Welkom bij het Christendom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben ze allemaal van die sinterklaas kleding aan?
Zou wel iets zijn voor mister beanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zegt ie dat specifiek aan William?
Anders zou ik als ik genodigde was ook naar voren lopen en haar geven.
Diana was gewoon een tutje die nooit wat gedaan heeft (okee later wel liefdadigheid) en opgroeide om met een belangrijk iemand te trouwen. Kate is middle-class en heeft de universiteit gedaan, je ziet aan alles dat daar tenminste een echt iemand staat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef SeLang het volgende:
Ik heb princess Diana vanaf dag één een doos gevonden. Nooit begrepen wat Charles daarin zag (ook omgekeerd trouwens). Maar Kate Middleton....
Jezus man. Jij weet ook altijd het juiste te zeggen hè.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef SeLang het volgende:
Er hoort toch ook nog een regel bij dat ze nu al zijn behoeften moet vervullen en dat ze nu niet meer alleen anaal mogen?
Dat zou wel slecht zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er bij Kate een traan gaat vloeien... helaas.
Heb ik ook altijd bij crematies/begrafenissenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik verwacht steeds dat er een massaal applaus komt na zo'n speech. Maar dat hoort blijkbaar niet.
Één van de weinige goeie dingen aan geloofquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Karina het volgende:
De vrouw moet trouw zijn, over de man wordt niets gezegd
Ik mag hopen dat die beste man geen wetenschappelijke vakken onderwijst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik natuurkunde van 'm gehad...
Zijn daar nog fotos van?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wills ziet er beter uit in spijkerbroek dan in dit apenpakkie.
Die zus Pipa is ook een mooie dame,zeg!
Niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zouden Kate & Wiliam aan seks voor het huwelijk doen?
vast.. Als je 8 jaar (oid) samen bent...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zouden Kate & Wiliam aan seks voor het huwelijk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |