quote:Op zondag 1 mei 2011 20:02 schreef Ransjih het volgende:
beter dat mo van het eten afblijft, zo fris is ze niet
oow oke, thnxquote:Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Door allerlei "versprekingen" van Joanna. Ze had het over kijkcyfers, de borrel met andere faminilieleden na de live-shows, ze moest Karim en Sharon van MamaJo complimenteren wat ze vooral bij Karim ook een flink aantal keer herhaald heeft " Mama zei dat ik veel kon leren van die ene met die tattoo"
Ik krijg nooit trek als ik Sharon zo statisch in die pannen zie sta te roeren.quote:
ze is nog wel de enige die ik regelmatig in de pannen zie roerenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit trek als ik Sharon zo statisch in die pannen zie sta te roeren.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok vanaf nu vind ik Maik echt een lullo eersteklas!
Truth hurts.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok vanaf nu vind ik Maik echt een lullo eersteklas!
hebben ze liever niet, want dan kunnen ze alles opnieuw afwassen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Maver24 het volgende:
Mo steekt idd geen hand uit. Doet ze uberhaubt wel de afwas?. Kan je toch niet maken
Nu heeft tie toch echt normale kleren aanquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Wel klaar met zwevende Karim. Altijd die kromme stijve blote rug of dat verschrikkelijke "ikvoelmijbijjulliezothuis" walgelijke korte broekie.
Cliché mannetje. Gong therapeut en Yogajojo
Om over die bloemetjes-gordijnen en drollenvangers uit eigen winkel van Joanna maar te zwijgen he?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef ThomasSlayer het volgende:
een rode broek is absoluut geen normale broek voor iemand die niet in het circus staat.
Spellentje met mini pizza?quote:
en dan weer jankende Jo, want ze heeft geen stickertje, lijkt de kleuterschool wel, stickertje of stempeltje heb je nodig om gelukkig te worden en te zijn.quote:
Als het met de pizza is niet hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Spellentje met mini pizza?
Hoe of wat weet niemand...SL incoming
en soms had je geluk dat de juffrouw een heel vel tussen je schrift had laten zittenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dan weer jankende Jo, want ze heeft geen stickertje, lijkt de kleuterschool wel, stickertje of stempeltje heb je nodig om gelukkig te worden en te zijn.
Wat een onzin..!!! Er zijn daar mensen die graag koken en deze taak tot zich toe getrokken hebben...Ik hou ook niet van koken en schoonmaken. Jo maakt het liefst zelf schoon en Karim en Sharon koken graag...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hebben ze liever niet, want dan kunnen ze alles opnieuw afwassen.
Heb je de reacties ook gelezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond
ik zit een beetje op twitter te neuzen, zie ik daar berichtjes van MaJo staan.
Dat mens blijft maar bezig de "vuile"was van haar dochter op straat te gooien![]()
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben blij dat Joan en flip weer met elkaar praten Joan is het vertrouwen in mensen soms kwijt na 3 jaar samen wonen was Joan zwanger
3 hours ago Favorite Retweet Reply
3 hours ago Favorite Retweet Reply » SST_Joanna SST Joanna
op het moment dat ze het haar vriend vertelde was zijn antwoord als je het laat zitten ben ik weg!
SST_Joanna SST Joanna
Iedereen die Joan buiten het huis kent weet dat ze heeeeel graag moeder wilde worden maar ook heel veel van haar ex vriend heeft gehouden
3 hours ago Favorite Retweet Reply » SST_Joanna SST Joanna
Haar keus was voor haar relatie te kiezen
lolquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en soms had je geluk dat de juffrouw een heel vel tussen je schrift had laten zitten
Gaap.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat een onzin..!!! Er zijn daar mensen die graag koken en deze taak tot zich toe getrokken hebben...Ik hou ook niet van koken en schoonmaken. Jo maakt het liefst zelf schoon en Karim en Sharon koken graag...
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luierenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat een onzin..!!! Er zijn daar mensen die graag koken en deze taak tot zich toe getrokken hebben...Ik hou ook niet van koken en schoonmaken. Jo maakt het liefst zelf schoon en Karim en Sharon koken graag...
Yep,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luieren
Voor het geval als Jo weer verliestquote:Op zondag 1 mei 2011 20:18 schreef MargrietV het volgende:
gaat ff antijankdoppen voor mijn oren pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |