedaan, had ik eigenlijk op drukker moment moeten doen, als er meer mensen on-line waren)
Ja ene Margoquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Olga het volgende:
Heeft mamajo een alterego?
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
goh, wat makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://search.twitter.com en dan zoeken op de twitternaam.
Dat is een vriendin van MamaJO ????quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Olga het volgende:
Heeft mamajo een alterego?
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
Is niet de moeder van Jo is ene Margo een vriendin van de moeder van Joquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef shomila het volgende:
Goede avond.![]()
Lees op twitter mamajo over de abortus van jo.
Wat een mongool dat wijf om dat op twitter te gooien.Maar ja de nominaties komen er weer aan dus je moet weer stemmen winnen ten koste van alles schijnbaar, kan er met me verstand niet bij.
De moeder van jo heeft dat verhaal over de abortus wel op twitter gegooid. Margo is er pas sinds een paar minutenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Is niet de moeder van Jo is ene Margo een vriendin van de moeder van Jo
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelf geen creatief inlevingsvermogen.
Zitten gelukkig ook alleen maar users, die je hier liever niet bij wilt hebben.
Ze zijn zo dom, dat ze gewoon URL gebruiken van de user hier.
Had ook iemand mijn Segredo'tje gejat. Heb ik onder de URL [ afbeelding ] gezet.
Zal ze leren
(jammer dat ik het 's nacht heb gedaan, had ik eigenlijk op drukker moment moeten doen, als er meer mensen on-line waren)
Echt? Zal toch wel met toestemming zijn dat dat erop wordt gezet?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Freule het volgende:
[..]
hoihoi ja het is van een gestoordheid om dat te plaatsen. Zet hele verhaal op een rijtje en je krijgt toch je bedenken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef shomila het volgende:
Goede avond.![]()
Lees op twitter mamajo over de abortus van jo.
Wat een mongool dat wijf om dat op twitter te gooien.Maar ja de nominaties komen er weer aan dus je moet weer stemmen winnen ten koste van alles schijnbaar, kan er met me verstand niet bij.
Jawel maar nu twittert er daar iemand met de naam Margo. Zal morgen wel staan dat dat ook gehacked wasquote:
Nou Jo wilde het duidelijk niet out in the open gooien...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt? Zal toch wel met toestemming zijn dat dat erop wordt gezet?
Die is ook niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jawel maar nu twittert er daar iemand met de naam Margo. Zal morgen wel staan dat dat ook gehacked was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bevestiging door ene Margo
Lees eens goed op de twitter van Jo. Haar moeder zet dat verhaal van die abortus erop. Ze heeft het over haar dochterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nou Jo wilde het duidelijk niet out in the open gooien...
was wel de moeder van Mo. Nu tweet die Margo. Zij zet haar naam achter haar tweet. MaJo niet..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Die is ook niet in haar eerste leugen gestikt.
Ik heb goed genoeg gelezenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Lees eens goed op de twitter van Jo. Haar moeder zet dat verhaal van die abortus erop. Ze heeft het over haar dochter
Vrouwen en mannen weer apart natuurlijk, 2 stickers te verdelen danquote:
Enge mensen, liegen, draaien bahquote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.
Dat mens is echt gestoord.
Hoe weet je dat?quote:
kopt in: omdat ze niet chago is zoals eerder vandaagquote:
Omdat ze het daar over hadden, was niet echt duidelijk te horen maar tochquote:
Zou je denken? Ik zie die ma er ook wel voor aan dat ze dat wachtwoord van die twitter gewoon rondstrooit en anderen daar lekker op laat lullen...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.
Dat mens is echt gestoord.
het komt wel overeen met wat Jo een tijdje terug tegen Mo vertelde..In code taal weliswaar maargoed.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt hoe kun je dan een abortus laten doen omdat je zoveel van je vent houdt? Dat is duidelijk niet de vader van je toekomstige kinderen.
Dit verhaal is zo krom niet te geloven.
Heel erg als ik het dan ook totaal niet geloof en dit typisch als een geval van verbroken relatie perikelen zie?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt hoe kun je dan een abortus laten doen omdat je zoveel van je vent houdt? Dat is duidelijk niet de vader van je toekomstige kinderen.
Omdat we maar één kant van het verhaal horen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als vrouw zou ik dan liever geslagen worden door mijn vriendje dan zo onder druk te worden gezet lijkt mij?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
De vader wilde het kind nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ok, daar zit wat in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
kopt in: omdat ze niet chago is zoals eerder vandaag
quote:SST_Joanna SST Joanna
Heb met haar moeder in de klas gezeten op de Mavo voor Ballet en Muziek, ze lijkt zo op haar moeder. Margo
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Enyma het volgende:
[..]
het komt wel overeen met wat Jo een tijdje terug tegen Mo vertelde..In code taal weliswaar maargoed.
Precies!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.
De relatie die al op klappen stond was ook interessant voor SST.
Dat dus!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik dan liever geslagen worden door mijn vriendje dan zo onder druk te worden gezet lijkt mij?
Waarom niet, toedeledokie Dennis, ik voed dat kind wel samen met mijn supermama op!
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat in.
Btw, wat is de MAVO voor ballet en muziek?
[..]soort Scapino ballet?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja ze was ook al eerder een maand uit het huis van dennis. toen zat ze dus ook bij dr mamskiquote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Balletacademie? Net als die school voor voetballers en turners? Zoiets?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat in.
Btw, wat is de MAVO voor ballet en muziek?
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Karim en Sharon gekookt en staan nu ook weer alles op te ruimen?
Ze wil misschien dat niemand het weet.Maar Jo heeft een hele goede moeder die gooit het wel de wereld in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.
Maar dat verklaart dan niet waarom Jo er dan niet gewoon over praat en er zo geheimzinnig over doet en het woord abortus niet wil noemen.
Wat ik al zei, ik deed het 's nachts. En was binnen half uur weggehaald door Sly.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
@LS, nou nog een cap van het resultaat van je actie
en waarom het laten doen in Mallorca? Te laat voor Nederland?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.
Maar dat verklaart dan niet waarom Jo er dan niet gewoon over praat en er zo geheimzinnig over doet en het woord abortus niet wil noemen.
Die relatie was al over voordat ze dat hok in ging. Dat heb ik al zo vaak gezegd. Gewoon een act.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
zei ik tochquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Mylene het volgende:
Joanna voelt zich beter, zo laat ze Philip weten en bekt hem vervolgens vol op de mond. Die heeft dus idd een sticker gewonnen.
Dat is biujna altijd zo. En ook voor zichzelf drinken inschenken en voor de rest niet, moet je maar opletten. Is zeker Limburgs waar ze zo prat op gaatquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Karim en Sharon gekookt en staan nu ook weer alles op te ruimen?
Anders bek je niet na zes dagen met een ander na een relatie van 3,5 jaarquote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die relatie was al over voordat ze dat hok in ging. Dat heb ik al zo vaak gezegd. Gewoon een act.
Dennis deed vrolijk mee totdat Djoon met modder ging gooien.
Mo heb de champignons gesneden. Heb haar nog nooit iets voor het eten zien doen verder.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
En Philip.
Monique doet nooit niet echt wat.
Maar als je niet assertief genoeg bent om er iets van zeggen om de goede vrede te bewaren...dan lopen ze over je heen...zie hier...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
En Philip.
Monique doet nooit niet echt wat.
Ik ook hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Philip moet thuis gewoon alles met hand afwassen want hij heeft geen vaatwasser.
Ik heb er ook geen een. En ja, ik spoel alles na. Ik vind het vies als mensen het niet doen.
Ja was weer heerlijk in de polders........quote:
Precies, de soap moet even een nieuwe cliff-hanger zodat Jo niet weg kan.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef mcspicy het volgende:
Nominaties komen er weer aan dus zullen we aankomende week wel meer van horen van de abortus en de brief die Jo naar Dennis wou sturen.
Is ook schimmel he voeld ze zich mee verwantquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mo heb de champignons gesneden. Heb haar nog nooit iets voor het eten zien doen verder.
Ja want iedereen moet haar zielig vinden omdat ze onder dwang een abortus heeft ondergaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, de soap moet even een nieuwe cliff-hanger zodat Jo niet weg kan.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Is ook schimmel he voeld ze zich mee verwant
MamaJo die tweet dat Jo een abortus heb ondergaan enz...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja was weer heerlijk in de polders........
Jo weer de boventoon hier?
Ja, schijnt "buzz" te heten. De fans vinden een hoge buzz geweldig, of dat nou positief of negatief is.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja was weer heerlijk in de polders........
Jo weer de boventoon hier?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Is ook schimmel he voeld ze zich mee verwant
SSTT die zit nog onderin de hoge hoedquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat volgende week (als jo geen vrijstelling heeft) de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid.
maw: Ian is Jo's kind!
Iemand zou daar op twitter moeten plaatsen..... Jo heeft zich al verluld dat Ian haar kind is.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat volgende week (als jo geen vrijstelling heeft) de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid.
Ja de picolinies zijn al betaald.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
mogen ze straks gaan sjoelen? Dat is ook zo een waanzinnig duur spel lol!
Sjoelen met pizza'squote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
mogen ze straks gaan sjoelen? Dat is ook zo een waanzinnig duur spel lol!
Ik denk dat ze deze week ook niet zullen nomineren en dat er nog wel een verassing naar voren komt ofzoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Mylene het volgende:
Maaruh, vrijstelling houdt toch enkel dat die persoon niet genomineerd kan worden, maar wel kan nomineren?
ook dat zou zomaar kunnen hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze krijgt commentaar genoeg, maar door die 2 cm botox komt dat totaal niet bij haar binnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Snap. nu wel dat Jo verknipt is met zo'n moeder. Echt te triest dit.
Krijgt dat mens ook nog wat commentaar op die tweets?
Ik volg dit n.l.. niet.
Maar een moeder die zegt: 3x met haar billen schudden...tja wat moet je daar nu van denken...redelijk sick m.i.
dat zou wel het toppunt van schandalig handelen zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Iemand krijgt de keuze om het spel met een koffertje met geld te verlaten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze week ook niet zullen nomineren en dat er nog wel een verassing naar voren komt ofzo
Ook dat met die billen schudden hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Snap. nu wel dat Jo verknipt is met zo'n moeder. Echt te triest dit.
Krijgt dat mens ook nog wat commentaar op die tweets?
Ik volg dit n.l.. niet.
Maar een moeder die zegt: 3x met haar billen schudden...tja wat moet je daar nu van denken...redelijk sick m.i.
tja ze had zoveel gewinkeld in Antwerpen voor de kinderen van haar vriendinnen, dat ze zelf wel achter een buggy wilde hobbelen en jah.... Dennis dacht.... ik ben er niet aan toe... en toen is ze dat rare geval vergeten en heeft ze express de 2uur overschreden en.... jahoor.... de predictor verkleurde.... Het zou me niks verbazen als ze dat soort pessarium niet juist gebruikt heeft om zwanger te worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
Ik denk dat dennis het kind met Jo niet wilde en daardoor de relatie kapot ging. Toen heeft jo het weg laten halen.....zoiets denk ik maar dat is gissen natuurlijk......en mamajo gebruikt dit als drama in sst.....
En behoud van dagvergoeding vermoed ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iemand krijgt de keuze om het spel met een koffertje met geld te verlaten.
Ik denk dat dat pas in de finale zal zijn, omdat er dan 4 over zijn ipv -de in het begin genoemde- 3quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iemand krijgt de keuze om het spel met een koffertje met geld te verlaten.
Dat dat mens denkt dat elke man gevoelig is voor een paar billetjes.....pfffff...ze zal wel loverboys bedoelen denk ik.............een belediging naar mij vind ik het..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Er moeten nu binnen 10 dagen nog twee mensen uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas in de finale zal zijn, omdat er dan 4 over zijn ipv -de in het begin genoemde- 3
Sharon vanmiddag ook al. De rest weet ik niet, heb niet de hele tijd gekeken (in slaap gevallenquote:
Dus dan gaan er donderdag gewoon 2 uitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er moeten nu binnen 10 dagen nog twee mensen uit.
Hij moet al die pizaatjes opboeren, tellen of ze er wel allemaal ingegaan zijn.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij moet al die pizaatjes opboeren, tellen of ze er wel allemaal ingegaan zijn.
zoals ik het eerder begrepen heb, gaat er donderdag 1 uit. En dan een dag. paar dagen voor de finale, de laatste......quote:
zullen wel weer op bed liggenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Er zijn geen andere mensen in huis dan een afwassende Djoon?
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Er zijn geen andere mensen in huis dan een afwassende Djoon?
bahquote:SST_Joanna SST Joanna
Hallo Twitters afgelopen donderdag ging ik echt "stuk" in de studio heeft er iemand nog een idee wat ik voor Joanna kan doen Diana
1 minute ago
Ik hoor toch echt lachen op de achtergrond. Ach, laat maar.quote:
Mo en Sharon zijn buiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt lachen op de achtergrond. Ach, laat maar.
Tering zeg!quote:
Vergeet mevrouw niet wat ze donderdag zelf deed. Ok, de meesten mogen Mo niet, maar je zo uitlaten over haar..... Zelfs de andere buddy's doen zo nietquote:
Oh, nu is Margo ineens weer Diana. Ik lig in een deuk.quote:
Niets is wat het lijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk 1 en 1 met een "regeling"Maar goed, we zullen zien.
![]()
@SST_Joanna misschien moet je nog meer mensen uitnodigen zodat ook de entreeruimte vol zit.. #sstnlquote:
Gerardquote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijk.
Misschien komen alle 15 wel terug de laatste donderdag en kan je een hele week stemmen op jouw favoriet.
las je verkeerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijk.
Misschien komen alle 15 wel terug de laatste donderdag en kan je een hele week stemmen op jouw favoriet.
Maar wel in de ik vorm (moeder van) spreken hè.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, nu is Margo ineens weer Diana. Ik lig in een deuk.
12 mei is de finale. Oud buddy heeft dit tegen me egzegdquote:
Heb je een linkje waar ik die tweets kan lezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ze krijgt wel goeie tips nav die tweethahaha
ok, dank voor je antwoord.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Olga het volgende:
[..]
12 mei is de finale. Oud buddy heeft dit tegen me egzegd
Dat begon al met het feit dat majo zonodig op twitter moest vertellen dat dennis het uit had gemaakt. Dat mens spoort niet. Ik zou me diep schamen met zo'n moeder. Ze gaat over lijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ben dol op Joanna maar wat haar moder doet middels Twitter is een echte faux pas.
Dat mens is echt gestoord en haar Nederlands is abobinabel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Maar wel in de ik vorm (moeder van) spreken hè.
quote:SST_Joanna SST Joanna
mijn prive mail is info@dianagabriels.nl Ik hoop dat ze het red tot de finale dus nog een week.Via de hyves krijg ik leuke berichten, dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |