Iemand krijgt de keuze om het spel met een koffertje met geld te verlaten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze week ook niet zullen nomineren en dat er nog wel een verassing naar voren komt ofzo
Ook dat met die billen schudden hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Snap. nu wel dat Jo verknipt is met zo'n moeder. Echt te triest dit.
Krijgt dat mens ook nog wat commentaar op die tweets?
Ik volg dit n.l.. niet.
Maar een moeder die zegt: 3x met haar billen schudden...tja wat moet je daar nu van denken...redelijk sick m.i.
tja ze had zoveel gewinkeld in Antwerpen voor de kinderen van haar vriendinnen, dat ze zelf wel achter een buggy wilde hobbelen en jah.... Dennis dacht.... ik ben er niet aan toe... en toen is ze dat rare geval vergeten en heeft ze express de 2uur overschreden en.... jahoor.... de predictor verkleurde.... Het zou me niks verbazen als ze dat soort pessarium niet juist gebruikt heeft om zwanger te worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
Ik denk dat dennis het kind met Jo niet wilde en daardoor de relatie kapot ging. Toen heeft jo het weg laten halen.....zoiets denk ik maar dat is gissen natuurlijk......en mamajo gebruikt dit als drama in sst.....
En behoud van dagvergoeding vermoed ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iemand krijgt de keuze om het spel met een koffertje met geld te verlaten.
Ik denk dat dat pas in de finale zal zijn, omdat er dan 4 over zijn ipv -de in het begin genoemde- 3quote:Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Iemand krijgt de keuze om het spel met een koffertje met geld te verlaten.
Dat dat mens denkt dat elke man gevoelig is voor een paar billetjes.....pfffff...ze zal wel loverboys bedoelen denk ik.............een belediging naar mij vind ik het..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Maar een moeder die zegt: 3x met haar billen schudden...tja wat moet je daar nu van denken...redelijk sick m.i.
Er moeten nu binnen 10 dagen nog twee mensen uit.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas in de finale zal zijn, omdat er dan 4 over zijn ipv -de in het begin genoemde- 3
Sharon vanmiddag ook al. De rest weet ik niet, heb niet de hele tijd gekeken (in slaap gevallenquote:
Dus dan gaan er donderdag gewoon 2 uitquote:Op zondag 1 mei 2011 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er moeten nu binnen 10 dagen nog twee mensen uit.
Hij moet al die pizaatjes opboeren, tellen of ze er wel allemaal ingegaan zijn.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij moet al die pizaatjes opboeren, tellen of ze er wel allemaal ingegaan zijn.
zoals ik het eerder begrepen heb, gaat er donderdag 1 uit. En dan een dag. paar dagen voor de finale, de laatste......quote:
zullen wel weer op bed liggenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Er zijn geen andere mensen in huis dan een afwassende Djoon?
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
Er zijn geen andere mensen in huis dan een afwassende Djoon?
bahquote:SST_Joanna SST Joanna
Hallo Twitters afgelopen donderdag ging ik echt "stuk" in de studio heeft er iemand nog een idee wat ik voor Joanna kan doen Diana
1 minute ago
Ik hoor toch echt lachen op de achtergrond. Ach, laat maar.quote:
Mo en Sharon zijn buiten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt lachen op de achtergrond. Ach, laat maar.
Tering zeg!quote:
Vergeet mevrouw niet wat ze donderdag zelf deed. Ok, de meesten mogen Mo niet, maar je zo uitlaten over haar..... Zelfs de andere buddy's doen zo nietquote:
Oh, nu is Margo ineens weer Diana. Ik lig in een deuk.quote:
Niets is wat het lijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk 1 en 1 met een "regeling"Maar goed, we zullen zien.
![]()
@SST_Joanna misschien moet je nog meer mensen uitnodigen zodat ook de entreeruimte vol zit.. #sstnlquote:
Gerardquote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijk.
Misschien komen alle 15 wel terug de laatste donderdag en kan je een hele week stemmen op jouw favoriet.
las je verkeerd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niets is wat het lijk.
Misschien komen alle 15 wel terug de laatste donderdag en kan je een hele week stemmen op jouw favoriet.
Maar wel in de ik vorm (moeder van) spreken hè.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, nu is Margo ineens weer Diana. Ik lig in een deuk.
12 mei is de finale. Oud buddy heeft dit tegen me egzegdquote:
Heb je een linkje waar ik die tweets kan lezen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ze krijgt wel goeie tips nav die tweethahaha
ok, dank voor je antwoord.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Olga het volgende:
[..]
12 mei is de finale. Oud buddy heeft dit tegen me egzegd
Dat begon al met het feit dat majo zonodig op twitter moest vertellen dat dennis het uit had gemaakt. Dat mens spoort niet. Ik zou me diep schamen met zo'n moeder. Ze gaat over lijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ben dol op Joanna maar wat haar moder doet middels Twitter is een echte faux pas.
Dat mens is echt gestoord en haar Nederlands is abobinabel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Chanel5 het volgende:
Maar wel in de ik vorm (moeder van) spreken hè.
quote:SST_Joanna SST Joanna
mijn prive mail is info@dianagabriels.nl Ik hoop dat ze het red tot de finale dus nog een week.Via de hyves krijg ik leuke berichten, dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |