Vrouwen en mannen weer apart natuurlijk, 2 stickers te verdelen danquote:
Enge mensen, liegen, draaien bahquote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.
Dat mens is echt gestoord.
Hoe weet je dat?quote:
kopt in: omdat ze niet chago is zoals eerder vandaagquote:
Omdat ze het daar over hadden, was niet echt duidelijk te horen maar tochquote:
Zou je denken? Ik zie die ma er ook wel voor aan dat ze dat wachtwoord van die twitter gewoon rondstrooit en anderen daar lekker op laat lullen...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.
Dat mens is echt gestoord.
het komt wel overeen met wat Jo een tijdje terug tegen Mo vertelde..In code taal weliswaar maargoed.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt hoe kun je dan een abortus laten doen omdat je zoveel van je vent houdt? Dat is duidelijk niet de vader van je toekomstige kinderen.
Dit verhaal is zo krom niet te geloven.
Heel erg als ik het dan ook totaal niet geloof en dit typisch als een geval van verbroken relatie perikelen zie?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt hoe kun je dan een abortus laten doen omdat je zoveel van je vent houdt? Dat is duidelijk niet de vader van je toekomstige kinderen.
Omdat we maar één kant van het verhaal horen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als vrouw zou ik dan liever geslagen worden door mijn vriendje dan zo onder druk te worden gezet lijkt mij?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
De vader wilde het kind nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ok, daar zit wat in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
kopt in: omdat ze niet chago is zoals eerder vandaag
quote:SST_Joanna SST Joanna
Heb met haar moeder in de klas gezeten op de Mavo voor Ballet en Muziek, ze lijkt zo op haar moeder. Margo
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Enyma het volgende:
[..]
het komt wel overeen met wat Jo een tijdje terug tegen Mo vertelde..In code taal weliswaar maargoed.
Precies!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.
De relatie die al op klappen stond was ook interessant voor SST.
Dat dus!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik dan liever geslagen worden door mijn vriendje dan zo onder druk te worden gezet lijkt mij?
Waarom niet, toedeledokie Dennis, ik voed dat kind wel samen met mijn supermama op!
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat in.
Btw, wat is de MAVO voor ballet en muziek?
[..]soort Scapino ballet?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |