World of warcraftquote:
denk jij dat ze weer wat een continent is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou ja, het is een land op het continent Noord-Amerika. Hopelijk bedoelt ze dat.
Ik had inderdaad ook nog wel het stuk dat begint met 'so you think you can stop me... etc' willen horenquote:
Ik had headbanging willen zien als Waynes world!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu los... toch toch toch?
Jammeer...
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef Maartel het volgende:
Doen ze prima.. ik vind die blonde alleen rotuitstraling hebben.. idd Barbie..
Je gaat zeker weer zeggen dat Sway goed wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
Kom op mensen, zo epic was dit nou ook weer niet.
Ik snap die euforie ook niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
Ik heb anderen dit wel eens na horen doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
DIe eerstequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!
Hoezo weer? Ze waren altijd goed ja, vanavond niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat zeker weer zeggen dat Sway goed was
Ik bedoelde die van Oh oh chersoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!
De versie van Pink vond ik ook niet onaardig..quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb anderen dit wel eens na horen doen
En dat ging nooooooit goed
Ah ja, dat miste ik ook dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vond het een beetje net niet zeg maar, niet slecht maar het leukste is niet gedaan
So you think you can stone me and spit in my eye
Mja, internationale wereldklasse. Probeer maar eens nationale wereldklasse te doen.quote:
In ieder geval op youtjoep!quote:
Dat is het jammere, dat ze maar een klein stukje zongen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vond het een beetje net niet zeg maar, niet slecht maar het leukste is niet gedaan
Ja idd, ook zo'n prednison kop!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Oh oh chersoGeen idee of hij die ook bedoelde.
Dat doet ze altijd. Ze komt op FOK!. Ik denk krentenbol!quote:
Ja het lekkerste stuk uit het nummerquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het jammere, dat ze maar een klein stukje zongen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet ze altijd. Ze komt op FOK!. Ik denk krentenbol!
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb anderen dit wel eens na horen doen
En dat ging nooooooit goed
We zijn klaarquote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.
Een pleonasme.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef MaLo het volgende:
Internationale wereldklasse
Is dit nou een contaminatie of een tautologie
Dat komt deze als eerste single uit, helemaalquote:
Die superlatieven altijd bij Adlicious, heb dat echt nooit begrepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.
Oh ja dat woord zocht ik, thanxquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef starla het volgende:
[..]
Een pleonasme.
Net zoals adlicious is kut.
Tja, als niemand zoiets lukt en het lukt dat groepje wel...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een briljante titel voor een nieuwe talentenjacht. Beetje combi van So you think you can dance en Fear Factor of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Truste mop, fijne dag morgenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een briljante titel voor een nieuwe talentenjacht. Beetje combi van So you think you can dance en Fear Factor of zo.
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Susie het volgende:
Gaan ze allemaal optreden op het Museumplein dan?
Neuh die hoef ik niet te zoekenquote:
Behalve Ed, die kon de weg niet vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Susie het volgende:
Gaan ze allemaal optreden op het Museumplein dan?
Hoezo lukt het niemand?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als niemand zoiets lukt en het lukt dat groepje wel...
Eens! Als ze dat ff doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Balisto het volgende:
Laat Ed en Tim het maar uitvechten in de sing-off.
Zal je zien, sta jij daar komt net Timquote:
Die wordt er wel naartoe geduwd door de menigte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Behalve Ed, die kon de weg niet vinden.
Voor de trein misschien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wordt er wel naartoe geduwd door de menigte.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal je zien, sta jij daar komt net Tim
Wel heel erg moeilijk, en dat door een zanger die erg hoog opgeleid was (Freddy)quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo lukt het niemand?
Er wordt gedaan alsof het de Riemann hypothese onder de nummers is.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo lukt het niemand?
Er wordt gedaan alsof het de Riemann hypothese onder de nummers is.
oehhh, dat zou een leuke kunnen zijn, net als irene's brittquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wat komt er eigenlijk tussendoor? Is er alweer de TV-Kantine?
* Maartel is benieuwd naar Carlo's Michella..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef MissJ het volgende:
zoo pff ben zooo moe, ga nu even 3 kwartier liggen en zet mijn BB als wekker om op tijd wakker te worden voor de uitslag
Dan heb ik er ook voor tijdens de reclame, vond hem echt hilarisch!quote:
zelfde als waarom Tim er Bieberish uitziet I guessquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Waarom ziet Jessica er zo Ke-dollarsign-ha uit?
Ik ben bang dat ik het ook niet volhou.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
pffffff ik denk dat iki slaap als de uitslag er is
Rochelle mag van mij winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Rochelle en Adlicious waren de beste vanavond
Tot morgen lieffiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
Ik zie de uitslag morgen wel
WAT EEN ELLENDE!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wat komt er eigenlijk tussendoor? Is er alweer de TV-Kantine?
* Maartel is benieuwd naar Carlo's Michella..
Goed plan. Die zooi duurt te lang.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
dag lieffiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Rochelle en Adlicious waren de beste vanavond
Ik ben helemaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
Dean heeft ook een sympathieke uitstralingquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
O ja, ik heb vorige week Dean Saunders live gezien, en ik moet zeggen klonk best goed, hij doet het leuk naar het publiek toe
Ja klopt ook, maar ik had van te voren zoiets van eerst zien, maar het was wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dean heeft ook een sympathieke uitstraling
hoe gaat het eigenlijk met je Kally, weer een beetje de oude (bedoel niet dat je oud bent hequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar ik had van te voren zoiets van eerst zien, maar het was wel leuk
Nou op de handjes na wel ja, als ik teveel doe merk ik het wel, maar ach dat doe ik tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met je Kally, weer een beetje de oude (bedoel niet dat je oud bent he)
ziet ze lopen dan, die denk dat ze de keunigin is, of wae?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT WIL JE DOEN DAN AMANDA, WAT WILDE GE DOEN DAN HEA?
*Bam, Bam, Trek, Trek*
Ik lach me rot om haarquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ziet ze lopen dan, die denk dat ze de keunigin is, of wae?!
modderen lekker verder (qua relatie en werk) maar ik mag niet klagen, heb veel slechtere tijden gehad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou op de handjes na wel ja, als ik teveel doe merk ik het wel, maar ach dat doe ik toch
En met jou?
Jawel maar ja als ik dan wat doe merk ik het wel, maar ach mee leren levenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
modderen lekker verder (qua relatie en werk) maar ik mag niet klagen, heb veel slechtere tijden gehad.
Geen verbetering in zicht voor je handen?
quote:
Ook jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik steeds met die foto uit de OP
Leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
O ja, ik heb vorige week Dean Saunders live gezien, en ik moet zeggen klonk best goed, hij doet het leuk naar het publiek toe
Nou nee, was in Slagharen (tokkiepark bij uitstekquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!Niet toevallig mee op de kiek gegaan?
Hij straalt ook zo ongelofelijkquote:
Jij zit vol goede ideeënquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mooi is wel even zoet mee dan, kunnen we de rest van de reeks zonder haar bekijken
Ze vonden het optreden wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij straalt ook zo ongelofelijkSympathiek, waar Ben bokt is hij een zonnetje.
En ziet er goed uit ja.
Gelijk heb je dat je dan niet gaat wachten.
Ah leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze vonden het optreden wel leuk
Stonden lekker mee te swingen, de boeffies
ik wacht het ook maar ff afquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk vind ik dit te lang duren, maar nu wil ik weten wie eruit gaat
Ze heeft echt doodse ogen, zit totaal geen warmte in haar blik of uitstraling.quote:
dat dus, er mist gewoon iets aan d'r (en dan bedoel ik uitstraling, geen tieten oidquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft echt doodse ogen, zit totaal geen warmte in haar blik of uitstraling.
Nu al en ze is pas 16, wat als die echt wat meemaakt?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft echt doodse ogen, zit totaal geen warmte in haar blik of uitstraling.
Nu al en ze is pas 16, wat als die echt wat meemaakt?
Nu wil ik haar slaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze foto gaat ze ons vermoorden
quote:
quote:
Maakt misschien niet uit of iemand er nu uit gaat? Zullen we maar denken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
Pyke staat op het museumplein, dat weet Martijn al?
Alle kandidaten -die gene die afvalt vandaag staan op het podium. Het is dus nog helemaal niet zekerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt misschien niet uit of iemand er nu uit gaat? Zullen we maar denken.
Een klap op der kop van een alien ofzoquote:
Nee Ed ookquote:
Misschien mogen we het niet weten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Starlie het volgende:
Is het uit tussen Shirley en Pyke? Ze kijken elkaar niet eens aan, of is dat proffesioneel?!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heette die blonde Anita Doth-meets Oostblok-met Aziatische ogen van VOH ook alweer? Nyssina? Die zag ik net in de tribune denk ik
Jaquote:
The Voicesquote:
Joahquote:
quote:
Ja whahahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Volgens mij een schat van een meid, maar zingen en tieten die in het rond vliegen
![]()
Hij is leraar, nou ja was hij kan het niet meer combinerenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het ja. Ik ben zooo slecht in namen.
Uhuh en geil dat hij zichzelf vindtquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Starlie het volgende:
Bij die blonde bloempotkapsel gaat mijn gaydar wel af!!
Terechtquote:
Relaxed, waar woon je? Misschien komt het nog hierheen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
Godver het onweert hier zo knetterhard dat m'n ramen trillen.
Jawel, maar het klopt gewoon ergens nietquote:
Tilburg de tweedegekste!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Relaxed, waar woon je? Misschien komt het nog hierheen!
In grote hoeveelheden ook nogquote:
Het lijkt 4 generaties naast elkaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar het klopt gewoon ergens niet
Ja, Los Angeles de Voices komen heus niet zomaar helemaal naar de X-factor Studioquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ooo hoe toevalluggg, ze komen optreden en krijgen platinum!
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simonquote:
Durft die slapjanus nietquote:
Heten ze zo? Nog kapsones ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, Los Angeles de Voices komen heus niet zomaar helemaal naar de X-factor Studio
Ja daar noem je wat op ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simon
Rooooooooosannuh
Ik las 'van wc naar laptop' en dacht wtf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Ah reclame kan ik mooi even van pc naar laptop switchen.
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simon
Rooooooooosannuh
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Starlie het volgende:
Dit was echt rijmelerrijm lik me vessie (of zoiets)!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn whehehehe
tot waar komt iequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik woon net iets te noordelijk voor de enorme bazen-bui
'het is echt heerrrrrlijk'quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
'We zijn met het heule howkietiem gekowmen'
Ja geweldig, uit een mond van 6 (inmiddels 7), uit volle borstquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouwwwwwwwwww lippen op de mijnuhhhhhhhh
Ja maar jij bent sowieso fan van NL-muziek toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Dus ik ben zelf ook een debiel
* Maartel krijgt hierbij altijd hele nare lesbische associatiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouwwwwwwwwww lippen op de mijnuhhhhhhhh
OMG ik heb doorgaans dit soort haatbuien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'het is echt heerrrrrlijk'
Echt, ik haat dat soort wijven. Ga naar huis en steek een mes in je kut.
Oke die kut avond vind ik niet leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry, heb een enorme kloteavond.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry, heb een enorme kloteavond.
Ohw, ook niet van allesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso fan van NL-muziek toch?
Zo verslaafd ben ik nou ook weer niet, dat ik mijn laptop meeneem naar de plee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las 'van wc naar laptop' en dacht wtf.
hmmm dan blijven m'n plantjes (Zoetermeer) geheid weer droogquote:
Ja dat moet, ik ga bbq-en, en o shit Koen mijn plantjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Jeuj regen (voor de natuur), en dan is het morgen hopelijk droog
ik heb de mijne gisteren voor alle zekerheid maar water gegevenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat moet, ik ga bbq-en, en o shit Koen mijn plantjes
Ik heb moestuintje gemaakt op balkon, maar uhm water shitquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de mijne gisteren voor alle zekerheid maar water gegeven
Ik ook, vind dat geweldig!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, ik houd wel van een flinke onweersbui.
owwwww dan Zoetermeer ook welquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, vind dat geweldig!
Maar hier komt in het beste geval alleen regen. Den Haag/Rijswijk
O hoi buufquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, vind dat geweldig!
Maar hier komt in het beste geval alleen regen. Den Haag/Rijswijk
Ja in Alphen vast ook...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan blijven m'n plantjes (Zoetermeer) geheid weer droog
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Karina het volgende:
Er zit hier een hele dikke vette spin op de muur
Woon je in Den Haag? Of Rijswijk?quote:
Noem 'r Wendy en spuit er haarlak overheen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Karina het volgende:
Er zit hier een hele dikke vette spin op de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |