Zolang het maar geen 'waar...' TT isquote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef Wijnneus het volgende:
TT Lazy Sunday Afternoon was ook leuk geweest
![]()
Wil je nog een bijdrage voor je ontwerp?quote:
Ja, denk ikquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil je nog een bijdrage voor je ontwerp?
quote:
Niks.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:24 schreef Chuckster het volgende:
Ik schakel net in, wat is er aan het handje tussen Jo en Flip?
Ok, ik zie ze namelijk beiden kijken alsof ze al 4 dagen niet gescheten hebben, dacht er is weer eens ruziequote:
Mwaoh een uur geleden had madam het er met mo over dat flip het toch niet helemaal is, omdat hij niet over zijn gevoelens (voor haar) praat.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ok, ik zie ze namelijk beiden kijken alsof ze al 4 dagen niet gescheten hebben, dacht er is weer eens ruzie
Flip moet natuurlijk wel zakelijk worden zoals mamajoquote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwaoh een uur geleden had madam het er met mo over dat flip het toch niet helemaal is, omdat hij niet over zijn gevoelens (voor haar) praat.
Met Flip praat mevrouw nu over heel andere zaken. 30 duizend euro schuld is niet erg en zo, dat soort gebrabbel.
Voor Jo zou dat natuurlijk wel logisch zijn want die laat geen scheten en stinkt niet en wellicht poept ze szelfs helemaal niet eens omdat het zo vies is.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ok, ik zie ze namelijk beiden kijken alsof ze al 4 dagen niet gescheten hebben, dacht er is weer eens ruzie
Gewoon die bar kopen en blauwoog zetbaas makenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
Kan MamaDjoon die 30k niet even ophoesten voor blauwoogje?
Paar klantjes extra oplichten moet geen probleem voor mamajo zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
en Mo als dansmariekequote:Op zondag 1 mei 2011 15:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Gewoon die bar kopen en blauwoog zetbaas maken
En je zit met die tent in je maag waar de kosten gewoon van doorlopen. Zie die tent eerst maar te verkopen. Djoon lult, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Jo is een schuld van ¤ 30.000 niet moeilijk terug te betalen is in 5 jaar. Ik kom op 500 zonder rente, doe maar alsof het niks is... je project zal maar falen, dan is 500 niet terug te betalen.
LOL.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Paar klantjes extra oplichten moet geen probleem voor mamajo zijn.
Zoiets ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:32 schreef ZaZoe het volgende:
Gewoon die bar kopen en blauwoog zetbaas maken
Is de naam van de Stem euh baas, euh MamaDjoon "het lot"?quote:
Is die lulhannes geld aan het scammen bij Jo? Karim probeerde het ook al bij Geer voor een fake ToekToek-vacantie van een jaar...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is de naam van de Stem euh baas, euh MamaDjoon "het lot"?
Neuh, niet letterlijk. Maar het zou wel handig zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Is die lulhannes geld aan het scammen bij Jo? Karim probeerde het ook al bij Geer voor een fake ToekToek-vacantie van een jaar...
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Djoon tegen Flip : ik heb je mijn kluis gegeven en gezegd waar het gouden ei lag en je mijn sticker gegeven........kweetniet !
En erachteraan; het zal het lot wel zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Djoon tegen Flip : ik heb je mijn kluis gegeven en gezegd waar het gouden ei lag en je mijn sticker gegeven........kweetniet !
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En erachteraan; het zal het lot wel zijn
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En erachteraan; het zal het lot wel zijn
krijgt ie nog op zijn sterfbed te horen,quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Nou idd, het was weer een verkapte 'je moet me dankbaar zijn'quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
krijgt ie nog op zijn sterfbed te horen,
achter 2 weken heeft ie de stemmen niet meer nodig en dan is het bedankt en tot ziensquote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nú een kus, teringlijer...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..
je moet Mo niet zoveel troosten, maar mij kroelenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..
Heeft hij toch niet om gevraagd.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Ah, het heeft even geduurd, maar daar is de guilttrip dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |