hey, kom nou joh?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef MargrietV het volgende:
Wens ieder een fijne tijd nog hier, mij zien jullie niet meer.
wie of wat is tanjalies?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Bingo.![]()
Volgens Tanjalies zullen er geen normale nominaties meer komen en ik vertrouw hier ook volledig op helaas.
Hier staat intressante info van met name Tanjalies & albertino80 (mensen die ervaring hebben met werk achter de schermen bij TV programma's ) , zeer verhelderend maar niet bepaald in positieve zin..quote:
daar hoef ik dus gen aandacht aan te besteden.....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Hier staat intressante info van met name Tanjalies & albertino80 (mensen die ervaring hebben met werk achter de schermen bij TV programma's ) , zeer verhelderend maar niet bepaald in positieve zin..![]()
Redactie wil Gerard of karim kwijt!
Want wat je niet ziet, bestaat niet he?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar hoef ik dus gen aandacht aan te besteden.....
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef MargrietV het volgende:
Wens ieder een fijne tijd nog hier, mij zien jullie niet meer.
I love some good sarcasm in the evening....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:30 schreef Maver24 het volgende:
Zoo jongens. Hoe is het daarmee. Ik ben gebroken zeg maar. 2.5 uur mountainbiken en dan douchen enzo. lekker sst vanavond maar kijken
Ben jij hier hulpmod dat je berichten gaat editten?quote:
Bron: De deelnemers: Monique Pisters (30) #6quote:Op zondag 1 mei 2011 16:14 schreef tanjalies het volgende:
In deze interessante discussie wordt mijn inziens te veel vergeten dat alle bewoners en zeker Moniek onder druk staan van de productie. Het zijn niet de bewoners en of de kijkers die het verloop bepalen. Moniek denk uiteraard dat alles gaat zoals het haar verteld is en staat er TOTAAL niet bij stil dat de werkelijkheid anders is. In SS, wat nu verworden is tot een gewone Big Brother serie, wordt op de zelfde wijze als tijdens BB het verloop van de eliminaties door de productie bepaald.
De kijkersstemmingen worden als het niet uit komt aangepast. Er is geen notaris nodig want er is geen kijkerswinnaar aan de uitslag gekoppeld. En dan de te spelen spelletjes. Ook daar wordt afhankelijk van wat door de productie gewenst is een spel ingezet. Een spel wat bijna altijd op meerdere manieren is uit te leggen of aan te passen door de productie. Het wordt net zoals hier door de meeste op FOK en door de bewoners als eerlijk gezien.
Alhoewel ik de indruk heb dat het juist Moniek is die daar soms twijfels bij heeft. In ieder geval is het verloop duidelijk anders dan dat wat haar ooit verteld is. En zo gaat het altijd. Als oud TV medewerker is het voor mij allemaal wel erg herkenbaar.
Nu gebeuren zaken misschien meer op het psychische vlak, terwijl in de oude tijd van de Honymoon quiz Joop vd Ende zelf de opname vloer op kwam lopen om de toren van Piza een zetje te geven. Nog los van het bestaan van de 2 dobbelstenen die Brandsteder in zijn zak had. 1 dobbelsteen zonder of maar 1 bovenste vlak en 1 met meerdere bovenste vlakken. Ik hoef de vermoedelijke bedoelde uitslag niet te vertellen. Helaas kan ik niet zo veel meer vertellen zonder mij zelf bloot te geven.
Soort hulppiet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier hulpmod dat je berichten gaat editten?
Je had je vingers erbij afgelikt....als je erbij was...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier hulpmod dat je berichten gaat editten?
Hmm eerder was aangekondigd dat er wel een paar hulpmods zouden mee modereren omdat gert een weekje weg was, maar die is allang weer terug toch?quote:
Waarvoor dank.quote:
Dat moet wel van te voren aangkondigd worden jaquote:
daarvoor alleen al is het de moeite waard....Om SSt hoeven ze het niet meer te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet wel van te voren aangkondigd worden ja![]()
Anders raak ik helemaal in de war
Ja waar is die venijnigheid uit de DGK tijd gebleven....lekker schelden op wat mensen fout deden....maar als iemand niks doet...wat kan dan fout gaan....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
daarvoor alleen al is het de moeite waard....Om SSt hoeven ze het niet meer te doen.
feed PcEend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |