Dat is een vriendin van MamaJO ????quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef Olga het volgende:
Heeft mamajo een alterego?
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Mo gaan de batterijen veel langer mee omdat het steeds stiller is. Hoogbegaafd hè?
Is niet de moeder van Jo is ene Margo een vriendin van de moeder van Joquote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef shomila het volgende:
Goede avond.![]()
Lees op twitter mamajo over de abortus van jo.
Wat een mongool dat wijf om dat op twitter te gooien.Maar ja de nominaties komen er weer aan dus je moet weer stemmen winnen ten koste van alles schijnbaar, kan er met me verstand niet bij.
De moeder van jo heeft dat verhaal over de abortus wel op twitter gegooid. Margo is er pas sinds een paar minutenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Is niet de moeder van Jo is ene Margo een vriendin van de moeder van Jo
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelf geen creatief inlevingsvermogen.
Zitten gelukkig ook alleen maar users, die je hier liever niet bij wilt hebben.
Ze zijn zo dom, dat ze gewoon URL gebruiken van de user hier.
Had ook iemand mijn Segredo'tje gejat. Heb ik onder de URL [ afbeelding ] gezet.
Zal ze leren
(jammer dat ik het 's nacht heb gedaan, had ik eigenlijk op drukker moment moeten doen, als er meer mensen on-line waren)
Echt? Zal toch wel met toestemming zijn dat dat erop wordt gezet?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Freule het volgende:
[..]
hoihoi ja het is van een gestoordheid om dat te plaatsen. Zet hele verhaal op een rijtje en je krijgt toch je bedenken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef shomila het volgende:
Goede avond.![]()
Lees op twitter mamajo over de abortus van jo.
Wat een mongool dat wijf om dat op twitter te gooien.Maar ja de nominaties komen er weer aan dus je moet weer stemmen winnen ten koste van alles schijnbaar, kan er met me verstand niet bij.
Jawel maar nu twittert er daar iemand met de naam Margo. Zal morgen wel staan dat dat ook gehacked wasquote:
Nou Jo wilde het duidelijk niet out in the open gooien...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:40 schreef shomila het volgende:
[..]
Echt? Zal toch wel met toestemming zijn dat dat erop wordt gezet?
Die is ook niet in haar eerste leugen gestikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jawel maar nu twittert er daar iemand met de naam Margo. Zal morgen wel staan dat dat ook gehacked was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bevestiging door ene Margo
Lees eens goed op de twitter van Jo. Haar moeder zet dat verhaal van die abortus erop. Ze heeft het over haar dochterquote:Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef Enyma het volgende:
[..]
Nou Jo wilde het duidelijk niet out in the open gooien...
was wel de moeder van Mo. Nu tweet die Margo. Zij zet haar naam achter haar tweet. MaJo niet..quote:Op zondag 1 mei 2011 20:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Die is ook niet in haar eerste leugen gestikt.
Ik heb goed genoeg gelezenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Lees eens goed op de twitter van Jo. Haar moeder zet dat verhaal van die abortus erop. Ze heeft het over haar dochter
Vrouwen en mannen weer apart natuurlijk, 2 stickers te verdelen danquote:
Enge mensen, liegen, draaien bahquote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.
Dat mens is echt gestoord.
Hoe weet je dat?quote:
kopt in: omdat ze niet chago is zoals eerder vandaagquote:
Omdat ze het daar over hadden, was niet echt duidelijk te horen maar tochquote:
Zou je denken? Ik zie die ma er ook wel voor aan dat ze dat wachtwoord van die twitter gewoon rondstrooit en anderen daar lekker op laat lullen...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is gewoon MamaDjoon hoor. Heel makkelijk om de naam Margo er aan vast te plakken.
Dat mens is echt gestoord.
het komt wel overeen met wat Jo een tijdje terug tegen Mo vertelde..In code taal weliswaar maargoed.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt hoe kun je dan een abortus laten doen omdat je zoveel van je vent houdt? Dat is duidelijk niet de vader van je toekomstige kinderen.
Dit verhaal is zo krom niet te geloven.
Heel erg als ik het dan ook totaal niet geloof en dit typisch als een geval van verbroken relatie perikelen zie?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als je zo graag kinderen wilt hoe kun je dan een abortus laten doen omdat je zoveel van je vent houdt? Dat is duidelijk niet de vader van je toekomstige kinderen.
Omdat we maar één kant van het verhaal horen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Als vrouw zou ik dan liever geslagen worden door mijn vriendje dan zo onder druk te worden gezet lijkt mij?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
De vader wilde het kind nietquote:Op zondag 1 mei 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ok, daar zit wat in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
kopt in: omdat ze niet chago is zoals eerder vandaag
quote:SST_Joanna SST Joanna
Heb met haar moeder in de klas gezeten op de Mavo voor Ballet en Muziek, ze lijkt zo op haar moeder. Margo
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Enyma het volgende:
[..]
het komt wel overeen met wat Jo een tijdje terug tegen Mo vertelde..In code taal weliswaar maargoed.
Precies!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.
De relatie die al op klappen stond was ook interessant voor SST.
Dat dus!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik dan liever geslagen worden door mijn vriendje dan zo onder druk te worden gezet lijkt mij?
Waarom niet, toedeledokie Dennis, ik voed dat kind wel samen met mijn supermama op!
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat in.
Btw, wat is de MAVO voor ballet en muziek?
[..]soort Scapino ballet?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |