Bronneke telegraafquote:In alle vroegte staat Kate Middleton vandaag op. Haar laatste ochtend als ongetrouwde vrouw spendeert ze in het chique Goringhotel, samen met haar familie. Moeder Carole en broer James verlaten het hotel als eerste om tien voor half twaalf. De bruidsjonkers en -meisjes, waaronder Kates zus Pippa, vertrekken rond tien voor twaalf naar Westminster Abbey. De weg naar het altaar is van minuut tot minuut geprogrammeerd.
De meeste van de 1900 genodigden zijn dan al lang in de kerk: tussen kwart over negen en kwart voor tien worden de gewone gasten, waaronder oude schoolvrienden, ex-geliefden van het paar en collega’s van Williams werk als reddingshelikopterpiloot, in de kerk verwacht.
Vanaf tien voor elf komen ambassadeurs, ministers en andere belangrijke genodigden met bussen aan bij de abdij. Vanaf tien voor half twaalf komen leden van buitenlandse koningshuizen aan bij Westminster Abbey, waaronder Willem-Alexander en Máxima. Rond kwart voor twaalf worden prins Charles en zijn echtgenote Camilla verwacht, waarna ook koningin Elizabeth en prins Philip zullen arriveren. Het tijdschema zit strak in elkaar: om negen minuten voor twaalf zijn alle ogen opnieuw gericht op het Goringhotel, waar Kate – aan de hand van haar vader Michael – in de auto zal stappen die hen naar Buckingham Palace brengt.
Op het moment ze een paar minuten voor twaalf uur uit de auto stapt voor Westminster Abbey kunnen we haar goed geheim gehouden bruidsjurk in alle schoonheid bewonderen en is bekend wie de ontwerper is.
De dienst duurt een goed uur en is rechtstreeks op tv te volgen. Het huwelijksregister wordt echter buiten het oog van de camera’s, slechts in het bijzijn van ouders en directe familieleden, getekend.
Om kwart over een gaat het koninklijke gezelschap per koets naar Buckingham Palace. Bij mooi weer nemen prins William en prinses Catherine plaats in een open State Landau uit 1902. Wanneer regen dreigt, zitten ze hoog en droog in een glazen koets uit 1881.
Het gezelschap is om half twee terug op Buckingham Palace, waar een receptie wordt gegeven voor 600 genodigden. Willem-Alexander en Máxima worden daar rond tien over half twee verwacht. Het geduld van het publiek wordt vervolgens op de proef gesteld: pas om vijf voor half drie zal het moment plaatsvinden dat voor altijd in ieders geheugen zal staan gegrift.
Dan neemt het kersverse echtpaar plaats op het balkon voor Buckingham Palace en zal het, onder toeziend oog van de koninklijke familie, de familie Middleton en naar schatting ruim 2 miljard tv-kijkers, elkaar een eerste kus geven als man en vrouw.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef SeLang het volgende:
Je zou maar een boner hebben als je daar voor die bisschop staat
Omdat het een teringsaaie preek wasquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou na al dat christelijk geleuter ook niet meer kunnen lachen..
Met dit gebazel? Dan lacht niemand..quote:
quote:
Jij weet echt helemaal niks van geloof hè?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
Kun je zelf gebeden schrijvenWeer wat geleerd.
Volgens diverse conspiracies is William een bloedoffer en gaat hij morgen deaud dus wie weet is het dat welquote:
Nee en ik wil er eigenlijk ook niets van weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij weet echt helemaal niks van geloof hè?
Die is goed opgeleid door de bisschopquote:
Illuminatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Volgens diverse conspiracies is William een bloedoffer en gaat hij morgen deaud dus wie weet is het dat wel
Dezelfde kapper als harry potterquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat kinderkoortje is ook allemaal naar dezelfde kapper geweest
Zou wat zijn als dat koor opeens Born this way van Lady Gaga zou doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, dit nummer is wel een 'personal favorite' van het koppel! Naar het schijnt!
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en ik wil er eigenlijk ook niets van weten.
Dat vond ik wel heel mooi toen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Type-R het volgende:
goed saai dit. Toch mooi dat wij Carel Kraayenhof hadden toen
ik mag toch hopen dat ze nog lekker gaan dansen en feesten vanavond ofzo... tering, koninklijk, ok, maar ze zijn toch ook jong?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat koor opeens Born this way van Lady Gaga zou doen.
Wat een prachtmoment was datquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mis een hoogtepunt zoals de traan van Maxima.
En dezelfde opticien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat kinderkoortje is ook allemaal naar dezelfde kapper geweest
of zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat koor opeens Born this way van Lady Gaga zou doen.
Dit +1.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef SeLang het volgende:
Ik heb princess Diana vanaf dag één een doos gevonden. Nooit begrepen wat Charles daarin zag (ook omgekeerd trouwens). Maar Kate Middleton....
Kate is leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef SeLang het volgende:
Ik heb princess Diana vanaf dag één een doos gevonden. Nooit begrepen wat Charles daarin zag (ook omgekeerd trouwens). Maar Kate Middleton....
inderdaad!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Type-R het volgende:
Ik denk niet dat er bij Kate een traan gaat vloeien... helaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mis een hoogtepunt zoals de traan van Maxima.
Omdat Wesley dan op een kist moest staan alstie het groots wouquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Roguee het volgende:
Zou Yolanthe nu ook samen met Wesley kijken, en denken gvd waarom was mijn huwelijk niet zo groots.
Kate is gewoon zo'n Brits trutje. En met Elton John of Paul McCartney krijg je zo'n traan echt niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Type-R het volgende:
Dit is wél afbetaald.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Roguee het volgende:
Zou Yolanthe nu ook samen met Wesley kijken, en denken gvd waarom was mijn huwelijk niet zo groots.
Hahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat Wesley dan op een kist moest staan alstie het groots wou
Is nog niet geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze moeten toch nog zoenen of zo? Of heb ik het hele "you may now kiss the bride" gemist.
Doen ze pas om 1500 vanmiddag..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze moeten toch nog zoenen of zo? Of heb ik het hele "you may now kiss the bride" gemist.
Ik ook, vooral met z'n allen tegelijk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind die teksten altijd zo dreigend overkomen.
Ik ook, voelt zo sekte-achtig aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind die teksten altijd zo dreigend overkomen.
Dat komt zo, dan neemt hij haar keihard op dat altaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dat komt straks, geduldquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef again1928 het volgende:
waar is dat you may kiss the bride gedoe?
Ik heb echt nul verstand van trouwdagen blijkbaar.
Het is een katholiek huwelijk, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Ah, ze gaan bidden...
Kunnen ze dat christelijke gedoe niet overslaan?
Nou hij noemde aan het begin ook 3 redenen waarom mensen moeten trouwen. Onder andere om hun natuurlijke driften in goede banen te kunnen leiden! Dat vond ik pas eng.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef Klaudias het volgende:
Die bisschop
Hij zegt dat je niet te hoge verwachtingen moet hebben binnen een huwelijk en elkaar los moet laten. Vervolgens gaat hij er blind van uit dat Kate en William kinderen krijgen.
Dan zijn we de traan van Maxima ook weer snel vergeten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat komt zo, dan neemt hij haar keihard op dat altaar
Ook goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een katholiek huwelijk, wat denk je zelf
Dat komt pas bij Buckingham Palace volgens mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zegt ie dat specifiek aan William?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef again1928 het volgende:
waar is dat you may kiss the bride gedoe?
Welkom bij het Christendom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben ze allemaal van die sinterklaas kleding aan?
Zou wel iets zijn voor mister beanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zegt ie dat specifiek aan William?
Anders zou ik als ik genodigde was ook naar voren lopen en haar geven.
Diana was gewoon een tutje die nooit wat gedaan heeft (okee later wel liefdadigheid) en opgroeide om met een belangrijk iemand te trouwen. Kate is middle-class en heeft de universiteit gedaan, je ziet aan alles dat daar tenminste een echt iemand staat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef SeLang het volgende:
Jezus man. Jij weet ook altijd het juiste te zeggen hè.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef SeLang het volgende:
Er hoort toch ook nog een regel bij dat ze nu al zijn behoeften moet vervullen en dat ze nu niet meer alleen anaal mogen?
Dat zou wel slecht zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er bij Kate een traan gaat vloeien... helaas.
Heb ik ook altijd bij crematies/begrafenissenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik verwacht steeds dat er een massaal applaus komt na zo'n speech. Maar dat hoort blijkbaar niet.
Één van de weinige goeie dingen aan geloofquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Karina het volgende:
De vrouw moet trouw zijn, over de man wordt niets gezegd
Ik mag hopen dat die beste man geen wetenschappelijke vakken onderwijst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik natuurkunde van 'm gehad...
Zijn daar nog fotos van?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wills ziet er beter uit in spijkerbroek dan in dit apenpakkie.
Die zus Pipa is ook een mooie dame,zeg!
Niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zouden Kate & Wiliam aan seks voor het huwelijk doen?
vast.. Als je 8 jaar (oid) samen bent...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Tegan het volgende:
Naar het schijnt wel, maar Kate heeft op een gegeven moment haar broekje aangehouden omdat ze bang was om zwanger voor het altaar te verschijnen. Aldus de engelse roddelpers.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Tegan het volgende:
Dat is een stroming binnen het christendom, net als protestantisme. Dat weet je toch?quote:
Nou vind dit aardig vrolijk in vergelijking met de rest!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
Hebben ze ook vrolijke liedjes in dit geloof?
macht der gewoontequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij zit Elton John te playbacken
Anders valt de rest ook stil, uit respect.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij zit Elton John te playbacken
Whehequote:
Anglicaans; die hebben zich ~ 1600 van het Katholicisme afgescheiden.quote:
In vergelijking met net wel inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou vind dit aardig vrolijk in vergelijking met de rest!
Ze zijn in die 8 jaar nog niet met elkaar naar bed geweest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Naar het schijnt wel, maar Kate heeft op een gegeven moment haar broekje aangehouden omdat ze bang was om zwanger voor het altaar te verschijnen. Aldus de engelse roddelpers.
Ach, allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Anglicaans; die hebben zich ~ 1600 van het Katholicisme afgescheiden.
Herman Finkers had er 1:quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
Hebben ze ook vrolijke liedjes in dit geloof?
Er is ergens in dit topic een screencap van 'm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Whehe
Lijkt me niet dat Kate nog maagd is nee.
Heeft een van jullie Mr Bean al gespot trouwens?
je zou dit maar elke zondag moeten doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, ik heb mijn portie christelijk gezwemel ook weer gehad voor de rest van het jaar
Ik was er niet bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze zijn in die 8 jaar nog niet met elkaar naar bed geweest?
Je ziet gewoon dat ze doodmoe zijn.... 't is eigenlijk best sneu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef beantherio het volgende:
Ik heb eigenlijk constant het idee dat zowel bruid als bruidegom nog een flinke kater hebben van de vrijgezellenavond.
Elk weekend een bruilofstfeestquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou dit maar elke zondag moeten doen
en voor die tijd deden ze het wel gewoon zonder bescherming?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik was er niet bijMaar het verhaal gaat dat toen duidelijk was dat ze gingen trouwen Kate niet meer wilde, omdat ze niet zwanger wilde trouwen.
Meldtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou dit maar elke zondag moeten doen
ik gok dat ze hier niet zelf voor gekozen hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal dit maar voor je lol doen.
weet ik veel, maar iets met zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en voor die tijd deden ze het wel gewoon zonder bescherming?
Je bent niet religieus voor je plezier! Dan word je uit de club gegooidquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal dit maar voor je lol doen.
Ja, en hierna zegt de kardinaal bedankt voor die bloemen.quote:
en anticonceptie is verboden in dat soort kringen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik was er niet bijMaar het verhaal gaat dat toen duidelijk was dat ze gingen trouwen Kate niet meer wilde, omdat ze niet zwanger wilde trouwen.
Net bij dat kerklied.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, en hierna zegt de kardinaal bedankt voor die bloemen.
Dat lijkt me vlak voor het huwelijk een minder groot probleem dan in de acht jaar ervoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ah joh......morgen gaan ze op vakantie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ze doodmoe zijn.... 't is eigenlijk best sneu.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent niet religieus voor je plezier! Dan word je uit de club gegooid.
Behlave die oude vrouwquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zingen allemaal wel geniaal goed mee.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Zingen ze dan over een paar jaar, God save the King?
'die oude vrouw'quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Denk het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Het huwelijksregister tekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
wat gaan ze nu prive doen? Verstond het niet goed
Oh ja, had ik niet over nagedacht. Slimquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, wij blijven ook over iemand zingen die al eeuwen dood is
.
Ik wil hier het origineel vanquote:
Ja...of het moet blijken dat Charles of William toch van de herenliefde zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Nee dat mag niemand zien!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik neem aan dat er achter de schermen ook camera,s hangen???
Haar man (Phillip) is zelfs al 90..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
The Queen ziet er ook uit alsof ze elk moment om kan vallen, dood, dan dus..
Slaapkamercamquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik neem aan dat er achter de schermen ook camera,s hangen???
God save the queer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja...of het moet blijken dat Charles of William toch van de herenliefde zijn.
Brits koningshuis is veel formeler, al is dat nu wat aan het veranderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onpersoonlijke toestand.... dat was hier wel anders; de traan van Maxima, het 'grapje' van haar broertje, dit is gewoon echt helemaal niets.
Het is wel heeeeeel traditioneel ja. Dat valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onpersoonlijke toestand.... dat was hier wel anders; de traan van Maxima, het 'grapje' van haar broertje, dit is gewoon echt helemaal niets.
Vind je het gek met iemand van 85 jaar oud op de troon...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Brits koningshuis is veel formeler, al is dat nu wat aan het veranderen
Een huwelijk mag ook wel wat vrolijker dan dit inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat die twee hier plezier aan beleven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel heeeeeel traditioneel ja. Dat valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.
Niet zo ongeduldig...dat is voor de balkonscene.quote:
Zo zit het Britse koningshuis in elkaar.... helaas..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel heeeeeel traditioneel ja. Dat valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.
Je zou maar op de achterste rij in een hoekje zitten. Je ziet niks, en wat je ziet wordt geblokkeerd door de ufo van de vrouw voor jequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Selestha het volgende:
De rest van het publiek zit zich duidelijk ook deels te vervelen
Tja je moet er wat voor over hebben om hoofd van de kerk te wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Anglicaans; die hebben zich ~ 1600 van het Katholicisme afgescheiden.
Kan niet eens, is geblokkerd, Internet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef muzas het volgende:
Zouden er een paar tussen zitten die nu gewoon durven te twitteren?
Ja psies. Dat toen zij ja zeiden het publiek op de Dam uit zn dak ging en zij daarop weer reageerden enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.
Ik hoop dat ze Charles overslaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vind je het gek met iemand van 85 jaar oud op de troon...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
dacht even dat ze het deuntje van de champions league aan het zingen waren
En dan kunnen ze ook geen eens internetten e.d. Arme luiquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Selestha het volgende:
De rest van het publiek zit zich duidelijk ook deels te vervelen
Had ik zonnet ook alquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
dacht even dat ze het deuntje van de champions league aan het zingen waren
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef muzas het volgende:
Zouden er een paar tussen zitten die nu gewoon durven te twitteren?
Wat verwacht je van GB..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Happy Ending zit waarschijnlijk gewoon bij de prijs inbegrepen, traditie enzulks hè..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef speknek het volgende:
Zou het duur zijn om het Westminster jongens koor te huren?
(zonder happy ending dan heh)
neuken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
Balkonscene is toch om 15.00?
Wat willen ze dan nog allemaal doen in de tussentijd?
Zingen en Bidden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
Ik dacht 13:25 uur?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
Bidden dat het snel voorbij is, neem ik aan.:')quote:
Even een wasje en naar de appie. Ze zijn zo gewoon gebleven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
Hopelijk die van ons.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef kilon het volgende:
oh ja, ik lees het. Balkonscene rond 14.30 (welke tijdzone???)
Ik mag hopen de onzequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef kilon het volgende:
oh ja, ik lees het. Balkonscene rond 14.30 (welke tijdzone???)
QILFquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Fiorellino het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meh. Ik vind St. Pauls cathedral (ook veel gebruikt bij koninklijke huwelijken) eigenlijk veel mooier. Westminster Abbey lijkt een beetje op een opslagplaats van monumenten en grafstenen. Je ziet het op tv niet echt maar vooral de achterzijde is helemaal volgestouwd met die dingen. Het is wel wat knusser: dat dan weer wel.quote:
Ze zitten zich denk ik even uit te leven op de dixie die achter dat scherm staatquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Yurithemaster het volgende:
zijn ze daar hele boekwerken aan het schrijven ofzo in de register?
Neemt de spanning weg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze zitten zich denk ik even uit te leven op de dixie die achter dat scherm staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |