Als je zo gaat redeneren is er geen enkele datum geschikt om te trouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:00 schreef TLC het volgende:
Tsja, ik vind het raar dat je op dezelfde dag gaat trouwen als die van hitler met eva braun![]()
ik moet er niet aan denken dat mijn trouwdatum op dezelfde dag viel![]()
Dat hadden ze daar in Engeland toch ook wel kunnen weten ?
de trouwdatum van hitler en braun viel maar op 1 dag, en dat is juist niet de dag die je wilt delen met zequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is er geen enkele datum geschikt om te trouwen.
quote:
Wedding-weary Republicanism could not have hoped for a better public face. Grace Van Cutsem, age three, is the goddaughter of Prince William, the daughter of Lady Rose Astor and Hugh van Cutsem and, as Vanity Fair’s Rebecca Sacks reported earlier, the great-great-great-granddaughter of William Waldorf Astor.quote:
Dat arme kind is voor de rest van haar leven getraumatiseerdquote:
er zit wat meer leven in die Pippa.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind Kate knapper dan Pippa, snap die ophef over haar niet, als het andersom was en pippa zou trouwen dan zou iedereen het hebben over kate.
Als dat je kritiek is, kunnen we subforums zoals SHO en misschien zelfs wel heel Fok opdoeken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef SeLang het volgende:
Ja wat kennen we haar allemaal goed, na 5x een flits van 2 seconden op de TV
Zo werkt dat tochquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef SeLang het volgende:
Ja wat kennen we haar allemaal goed, na 5x een flits van 2 seconden op de TV
Ja en kies je een andere dag is het weer de trouwdatum van andere vage figuren, of de verjaardag van een idioot, en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef TLC het volgende:
[..]
de trouwdatum van hitler en braun viel maar op 1 dag, en dat is juist niet de dag die je wilt delen met ze
Hitler heeft gewoon op de verjaardag van Julina zelfmoord gepleegdquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:13 schreef SeLang het volgende:
Nederland viert elk jaar feest op de sterfdatum van Hitler
"Dat zal d'r leren" zal Hitler wel gedacht hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hitler heeft gewoon op de verjaardag van Julina zelfmoord gepleegd
quote:
quote:
Pippa was bruidsmeisje ... die zijn toch altijd wit?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef speknek het volgende:
[..]
[..].
Ik denk overigens dat Kate knapper is, maar Pippa had eigenlijk de mooiere (en ook strakkere) jurk. De reden waarom je niet in het wit mag op de bruiloft van iemand anders.
Dat verschilt. In de VS niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Pippa was bruidsmeisje ... die zijn toch altijd wit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |