LOL.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Paar klantjes extra oplichten moet geen probleem voor mamajo zijn.
Zoiets ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:32 schreef ZaZoe het volgende:
Gewoon die bar kopen en blauwoog zetbaas maken
Is de naam van de Stem euh baas, euh MamaDjoon "het lot"?quote:
Is die lulhannes geld aan het scammen bij Jo? Karim probeerde het ook al bij Geer voor een fake ToekToek-vacantie van een jaar...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:31 schreef beequeen het volgende:
Kan MamaDjoon die 30k niet even ophoesten voor blauwoogje?
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is de naam van de Stem euh baas, euh MamaDjoon "het lot"?
Neuh, niet letterlijk. Maar het zou wel handig zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Is die lulhannes geld aan het scammen bij Jo? Karim probeerde het ook al bij Geer voor een fake ToekToek-vacantie van een jaar...
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Djoon tegen Flip : ik heb je mijn kluis gegeven en gezegd waar het gouden ei lag en je mijn sticker gegeven........kweetniet !
En erachteraan; het zal het lot wel zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Djoon tegen Flip : ik heb je mijn kluis gegeven en gezegd waar het gouden ei lag en je mijn sticker gegeven........kweetniet !
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En erachteraan; het zal het lot wel zijn
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En erachteraan; het zal het lot wel zijn
krijgt ie nog op zijn sterfbed te horen,quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Nou idd, het was weer een verkapte 'je moet me dankbaar zijn'quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
krijgt ie nog op zijn sterfbed te horen,
achter 2 weken heeft ie de stemmen niet meer nodig en dan is het bedankt en tot ziensquote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..quote:Op zondag 1 mei 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Maar ik wil wel nú een kus, teringlijer...quote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..
je moet Mo niet zoveel troosten, maar mij kroelenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:44 schreef Urb het volgende:
[..]
En de rest dan ook nog he, zoals ; Je snurkt, je elleboog prikt, je ligt breed, ze wilt niet kroelen, je stinkt, je voeten zijn vies etc etc..
Heeft hij toch niet om gevraagd.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Ah, het heeft even geduurd, maar daar is de guilttrip dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:40 schreef Wijnneus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |