dat er mensen zijn die niet op kate hebben gestemd :Squote:Op zaterdag 30 april 2011 15:05 schreef forzaudinese het volgende:
Pippa WOW!!Dat er nog mensen op kate hebben gestemd
![]()
Het zijn allebei mooie damesquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef OreO het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die niet op kate hebben gestemd :S
Natuurlijk is Pippa populairder, want ze is jonger en nog single.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:49 schreef OreO het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die niet op kate hebben gestemd :S
het is eigenlijk een ongeschreven regel dat je geen wit draagt op een bruiloftquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Pippa was bruidsmeisje ... die zijn toch altijd wit?
Dit dus. Hoop geouwehoer in Engeland over het feit dat ze wit droeg, maar het lijkt me niet dat ze dat zonder Kate's medeweten heeft gedaanquote:Op zondag 1 mei 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
de bruid zal het niet erg gevonden hebben, aangezien die altijd zeggenschap heeft over wat de bruidsmeisjes en andere erbij betrokken lui aan hebben
Het was zelfs dezelfde ontwerpster, soort van package dealquote:Op zondag 1 mei 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
de bruid zal het niet erg gevonden hebben, aangezien die altijd zeggenschap heeft over wat de bruidsmeisjes en andere erbij betrokken lui aan hebben
Jammer maar Pippa is niet single, ze heeft met een cricket speler.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk is Pippa populairder, want ze is jonger en nog single.
Maar ik heb Kate gestemd trouwens, vind haar uitstraling leuker![]()
Strippoker met Pippa?quote:
Duidelijk vooral bij die prinsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef Klaudias het volgende:
volgens mij hebben ze kleuren aangepast in die assepoester stills
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |