Oh ja dat woord zocht ik, thanxquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef starla het volgende:
[..]
Een pleonasme.
Net zoals adlicious is kut.
Tja, als niemand zoiets lukt en het lukt dat groepje wel...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.
Ik vind dat eigenlijk een briljante titel voor een nieuwe talentenjacht. Beetje combi van So you think you can dance en Fear Factor of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
So you think you can stone me and spit in my eye
Truste mop, fijne dag morgenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een briljante titel voor een nieuwe talentenjacht. Beetje combi van So you think you can dance en Fear Factor of zo.
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Susie het volgende:
Gaan ze allemaal optreden op het Museumplein dan?
Neuh die hoef ik niet te zoekenquote:
Behalve Ed, die kon de weg niet vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Susie het volgende:
Gaan ze allemaal optreden op het Museumplein dan?
Hoezo lukt het niemand?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, als niemand zoiets lukt en het lukt dat groepje wel...
Eens! Als ze dat ff doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Balisto het volgende:
Laat Ed en Tim het maar uitvechten in de sing-off.
Zal je zien, sta jij daar komt net Timquote:
Die wordt er wel naartoe geduwd door de menigte.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Behalve Ed, die kon de weg niet vinden.
Voor de trein misschien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wordt er wel naartoe geduwd door de menigte.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal je zien, sta jij daar komt net Tim
Wel heel erg moeilijk, en dat door een zanger die erg hoog opgeleid was (Freddy)quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo lukt het niemand?
Er wordt gedaan alsof het de Riemann hypothese onder de nummers is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |