Zag je toch bij Guido en Laura?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luieren
vind die pizza's echt niet lekker,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Is papa Jo niet toevallig iemand in het bestuur van Wagner?
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokkenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De verpakking ontbrak op stream deze keer.
Post je die ook even.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, was ff met iets anders bezig, ga ik nu doen
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje (quote:
Dit zijn ook de mini's van DR Oetker, niet van Wagnerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokken
Ja maar de voorraad is nog niet op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokken
maak met eigen pizza's naar het recept van mijn Italiaanse grootmoeder. Je eet je vingers er haast bij op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje () erger
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef bamby het volgende:
Misschien hebben ze hier gekeken en gaan ze nu sjoelen net als in stab haar cap.
Gewoon gejat dus van Mazaruquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar nou weer een ui gejat? Of zit diegene van Nl ook op Fok?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Freule het volgende:
daar gaan we al
@SST_Maik @SST_Joanna vrouwen?.. Man kies gewoon voor mij! ik overweeg Gay te worden..
Ik heb me bedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje () erger
Maar wellicht kunnen we ooit Karim & Gerard met een sokkel-missie voor het goede doel bewonderen op de Dam!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef D. het volgende:
@TT
Koninginnedag is afgelopen, dus ze hebben de boel weer opgeruimd
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Freule het volgende:
daar gaan we al
@SST_Maik @SST_Joanna vrouwen?.. Man kies gewoon voor mij! ik overweeg Gay te worden..
helemaal voor, maar ik kan niet naar Dam gaan, wordt er dan hier een gironummer geopend, zodat ik geld kan doneren?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar wellicht kunnen we ooit Karim & Gerard met een sokkel-missie voor het goede doel bewonderen op de Dam!![]()
Heb je een straatverbod daarquote:Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal voor, maar ik kan niet naar Dam gaan, wordt er dan hier een gironummer geopend, zodat ik geld kan doneren?
nee heb geen straatverbod, mag overal komen in Nederland, maar sommige plekken zijn voor mij minder makkelijk te bereiken.quote:
Ik weet dat dus ook niet vandaar me vraag of je het hier wilde posten.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
wie wil mij uitleggen hoe ik de reakties op de twittertweets van de SSTers kan volgens.
ik zie alleen hun eigen tweets , maar niet de reakties. ben echt een muts met de pc
http://search.twitter.com en dan zoeken op de twitternaam.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
wie wil mij uitleggen hoe ik de reakties op de twittertweets van de SSTers kan volgens.
ik zie alleen hun eigen tweets , maar niet de reakties. ben echt een muts met de pc
de reacties kun je lezen op hun eigen twitterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Mo gaan de batterijen veel langer mee omdat het steeds stiller is. Hoogbegaafd hè?
Ze hebben daar zelf geen creatief inlevingsvermogen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar nou weer een ui gejat? Of zit diegene van Nl ook op Fok?
Heeft ze opgevangen van Geer toen hij een half uur aan het ratelen was in de tuin..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Mo gaan de batterijen veel langer mee omdat het steeds stiller is. Hoogbegaafd hè?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelf geen creatief inlevingsvermogen.
Zitten gelukkig ook alleen maar users, die je hier liever niet bij wilt hebben.
Ze zijn zo dom, dat ze gewoon URL gebruiken van de user hier.
Had ook iemand mijn Segredo'tje gejat. Heb ik onder de URL [ afbeelding ] gezet.
Zal ze leren
(jammer dat ik het 's nacht heb gedaan, had ik eigenlijk op drukker moment moeten doen, als er meer mensen on-line waren)
Ja ene Margoquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Olga het volgende:
Heeft mamajo een alterego?
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
goh, wat makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://search.twitter.com en dan zoeken op de twitternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |