Behlave die oude vrouwquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zingen allemaal wel geniaal goed mee.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Zingen ze dan over een paar jaar, God save the King?
'die oude vrouw'quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Denk het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Het huwelijksregister tekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
wat gaan ze nu prive doen? Verstond het niet goed
Oh ja, had ik niet over nagedacht. Slimquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet, wij blijven ook over iemand zingen die al eeuwen dood is
.
Ik wil hier het origineel vanquote:
Ja...of het moet blijken dat Charles of William toch van de herenliefde zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Nee dat mag niemand zien!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik neem aan dat er achter de schermen ook camera,s hangen???
Haar man (Phillip) is zelfs al 90..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
The Queen ziet er ook uit alsof ze elk moment om kan vallen, dood, dan dus..
Slaapkamercamquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik neem aan dat er achter de schermen ook camera,s hangen???
God save the queer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja...of het moet blijken dat Charles of William toch van de herenliefde zijn.
Brits koningshuis is veel formeler, al is dat nu wat aan het veranderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onpersoonlijke toestand.... dat was hier wel anders; de traan van Maxima, het 'grapje' van haar broertje, dit is gewoon echt helemaal niets.
Het is wel heeeeeel traditioneel ja. Dat valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onpersoonlijke toestand.... dat was hier wel anders; de traan van Maxima, het 'grapje' van haar broertje, dit is gewoon echt helemaal niets.
Vind je het gek met iemand van 85 jaar oud op de troon...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Brits koningshuis is veel formeler, al is dat nu wat aan het veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |