Zag je toch bij Guido en Laura?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Dat is lekker dus iemand die nergens van houd hoeft niks te doen en ken de hele dag luieren
vind die pizza's echt niet lekker,quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Is papa Jo niet toevallig iemand in het bestuur van Wagner?
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokkenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De verpakking ontbrak op stream deze keer.
Post je die ook even.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, was ff met iets anders bezig, ga ik nu doen
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje (quote:
Dit zijn ook de mini's van DR Oetker, niet van Wagnerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokken
Ja maar de voorraad is nog niet op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... sponsor heeft zn sponsorgeld teruggetrokken
maak met eigen pizza's naar het recept van mijn Italiaanse grootmoeder. Je eet je vingers er haast bij op.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje () erger
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef bamby het volgende:
Misschien hebben ze hier gekeken en gaan ze nu sjoelen net als in stab haar cap.
Gewoon gejat dus van Mazaruquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar nou weer een ui gejat? Of zit diegene van Nl ook op Fok?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Freule het volgende:
daar gaan we al
@SST_Maik @SST_Joanna vrouwen?.. Man kies gewoon voor mij! ik overweeg Gay te worden..
Ik heb me bedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
De kleine zijn wel lekker, de grote zijn van karton ofzo.. gelukkig zijn die van Euroshopper nog een tikkeltje () erger
Maar wellicht kunnen we ooit Karim & Gerard met een sokkel-missie voor het goede doel bewonderen op de Dam!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef D. het volgende:
@TT
Koninginnedag is afgelopen, dus ze hebben de boel weer opgeruimd
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Freule het volgende:
daar gaan we al
@SST_Maik @SST_Joanna vrouwen?.. Man kies gewoon voor mij! ik overweeg Gay te worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |