ja ze was ook al eerder een maand uit het huis van dennis. toen zat ze dus ook bij dr mamskiquote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.
De relatie die al op klappen stond was ook interessant voor SST.
Balletacademie? Net als die school voor voetballers en turners? Zoiets?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, daar zit wat in.
Btw, wat is de MAVO voor ballet en muziek?
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Karim en Sharon gekookt en staan nu ook weer alles op te ruimen?
Ze wil misschien dat niemand het weet.Maar Jo heeft een hele goede moeder die gooit het wel de wereld in.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.
Maar dat verklaart dan niet waarom Jo er dan niet gewoon over praat en er zo geheimzinnig over doet en het woord abortus niet wil noemen.
Wat ik al zei, ik deed het 's nachts. En was binnen half uur weggehaald door Sly.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
@LS, nou nog een cap van het resultaat van je actie
en waarom het laten doen in Mallorca? Te laat voor Nederland?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:51 schreef Enyma het volgende:
[..]
Sja...alles kan, maar dat zou wel zeer triest zijn.
Maar dat verklaart dan niet waarom Jo er dan niet gewoon over praat en er zo geheimzinnig over doet en het woord abortus niet wil noemen.
Die relatie was al over voordat ze dat hok in ging. Dat heb ik al zo vaak gezegd. Gewoon een act.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie ze (ma en jo) zelfs in staat om dit te verzinnen.
De relatie die al op klappen stond was ook interessant voor SST.
zei ik tochquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Mylene het volgende:
Joanna voelt zich beter, zo laat ze Philip weten en bekt hem vervolgens vol op de mond. Die heeft dus idd een sticker gewonnen.
Dat is biujna altijd zo. En ook voor zichzelf drinken inschenken en voor de rest niet, moet je maar opletten. Is zeker Limburgs waar ze zo prat op gaatquote:Op zondag 1 mei 2011 20:52 schreef Noelle06 het volgende:
Karim en Sharon gekookt en staan nu ook weer alles op te ruimen?
Anders bek je niet na zes dagen met een ander na een relatie van 3,5 jaarquote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die relatie was al over voordat ze dat hok in ging. Dat heb ik al zo vaak gezegd. Gewoon een act.
Dennis deed vrolijk mee totdat Djoon met modder ging gooien.
Mo heb de champignons gesneden. Heb haar nog nooit iets voor het eten zien doen verder.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
En Philip.
Monique doet nooit niet echt wat.
Maar als je niet assertief genoeg bent om er iets van zeggen om de goede vrede te bewaren...dan lopen ze over je heen...zie hier...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
En Philip.
Monique doet nooit niet echt wat.
Ik ook hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Philip moet thuis gewoon alles met hand afwassen want hij heeft geen vaatwasser.
Ik heb er ook geen een. En ja, ik spoel alles na. Ik vind het vies als mensen het niet doen.
Ja was weer heerlijk in de polders........quote:
Precies, de soap moet even een nieuwe cliff-hanger zodat Jo niet weg kan.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:53 schreef mcspicy het volgende:
Nominaties komen er weer aan dus zullen we aankomende week wel meer van horen van de abortus en de brief die Jo naar Dennis wou sturen.
Is ook schimmel he voeld ze zich mee verwantquote:Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mo heb de champignons gesneden. Heb haar nog nooit iets voor het eten zien doen verder.
Ja want iedereen moet haar zielig vinden omdat ze onder dwang een abortus heeft ondergaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, de soap moet even een nieuwe cliff-hanger zodat Jo niet weg kan.
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Is ook schimmel he voeld ze zich mee verwant
MamaJo die tweet dat Jo een abortus heb ondergaan enz...quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja was weer heerlijk in de polders........
Jo weer de boventoon hier?
Ja, schijnt "buzz" te heten. De fans vinden een hoge buzz geweldig, of dat nou positief of negatief is.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja was weer heerlijk in de polders........
Jo weer de boventoon hier?
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Is ook schimmel he voeld ze zich mee verwant
SSTT die zit nog onderin de hoge hoedquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat volgende week (als jo geen vrijstelling heeft) de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid.
maw: Ian is Jo's kind!
Iemand zou daar op twitter moeten plaatsen..... Jo heeft zich al verluld dat Ian haar kind is.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat volgende week (als jo geen vrijstelling heeft) de knuppel in het hoenderhok wordt gegooid.
Ja de picolinies zijn al betaald.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
mogen ze straks gaan sjoelen? Dat is ook zo een waanzinnig duur spel lol!
Sjoelen met pizza'squote:Op zondag 1 mei 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
mogen ze straks gaan sjoelen? Dat is ook zo een waanzinnig duur spel lol!
Ik denk dat ze deze week ook niet zullen nomineren en dat er nog wel een verassing naar voren komt ofzoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Mylene het volgende:
Maaruh, vrijstelling houdt toch enkel dat die persoon niet genomineerd kan worden, maar wel kan nomineren?
ook dat zou zomaar kunnen hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze krijgt commentaar genoeg, maar door die 2 cm botox komt dat totaal niet bij haar binnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Snap. nu wel dat Jo verknipt is met zo'n moeder. Echt te triest dit.
Krijgt dat mens ook nog wat commentaar op die tweets?
Ik volg dit n.l.. niet.
Maar een moeder die zegt: 3x met haar billen schudden...tja wat moet je daar nu van denken...redelijk sick m.i.
dat zou wel het toppunt van schandalig handelen zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |