Dat vond ik wel heel mooi toen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Type-R het volgende:
goed saai dit. Toch mooi dat wij Carel Kraayenhof hadden toen
ik mag toch hopen dat ze nog lekker gaan dansen en feesten vanavond ofzo... tering, koninklijk, ok, maar ze zijn toch ook jong?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat koor opeens Born this way van Lady Gaga zou doen.
Wat een prachtmoment was datquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mis een hoogtepunt zoals de traan van Maxima.
En dezelfde opticien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat kinderkoortje is ook allemaal naar dezelfde kapper geweest
of zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat koor opeens Born this way van Lady Gaga zou doen.
Dit +1.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef SeLang het volgende:
Ik heb princess Diana vanaf dag één een doos gevonden. Nooit begrepen wat Charles daarin zag (ook omgekeerd trouwens). Maar Kate Middleton....
Kate is leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef SeLang het volgende:
Ik heb princess Diana vanaf dag één een doos gevonden. Nooit begrepen wat Charles daarin zag (ook omgekeerd trouwens). Maar Kate Middleton....
inderdaad!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Type-R het volgende:
Ik denk niet dat er bij Kate een traan gaat vloeien... helaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mis een hoogtepunt zoals de traan van Maxima.
Omdat Wesley dan op een kist moest staan alstie het groots wouquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Roguee het volgende:
Zou Yolanthe nu ook samen met Wesley kijken, en denken gvd waarom was mijn huwelijk niet zo groots.
Kate is gewoon zo'n Brits trutje. En met Elton John of Paul McCartney krijg je zo'n traan echt niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:42 schreef Type-R het volgende:
Dit is wél afbetaald.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Roguee het volgende:
Zou Yolanthe nu ook samen met Wesley kijken, en denken gvd waarom was mijn huwelijk niet zo groots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |