World of warcraftquote:
denk jij dat ze weer wat een continent is?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou ja, het is een land op het continent Noord-Amerika. Hopelijk bedoelt ze dat.
Ik had inderdaad ook nog wel het stuk dat begint met 'so you think you can stop me... etc' willen horenquote:
Ik had headbanging willen zien als Waynes world!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu los... toch toch toch?
Jammeer...
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef Maartel het volgende:
Doen ze prima.. ik vind die blonde alleen rotuitstraling hebben.. idd Barbie..
Je gaat zeker weer zeggen dat Sway goed wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
Kom op mensen, zo epic was dit nou ook weer niet.
Ik snap die euforie ook niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
Ik heb anderen dit wel eens na horen doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Was veel te kort.
DIe eerstequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!
Hoezo weer? Ze waren altijd goed ja, vanavond niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat zeker weer zeggen dat Sway goed was
Ik bedoelde die van Oh oh chersoquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Oh oh Cherso Barbie of Matel Barbie?!
De versie van Pink vond ik ook niet onaardig..quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb anderen dit wel eens na horen doen
En dat ging nooooooit goed
Ah ja, dat miste ik ook dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vond het een beetje net niet zeg maar, niet slecht maar het leukste is niet gedaan
So you think you can stone me and spit in my eye
Mja, internationale wereldklasse. Probeer maar eens nationale wereldklasse te doen.quote:
In ieder geval op youtjoep!quote:
Dat is het jammere, dat ze maar een klein stukje zongen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik vond het een beetje net niet zeg maar, niet slecht maar het leukste is niet gedaan
So you think you can stone me and spit in my eye
Ja idd, ook zo'n prednison kop!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Oh oh chersoGeen idee of hij die ook bedoelde.
Dat doet ze altijd. Ze komt op FOK!. Ik denk krentenbol!quote:
Ja het lekkerste stuk uit het nummerquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het jammere, dat ze maar een klein stukje zongen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet ze altijd. Ze komt op FOK!. Ik denk krentenbol!
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb anderen dit wel eens na horen doen
En dat ging nooooooit goed
We zijn klaarquote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.
Een pleonasme.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef MaLo het volgende:
Internationale wereldklasse
Is dit nou een contaminatie of een tautologie
Dat komt deze als eerste single uit, helemaalquote:
Die superlatieven altijd bij Adlicious, heb dat echt nooit begrepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik snap dat euforisme niet van de jury. Vond het leuk en netjes gedaan, maar om het nou intenationale wereldklasse te noemen gaat mij te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |