Een huwelijk mag ook wel wat vrolijker dan dit inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat die twee hier plezier aan beleven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel heeeeeel traditioneel ja. Dat valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.
Niet zo ongeduldig...dat is voor de balkonscene.quote:
Zo zit het Britse koningshuis in elkaar.... helaas..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel heeeeeel traditioneel ja. Dat valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.
Je zou maar op de achterste rij in een hoekje zitten. Je ziet niks, en wat je ziet wordt geblokkeerd door de ufo van de vrouw voor jequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Selestha het volgende:
De rest van het publiek zit zich duidelijk ook deels te vervelen
Tja je moet er wat voor over hebben om hoofd van de kerk te wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Anglicaans; die hebben zich ~ 1600 van het Katholicisme afgescheiden.
Kan niet eens, is geblokkerd, Internet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef muzas het volgende:
Zouden er een paar tussen zitten die nu gewoon durven te twitteren?
Ja psies. Dat toen zij ja zeiden het publiek op de Dam uit zn dak ging en zij daarop weer reageerden enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef beantherio het volgende:
Het huwelijk van Willem en Maxima was een stuk leuker.
Ik hoop dat ze Charles overslaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vind je het gek met iemand van 85 jaar oud op de troon...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
dacht even dat ze het deuntje van de champions league aan het zingen waren
En dan kunnen ze ook geen eens internetten e.d. Arme luiquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Selestha het volgende:
De rest van het publiek zit zich duidelijk ook deels te vervelen
Had ik zonnet ook alquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Yurithemaster het volgende:
dacht even dat ze het deuntje van de champions league aan het zingen waren
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef muzas het volgende:
Zouden er een paar tussen zitten die nu gewoon durven te twitteren?
Wat verwacht je van GB..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onpersoonlijke toestand.... dat was hier wel anders; de traan van Maxima, het 'grapje' van haar broertje, dit is gewoon echt helemaal niets.
Die Happy Ending zit waarschijnlijk gewoon bij de prijs inbegrepen, traditie enzulks hè..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef speknek het volgende:
Zou het duur zijn om het Westminster jongens koor te huren?
(zonder happy ending dan heh)
neuken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
Balkonscene is toch om 15.00?
Wat willen ze dan nog allemaal doen in de tussentijd?
Zingen en Bidden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef kilon het volgende:
Balkonscene is toch om 15.00?
Wat willen ze dan nog allemaal doen in de tussentijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |