Het lijkt 4 generaties naast elkaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar het klopt gewoon ergens niet
Ja, Los Angeles de Voices komen heus niet zomaar helemaal naar de X-factor Studioquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ooo hoe toevalluggg, ze komen optreden en krijgen platinum!
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simonquote:
Durft die slapjanus nietquote:
Heten ze zo? Nog kapsones ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, Los Angeles de Voices komen heus niet zomaar helemaal naar de X-factor Studio
Ja daar noem je wat op ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simon
Rooooooooosannuh
Ik las 'van wc naar laptop' en dacht wtf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Ah reclame kan ik mooi even van pc naar laptop switchen.
Ik heb het juist andersomquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik luister liever naar hun klassieke liedjes dan bijvoorbeeld dat gedweep van Nick en Simon
Rooooooooosannuh
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Starlie het volgende:
Dit was echt rijmelerrijm lik me vessie (of zoiets)!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn whehehehe
tot waar komt iequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik woon net iets te noordelijk voor de enorme bazen-bui
'het is echt heerrrrrlijk'quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
'We zijn met het heule howkietiem gekowmen'
Ja geweldig, uit een mond van 6 (inmiddels 7), uit volle borstquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouwwwwwwwwww lippen op de mijnuhhhhhhhh
Ja maar jij bent sowieso fan van NL-muziek toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Dus ik ben zelf ook een debiel
* Maartel krijgt hierbij altijd hele nare lesbische associatiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouwwwwwwwwww lippen op de mijnuhhhhhhhh
OMG ik heb doorgaans dit soort haatbuien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'het is echt heerrrrrlijk'
Echt, ik haat dat soort wijven. Ga naar huis en steek een mes in je kut.
Oke die kut avond vind ik niet leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry, heb een enorme kloteavond.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry, heb een enorme kloteavond.
Ohw, ook niet van allesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso fan van NL-muziek toch?
Zo verslaafd ben ik nou ook weer niet, dat ik mijn laptop meeneem naar de plee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las 'van wc naar laptop' en dacht wtf.
hmmm dan blijven m'n plantjes (Zoetermeer) geheid weer droogquote:
Ja dat moet, ik ga bbq-en, en o shit Koen mijn plantjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Jeuj regen (voor de natuur), en dan is het morgen hopelijk droog
ik heb de mijne gisteren voor alle zekerheid maar water gegevenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat moet, ik ga bbq-en, en o shit Koen mijn plantjes
Ik heb moestuintje gemaakt op balkon, maar uhm water shitquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de mijne gisteren voor alle zekerheid maar water gegeven
Ik ook, vind dat geweldig!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, ik houd wel van een flinke onweersbui.
owwwww dan Zoetermeer ook welquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, vind dat geweldig!
Maar hier komt in het beste geval alleen regen. Den Haag/Rijswijk
O hoi buufquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, vind dat geweldig!
Maar hier komt in het beste geval alleen regen. Den Haag/Rijswijk
Ja in Alphen vast ook...quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan blijven m'n plantjes (Zoetermeer) geheid weer droog
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Karina het volgende:
Er zit hier een hele dikke vette spin op de muur
Woon je in Den Haag? Of Rijswijk?quote:
Noem 'r Wendy en spuit er haarlak overheen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef Karina het volgende:
Er zit hier een hele dikke vette spin op de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |