Ik was er niet bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ze zijn in die 8 jaar nog niet met elkaar naar bed geweest?
Je ziet gewoon dat ze doodmoe zijn.... 't is eigenlijk best sneu.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef beantherio het volgende:
Ik heb eigenlijk constant het idee dat zowel bruid als bruidegom nog een flinke kater hebben van de vrijgezellenavond.
Elk weekend een bruilofstfeestquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou dit maar elke zondag moeten doen
en voor die tijd deden ze het wel gewoon zonder bescherming?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik was er niet bijMaar het verhaal gaat dat toen duidelijk was dat ze gingen trouwen Kate niet meer wilde, omdat ze niet zwanger wilde trouwen.
Meldtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je zou dit maar elke zondag moeten doen
ik gok dat ze hier niet zelf voor gekozen hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal dit maar voor je lol doen.
weet ik veel, maar iets met zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en voor die tijd deden ze het wel gewoon zonder bescherming?
Je bent niet religieus voor je plezier! Dan word je uit de club gegooidquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je zal dit maar voor je lol doen.
Ja, en hierna zegt de kardinaal bedankt voor die bloemen.quote:
en anticonceptie is verboden in dat soort kringen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik was er niet bijMaar het verhaal gaat dat toen duidelijk was dat ze gingen trouwen Kate niet meer wilde, omdat ze niet zwanger wilde trouwen.
Net bij dat kerklied.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, en hierna zegt de kardinaal bedankt voor die bloemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |