quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo lukt het niemand?
Er wordt gedaan alsof het de Riemann hypothese onder de nummers is.
oehhh, dat zou een leuke kunnen zijn, net als irene's brittquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wat komt er eigenlijk tussendoor? Is er alweer de TV-Kantine?
* Maartel is benieuwd naar Carlo's Michella..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef MissJ het volgende:
zoo pff ben zooo moe, ga nu even 3 kwartier liggen en zet mijn BB als wekker om op tijd wakker te worden voor de uitslag
Dan heb ik er ook voor tijdens de reclame, vond hem echt hilarisch!quote:
zelfde als waarom Tim er Bieberish uitziet I guessquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Waarom ziet Jessica er zo Ke-dollarsign-ha uit?
Ik ben bang dat ik het ook niet volhou.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
pffffff ik denk dat iki slaap als de uitslag er is
Rochelle mag van mij winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Rochelle en Adlicious waren de beste vanavond
Tot morgen lieffiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
Ik zie de uitslag morgen wel
WAT EEN ELLENDE!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wat komt er eigenlijk tussendoor? Is er alweer de TV-Kantine?
* Maartel is benieuwd naar Carlo's Michella..
Goed plan. Die zooi duurt te lang.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
dag lieffiequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Rochelle en Adlicious waren de beste vanavond
Ik ben helemaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Tot volgende week
Dean heeft ook een sympathieke uitstralingquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
O ja, ik heb vorige week Dean Saunders live gezien, en ik moet zeggen klonk best goed, hij doet het leuk naar het publiek toe
Ja klopt ook, maar ik had van te voren zoiets van eerst zien, maar het was wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dean heeft ook een sympathieke uitstraling
hoe gaat het eigenlijk met je Kally, weer een beetje de oude (bedoel niet dat je oud bent hequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar ik had van te voren zoiets van eerst zien, maar het was wel leuk
Nou op de handjes na wel ja, als ik teveel doe merk ik het wel, maar ach dat doe ik tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met je Kally, weer een beetje de oude (bedoel niet dat je oud bent he)
ziet ze lopen dan, die denk dat ze de keunigin is, of wae?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT WIL JE DOEN DAN AMANDA, WAT WILDE GE DOEN DAN HEA?
*Bam, Bam, Trek, Trek*
Ik lach me rot om haarquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ziet ze lopen dan, die denk dat ze de keunigin is, of wae?!
modderen lekker verder (qua relatie en werk) maar ik mag niet klagen, heb veel slechtere tijden gehad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou op de handjes na wel ja, als ik teveel doe merk ik het wel, maar ach dat doe ik toch
En met jou?
Jawel maar ja als ik dan wat doe merk ik het wel, maar ach mee leren levenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
modderen lekker verder (qua relatie en werk) maar ik mag niet klagen, heb veel slechtere tijden gehad.
Geen verbetering in zicht voor je handen?
quote:
Ook jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik steeds met die foto uit de OP
Leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
O ja, ik heb vorige week Dean Saunders live gezien, en ik moet zeggen klonk best goed, hij doet het leuk naar het publiek toe
Nou nee, was in Slagharen (tokkiepark bij uitstekquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!Niet toevallig mee op de kiek gegaan?
Hij straalt ook zo ongelofelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |