Omdat het hier allemaal een beetje hoog opliepquote:
Omdat het kan.quote:
De bewoners zitten aan FOK! gekluisterd.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Omdat het hier allemaal een beetje hoog opliep
Het is ook niet te geloven he?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
En beeld en ja hoor mo weer 2 stickers
ik heb op upc nog Slquote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
Geweldige lees (kijk) cijfersquote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bewoners zitten aan FOK! gekluisterd.
Ja tuurlijk, Karim en Sharon nog opruimen, Flip de grootste kluis en Jo de winst, dan mag Mo ook wel een beetje binnenharken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:03 schreef Hobby het volgende:
ik vermoed ook werkelijk dat Mo, de vrijstelling krijgt .
Waarom , zodat ze in de Finale het verliest
zeker weten ,want ze vroeg toch om ,wat Nederland van haar dacht
nou bij deze kom ze erachter dat ze niets voorsteld dat is mijn idee....
Zo pak je die vrouwen het best aan, maakt ze zichzelf wel gek in der kopquote:
wat is de twitter van mamajo?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:05 schreef beequeen het volgende:
Oh, Flip loopt weg. Even Twitter van MamaDjoon in de gaten houden.
weglopen of negerenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:06 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zo pak je die vrouwen het best aan, maakt ze zichzelf wel gek in der kop
Of mijn topactie, niet achterna lopen als ze zelf weglopenquote:
LOL en weer een privé cam.quote:
Dat was gister al da jo sticker voor hem plakte nu heeft hij er zelf 1 verdient en begreep dat er ergens gelijk spel was en jo in de herkansing verloorquote:Op zondag 1 mei 2011 19:05 schreef Chuckster het volgende:
2e Sticker voor Phillie, Jo heeft gefaald en dus een sticker voor hem opgeplakt.
Lekker gespannen sfeertje weer tussen die 2
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:08 schreef ZaZoe het volgende:
Het ergste vind ik nog dat Mo flierefluitend naar de finale gaat
als het goed is 4quote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Mylene het volgende:
Hoeveel stickers heeft Monique dan wel niet? 3 of 4?
Volgens mij heeft Flip een sticker gewonnen. That's it.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Mylene het volgende:
Hoeveel stickers heeft Monique dan wel niet? 3 of 4?
Het viel mij al bijlezend ook al op dat ik wel heel erg achter loopquote:Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar waren meerdere users al achter, alleen het bakvisje zelf nog niet.
Ze verdiend sowieso niks, ze krijgt hetquote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef danilel het volgende:
Volgens mij heeft mo er nu geen verdiend hoor.....
was een grapje denk ff afleiding met die rellen hierquote:Op zondag 1 mei 2011 19:01 schreef koffieleutjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |