Sta je dan met je 61 betaalde smsjes...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
regelrechte omkoperij dus!.... kan iemand dat bij Alfons pleuren!
We zijn er niet van gediend en Bommie is ziek.
Dat lijkt me een heel goed idee, dan staat Mo tegenover Karim of Sharon.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoop ik dat een van de twee vrijstelling krijgt via het rad , moeten ze toch een tweede kiezen!!
Ik niet, Mo is nog nooit genomineerd geweest, die mag er ook wel een keertje staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ligt eraan wie de vrijstelling krijgt
hoop vanwege alle comotie dat Mo die wint
Wil je uitscheiden, je begint niet weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sta je dan met je 61 betaalde smsjes...![]()
![]()
Volgende keer gewoon fakking 200 miljoen procent meer stemmen...
Sint Oedenrode? Das hier om de hoek.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
laat Karim gister nu vertellen over zijn grootvader die klompenmakerij had in St. Oederode en ik als kind daar geweest zijn! Vond dat heel leuk!.
Als ik dit al niet meer mag zeggen...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wil je uitscheiden, je begint niet weer.
Wat leuk!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
laat Karim gister nu vertellen over zijn grootvader die klompenmakerij had in St. Oederode en ik als kind daar geweest zijn! Vond dat heel leuk!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:40 schreef Wijnneus het volgende:
lekker genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had mijn grootvader ook in Gouda, maar de familie van zijn kant kwam uit Braband!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
ja die moeder is echt van Lotje getikt.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:42 schreef knagsje het volgende:
Nou, Jo is weer helemaal beschreven lees ik..
Nee hoor. Of je moet mijn waarschuwing spraakmakend willen noemen-edit, niet doen-quote:
één en al frustratie wat je in Jo terug zietquote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja die moeder is echt van Lotje getikt.
Je hebt helemaal gelijk...ik liet me gaan. Daarvoor excuses omdat ik anderen opzadel met mijn issue.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor. Of je moet mijn waarschuwing spraakmakend willen noemen-edit, niet doen-
Ligt eraan, het zou me serieus zowieso niet verbazen dat de vrijstelling op "mirakuleuze wijze" wederom bij Mo terecht komt..quote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
Hey maar, als er nu 1 iemand een vrijstelling heeft dan is er een grote kans dat Mo en Karim/Sharon genomineerd zijn, bij Sharon vrijstelling zal Karim: Mo en Jo nomineren, Sharon: Flip en Mo, Flip: Karim en Mo, Jo: Karim en Mo, Mo: Jo en Karim.
Karim 3 stemmen.
Mo 4 Stemmen.
Jo 2 stemmen
Flip 1 stem
Bij Karim vrijstelling kun je de naam van Karim vervangen voor Sharon, dus als de vrijstelling niet op miraculeuze wijze bij Mo terecht komt gaat Mo naar huis. Komt hij bij Jo/Mo/Flip terecht gaat of Karim of Sharon naar huis, gelijke aantallen stemmen komen er nu niet meer.
Je bent een dapper ventje en heel goed bezig man........quote:Op zondag 1 mei 2011 17:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk...ik liet me gaan. Daarvoor excuses omdat ik anderen opzadel met mijn issue.
Niet doorgaan nu. Het is klaarquote:Op zondag 1 mei 2011 17:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Je bent een dapper ventje en heel goed bezig man........![]()
![]()
![]()
de opzet is in ieder geval dat Jo en Flip in de finale komen daar zorrgt mamajo wel voor.....de derde finalist is de gunst van mamajoquote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
Hey maar, als er nu 1 iemand een vrijstelling heeft dan is er een grote kans dat Mo en Karim/Sharon genomineerd zijn, bij Sharon vrijstelling zal Karim: Mo en Jo nomineren, Sharon: Flip en Mo, Flip: Karim en Mo, Jo: Karim en Mo, Mo: Jo en Karim.
Karim 3 stemmen.
Mo 4 Stemmen.
Jo 2 stemmen
Flip 1 stem
Bij Karim vrijstelling kun je de naam van Karim vervangen voor Sharon, dus als de vrijstelling niet op miraculeuze wijze bij Mo terecht komt gaat Mo naar huis. Komt hij bij Jo/Mo/Flip terecht gaat of Karim of Sharon naar huis, gelijke aantallen stemmen komen er nu niet meer.
BrabanT,..... dus ;-)quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had mijn grootvader ook in Gouda, maar de familie van zijn kant kwam uit Braband!
Wat mij eerlijk lijkt is dat degene met vrijstelling ook niet hoeft te nomineren, dan wordt alles in perspectief getrokken.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan, het zou me serieus zowieso niet verbazen dat de vrijstelling bij Mo terecht komt..
Maar zoniet kan het zowieso hetzelfde werken als vorige week, want dat was op zich ook een vrijstelling...
En dan zou bv als Flip hem wint Mo er ook nog inblijven. Time will tell...![]()
Oh gaaf, daar heb ik als kind ook klompjes van gehad...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
Sinds wanneer zijn de nominaties eerlijk?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat mij eerlijk lijkt is dat degene met vrijstelling ook niet hoeft te nomineren, dan wordt alles in perspectief getrokken.De situatie is nu 3 tegen 2, Karim en Sharon gaan hoe dan ook genomineerd worden, als de vrijstelling niet hoeft te nomineren maakt het niet uit waar hij terecht komt, dan is er hoe dan ook een genomineerde uit beide groepen.
Tja, daar lijkt het wel op, al denk ik dat Sharon en Karim opgeruimd gaan worden, daar kan Jo het niet tegen winnen, ik gok op de finale Mo/Jo/Flip. Mo gaat iig dan nog wel kluisinhoud krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
de opzet is in ieder geval dat Jo en Flip in de finale komen daar zorrgt mamajo wel voor.....de derde finalist is de gunst van mamajo
Bingo.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
nooit eerlijk geweest en zal het niet worden ook
Ik denk meer dat de final al vast staat met Jo en Flip er in. De derde wordt ook door mamajo bepaalt en het moet blijken wie mamajo het het meest gunt. Het stemmen en smssen is allemaal nep voor de inkomsten.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, daar lijkt het wel op, al denk ik dat Sharon en Karim opgeruimd gaan worden, daar kan Jo het niet tegen winnen, ik gok op de finale Mo/Jo/Flip. Mo gaat iig dan nog wel kluisinhoud krijgen.
hey, kom nou joh?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef MargrietV het volgende:
Wens ieder een fijne tijd nog hier, mij zien jullie niet meer.
wie of wat is tanjalies?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Bingo.![]()
Volgens Tanjalies zullen er geen normale nominaties meer komen en ik vertrouw hier ook volledig op helaas.
Hier staat intressante info van met name Tanjalies & albertino80 (mensen die ervaring hebben met werk achter de schermen bij TV programma's ) , zeer verhelderend maar niet bepaald in positieve zin..quote:
daar hoef ik dus gen aandacht aan te besteden.....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Hier staat intressante info van met name Tanjalies & albertino80 (mensen die ervaring hebben met werk achter de schermen bij TV programma's ) , zeer verhelderend maar niet bepaald in positieve zin..![]()
Redactie wil Gerard of karim kwijt!
Want wat je niet ziet, bestaat niet he?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar hoef ik dus gen aandacht aan te besteden.....
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:00 schreef MargrietV het volgende:
Wens ieder een fijne tijd nog hier, mij zien jullie niet meer.
I love some good sarcasm in the evening....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:30 schreef Maver24 het volgende:
Zoo jongens. Hoe is het daarmee. Ik ben gebroken zeg maar. 2.5 uur mountainbiken en dan douchen enzo. lekker sst vanavond maar kijken
Ben jij hier hulpmod dat je berichten gaat editten?quote:
Bron: De deelnemers: Monique Pisters (30) #6quote:Op zondag 1 mei 2011 16:14 schreef tanjalies het volgende:
In deze interessante discussie wordt mijn inziens te veel vergeten dat alle bewoners en zeker Moniek onder druk staan van de productie. Het zijn niet de bewoners en of de kijkers die het verloop bepalen. Moniek denk uiteraard dat alles gaat zoals het haar verteld is en staat er TOTAAL niet bij stil dat de werkelijkheid anders is. In SS, wat nu verworden is tot een gewone Big Brother serie, wordt op de zelfde wijze als tijdens BB het verloop van de eliminaties door de productie bepaald.
De kijkersstemmingen worden als het niet uit komt aangepast. Er is geen notaris nodig want er is geen kijkerswinnaar aan de uitslag gekoppeld. En dan de te spelen spelletjes. Ook daar wordt afhankelijk van wat door de productie gewenst is een spel ingezet. Een spel wat bijna altijd op meerdere manieren is uit te leggen of aan te passen door de productie. Het wordt net zoals hier door de meeste op FOK en door de bewoners als eerlijk gezien.
Alhoewel ik de indruk heb dat het juist Moniek is die daar soms twijfels bij heeft. In ieder geval is het verloop duidelijk anders dan dat wat haar ooit verteld is. En zo gaat het altijd. Als oud TV medewerker is het voor mij allemaal wel erg herkenbaar.
Nu gebeuren zaken misschien meer op het psychische vlak, terwijl in de oude tijd van de Honymoon quiz Joop vd Ende zelf de opname vloer op kwam lopen om de toren van Piza een zetje te geven. Nog los van het bestaan van de 2 dobbelstenen die Brandsteder in zijn zak had. 1 dobbelsteen zonder of maar 1 bovenste vlak en 1 met meerdere bovenste vlakken. Ik hoef de vermoedelijke bedoelde uitslag niet te vertellen. Helaas kan ik niet zo veel meer vertellen zonder mij zelf bloot te geven.
Soort hulppiet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier hulpmod dat je berichten gaat editten?
Je had je vingers erbij afgelikt....als je erbij was...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij hier hulpmod dat je berichten gaat editten?
Hmm eerder was aangekondigd dat er wel een paar hulpmods zouden mee modereren omdat gert een weekje weg was, maar die is allang weer terug toch?quote:
Waarvoor dank.quote:
Dat moet wel van te voren aangkondigd worden jaquote:
daarvoor alleen al is het de moeite waard....Om SSt hoeven ze het niet meer te doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet wel van te voren aangkondigd worden ja![]()
Anders raak ik helemaal in de war
Ja waar is die venijnigheid uit de DGK tijd gebleven....lekker schelden op wat mensen fout deden....maar als iemand niks doet...wat kan dan fout gaan....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
daarvoor alleen al is het de moeite waard....Om SSt hoeven ze het niet meer te doen.
feed PcEend
Lol, maak die eend para?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
daarvoor alleen al is het de moeite waard....Om SSt hoeven ze het niet meer te doen.
feed PcEend
En dan plaatsen ze deze cap.quote:De Stem heeft spullen klaargelegd.
De bewoners mogen zich weer vrij bewegen in het huis. Ze merken direct op dat De Stem iets voor ze in petto heeft. Er staan rode bakken met de namen van de deelnemers op de rand van het zwembad en er zijn gele en blauwe voorwerpen te zien in het water. De bewoners denken dat ze moeten gaan vissen.
er is een streamlockquote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef PC eend het volgende:
Laten we het maar een beetje ontopic houden hier, voordat lavender weer alles weg edit
O je bent er nogquote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omdat er iemand mij dacht te kunnen beledigen op een zeer onfatsoenlijke manier.
Ja dat had ik ook wel willen zienquote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
omdat er iemand mij dacht te kunnen beledigen op een zeer onfatsoenlijke manier.
zal zeker niet gebeuren,quote:Op zondag 1 mei 2011 18:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
O je bent er nog![]()
Laat je niet wegjagen joh...
Je bent er nog niet overheen he, dat je wat gemist hebtquote:Op zondag 1 mei 2011 18:49 schreef PC eend het volgende:
Laten we het maar een beetje ontopic houden hier, voordat lavender weer alles weg edit
Aan d'r nick te zien is ze nog geen 16, dus dat wordt een lekkere rekening voor papa en mamaquote:Op zondag 1 mei 2011 17:16 schreef Urb het volgende:
jesszz1996 Jessica
Kheb 300 gratis smsjes gekregen dus als @SST_Philip of @SST_Joanna genomineerd staan , ga ik zeker heel vaak stemme#sstnl
29 minutes ago
![]()
Yep.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan d'r nick te zien is ze nog geen 16, dus dat wordt een lekkere rekening voor papa en mama
Even denken.... 300 SMSjes die buiten het beltegoed vallen, plus nog een keer 300 keer 60 cent voor de retour-SMS
Daar waren meerdere users al achter, alleen het bakvisje zelf nog niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
Aan d'r nick te zien is ze nog geen 16, dus dat wordt een lekkere rekening voor papa en mama
Even denken.... 300 SMSjes die buiten het beltegoed vallen, plus nog een keer 300 keer 60 cent voor de retour-SMS
Ik dacht gewoon dat het not done was dat mods zomaar buiten hun eigen forum gingen modererenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er nog niet overheen he, dat je wat gemist hebt. Nieuwsgierig aagje Eendje
Je zou er nu ook over op kunnen houden, en gewoon on topic over de streamlock postenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Precies, dus hebben ze achterlangs wat afgesproken en jou daar niet van op de hoogte gesteld....quote:Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat het not done was dat mods zomaar buiten hun eigen forum gingen modereren
Je zit me toch niet uit te lokken hequote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, dus hebben ze achterlangs wat afgesproken en jou daar niet van op de hoogte gesteld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |