Liever MamaDjoon.quote:
denk dat t voor hun heel lang lijktquote:Op zondag 1 mei 2011 19:37 schreef Injetta het volgende:
Wat?????? Jo klaagt erover dat ze zoooooooooo lang moet lijden door wat Dennis haar heeft aangedaan. Zoooooo lang...
Heeft ze het nu over die ene dag dat ze wat bozig rond heeft gelopen? Binnen een week was ze toch al weer zg. gelukkig met Philip?
Ook Flip noemt die breuk al heel lang geleden. Wat is dat voor tijdsbeleving van die mensen?
3 weken treuren om een vriendje is al te lang?
Dit vind ik wel sterk van Maik, die heeft het sinds donderdag wss echt helemaal gehad Met MamaJo, ik begreep dat hij niet blij keek toen ze Monique nog maar weer eens de grond in boorde.quote:
Mooi, je begrijpt me, alleen komt die breipen te laat.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Noelle06 het volgende:
Jo heb geen zin meer in dat drama van Mo maar ze kan er zelf ook heel goed wat van.
echt??quote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit vind ik wel sterk van Maik, die heeft het sinds donderdag wss echt helemaal gehad Met MamaJo, ik begreep dat hij niet blij keek toen ze Monique nog maar weer eens de grond in boorde.
Dit telefoon/skype gesprek was nadat haar bekend gemaakt werd dat haar "relatie met Dennis uitwas" En daar is veel meer besproken dan alleen dingen die betrekking hadden op Dennis, zoals zaken over mede-bewoners.
Klopt, oud-bewoners zijn ook niet gek. Die zullen de voor hen opvallende dingen in het huis gelijk hebben opgezocht en bekekenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit vind ik wel sterk van Maik, die heeft het sinds donderdag wss echt helemaal gehad Met MamaJo, ik begreep dat hij niet blij keek toen ze Monique nog maar weer eens de grond in boorde.
Dit telefoon/skype gesprek was nadat haar bekend gemaakt werd dat haar "relatie met Dennis uitwas" En daar is veel meer besproken dan alleen dingen die betrekking hadden op Dennis, zoals zaken over mede-bewoners.
Goedenavond.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef SecretOma het volgende:
[..]
denk dat t voor hun heel lang lijkt
goedenavond btw
ja precies, dat kan ik me wel voorstellen, als ik zelf op vakantie ben heb ik altijd het idee dat ik heeeeeel lang weg ben maar als een anders net zo lang op vakantie gaat, denk ik altijd na afloop, oh ben je nu al terug hahaquote:Op zondag 1 mei 2011 19:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goedenavond.
Maik zei het al dat een dag voor hun een week is.
Zo voelde het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |