Lol, maak die eend para?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
daarvoor alleen al is het de moeite waard....Om SSt hoeven ze het niet meer te doen.
feed PcEend
En dan plaatsen ze deze cap.quote:De Stem heeft spullen klaargelegd.
De bewoners mogen zich weer vrij bewegen in het huis. Ze merken direct op dat De Stem iets voor ze in petto heeft. Er staan rode bakken met de namen van de deelnemers op de rand van het zwembad en er zijn gele en blauwe voorwerpen te zien in het water. De bewoners denken dat ze moeten gaan vissen.
er is een streamlockquote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef PC eend het volgende:
Laten we het maar een beetje ontopic houden hier, voordat lavender weer alles weg edit
O je bent er nogquote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omdat er iemand mij dacht te kunnen beledigen op een zeer onfatsoenlijke manier.
Ja dat had ik ook wel willen zienquote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omdat er iemand mij dacht te kunnen beledigen op een zeer onfatsoenlijke manier.
zal zeker niet gebeuren,quote:Op zondag 1 mei 2011 18:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
O je bent er nog![]()
Laat je niet wegjagen joh...
Je bent er nog niet overheen he, dat je wat gemist hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef PC eend het volgende:
Laten we het maar een beetje ontopic houden hier, voordat lavender weer alles weg edit
Aan d'r nick te zien is ze nog geen 16, dus dat wordt een lekkere rekening voor papa en mamaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Urb het volgende:
jesszz1996 Jessica
Kheb 300 gratis smsjes gekregen dus als @SST_Philip of @SST_Joanna genomineerd staan , ga ik zeker heel vaak stemme#sstnl
29 minutes ago
![]()
Yep.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan d'r nick te zien is ze nog geen 16, dus dat wordt een lekkere rekening voor papa en mama
Even denken.... 300 SMSjes die buiten het beltegoed vallen, plus nog een keer 300 keer 60 cent voor de retour-SMS
Daar waren meerdere users al achter, alleen het bakvisje zelf nog niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
Aan d'r nick te zien is ze nog geen 16, dus dat wordt een lekkere rekening voor papa en mama
Even denken.... 300 SMSjes die buiten het beltegoed vallen, plus nog een keer 300 keer 60 cent voor de retour-SMS
Ik dacht gewoon dat het not done was dat mods zomaar buiten hun eigen forum gingen modererenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er nog niet overheen he, dat je wat gemist hebt. Nieuwsgierig aagje Eendje
Je zou er nu ook over op kunnen houden, en gewoon on topic over de streamlock postenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Precies, dus hebben ze achterlangs wat afgesproken en jou daar niet van op de hoogte gesteld....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat het not done was dat mods zomaar buiten hun eigen forum gingen modereren
Je zit me toch niet uit te lokken hequote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, dus hebben ze achterlangs wat afgesproken en jou daar niet van op de hoogte gesteld....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |