Mo en Sharon zijn buiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt lachen op de achtergrond. Ach, laat maar.
Tering zeg!quote:
Vergeet mevrouw niet wat ze donderdag zelf deed. Ok, de meesten mogen Mo niet, maar je zo uitlaten over haar..... Zelfs de andere buddy's doen zo nietquote:
Oh, nu is Margo ineens weer Diana. Ik lig in een deuk.quote:
Niets is wat het lijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk 1 en 1 met een "regeling"Maar goed, we zullen zien.
![]()
@SST_Joanna misschien moet je nog meer mensen uitnodigen zodat ook de entreeruimte vol zit.. #sstnlquote:
Gerardquote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijk.
Misschien komen alle 15 wel terug de laatste donderdag en kan je een hele week stemmen op jouw favoriet.
las je verkeerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijk.
Misschien komen alle 15 wel terug de laatste donderdag en kan je een hele week stemmen op jouw favoriet.
Maar wel in de ik vorm (moeder van) spreken hè.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, nu is Margo ineens weer Diana. Ik lig in een deuk.
12 mei is de finale. Oud buddy heeft dit tegen me egzegdquote:
Heb je een linkje waar ik die tweets kan lezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ze krijgt wel goeie tips nav die tweethahaha
ok, dank voor je antwoord.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Olga het volgende:
[..]
12 mei is de finale. Oud buddy heeft dit tegen me egzegd
Dat begon al met het feit dat majo zonodig op twitter moest vertellen dat dennis het uit had gemaakt. Dat mens spoort niet. Ik zou me diep schamen met zo'n moeder. Ze gaat over lijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ben dol op Joanna maar wat haar moder doet middels Twitter is een echte faux pas.
Dat mens is echt gestoord en haar Nederlands is abobinabel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Maar wel in de ik vorm (moeder van) spreken hè.
quote:SST_Joanna SST Joanna
mijn prive mail is info@dianagabriels.nl Ik hoop dat ze het red tot de finale dus nog een week.Via de hyves krijg ik leuke berichten, dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |