Denk het wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:02 schreef Spatzmann het volgende:
Wie gaan er zondag al op de oude markt kijken? Ik ben er iig wel!
Ik misschien ook, woon er 20 meter vandaan. Als twente kampioen wordt zondag, krijg je wel een heel spontaan feest denk ik, omdat het dan nogal onverwachts isquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:02 schreef Spatzmann het volgende:
Wie gaan er zondag al op de oude markt kijken? Ik ben er iig wel!
jupquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef Mama_Mia het volgende:
We hadden toch een nieuwe openingspost?
quote:
Clubgegevens
Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum
Capaciteit: 24.200
Voorzitter: Joop Munsterman
Alg. directeur: Jan van Halst
Trainer/Coach: Michel Preud'homme
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Arke
Begroting: ¤ 35,9 miljoen
Competitie: Eredivisie
Stadionplattegrond
Vorig Deel
[zelf link vervangen]
Links
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv
Rood hart
More than a Feeling
The saints are coming
Selectie:
Volledige selectie zie spoiler:zie alleen dat het logo het niet meer doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Er is maandag een voorlopig feest gepland geloof ik, las ik ergensquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik misschien ook, woon er 20 meter vandaan. Als twente kampioen wordt zondag, krijg je wel een heel spontaan feest denk ik, omdat het dan nogal onverwachts is
Ik hoop het welquote:
Volgens mij wel!quote:
Mij is op FP expleciet verboden om voor Twente te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Clubgegevens
Naam: FC Twente '65
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Clubkleuren: Rood
Stadion: De Grolsch Veste
Capaciteit: 24.000
Begroting: 35,9 miljoen
Trainer/coach
Michel Preud'homme
Assistenten
Boudewijn Pahlplatz
Alfred Schreuder
Voorzitter
Joop Munsterman
Vorig Deel
FC Twente #86: wederom KOPLOPER!
Links
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv
Rood hart
[ afbeelding ]
Openingspost
ze gaan toch niet als vorig jaar om de 10 minuten wisselen van wedstrijd he?quote:Op zondag 1 mei 2011 08:53 schreef 3-voud het volgende:
Eredivisie Live. Lekker in HD kwaliteit en tussendoor switchen naar de andere wedstrijden.
De koelkast is al vol gestouwd.
Vorig jaar was de oude markt al afgesloten een uur voordat de wedstrijd begon... succes daarmeequote:Op zondag 1 mei 2011 10:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga denk eerst effe een stuk vaan Heerenveen - Ajax kijken en daarna loop ik effe de oude markt op.
Jouw redenatie slaat kant noch wal, maar natuurlijk mag je wel een favoriet hebben. Lijkt me logisch. Zolang je maar niet van die lompe redenaties er bij gaat maken, want dat is helemaal niet goed voor het Nederlands voetbal. Sowieso is het nooit goed als een topclub financieel ten afgrond gaat(psv).quote:Op zondag 1 mei 2011 03:52 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Mij is op FP expleciet verboden om voor Twente te zijn.
Ontknoping Eredivisie: Vooruitblik speelronde 33
En dit ook nog ondersteund door de voormalige "hoofd sport" van Fok!
Maar zeg eens.. is het echt zo erg dat ik als Groninger hoop dat Twente nogmaals kampioen wordt?
Volgens beide heerschappen ben ik een voetbal hoer.
Persoonlijk denk ik alleen dat het goed is dat noch PSV, noch Ajax voor het derde jaar op rij geen kampioen wordt... omdat het voor het voetbal in heel Nederland goed is, als Twente wederom het kampioenschap weet binnen te halen. Al was het alleen maar om de tradiotionele grote clubs nog even het nakijken te geven. En ja... dan wil ik best nog even voor Twente zijn voor het kampioenschap. Liever dan PSV of Ajax.
Of zie ik het zo verkeerd?
Ik woon nagenoeg aan de oude markt (Walstraat), dus dat komt goedquote:Op zondag 1 mei 2011 11:05 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Vorig jaar was de oude markt al afgesloten een uur voordat de wedstrijd begon... succes daarmeeMaar vermoed wel dat het wat rustiger gaat worden.
Ajax speelde niet zo slecht hoor, Heerenveen speelde heel goed vandaag. Dat moeten jullie toch weten na jullie laatste uitwedstrijd tegen zequote:Op zondag 1 mei 2011 16:22 schreef Breekfast het volgende:
Was een makkie vandaag![]()
En als ik Ajax zo zie vandaag moet een gelijkspel er toch inzitten
Ik dacht al, zomaar een tientje op straat, zodadelijk maar effe een pizzaatje kopen bij domino'squote:Op zondag 1 mei 2011 16:59 schreef Spatzmann het volgende:
Het was super gezellig @ oude markt. Alleen jammer toen ik 5 bier wilde afrekenen mijn tien euro wegwaaide......
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik dacht al, zomaar een tientje op straat, zodadelijk maar effe een pizzaatje kopen bij domino's
Hoe doe je dat? Dacht dat er nog genoeg AJAX kaarten waren en juist Twente-kaarten uitverkocht waren...quote:Op zondag 1 mei 2011 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAA IK GA NAAR DE FINALE
Zit ik allemaal tussen Twentesupporters
Nou, hopelijk geen plezier in het Twente-vak gewenst danquote:Op zondag 1 mei 2011 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
Die kaarten waren al besteld, maar eentje kon opeens niet meer.
Zodoende
Hehe dankjewelquote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk geen plezier in het Twente-vak gewenst danDat de mensen om je heen maar feest mogen vieren
Vaak vier je geen feest als je verliestquote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk geen plezier in het Twente-vak gewenst danDat de mensen om je heen maar feest mogen vieren
Ja en daarna nog even zeggen dat mensen alles doen om maar niet te weten wat er zich heeft afgespeeld op de velden. Media ontlopen, mensen ontlopen, radio uit, tv uit, twitter uit... gewoon niets...klaarzitten met je biertje voor de SAMENVATTINGENquote:Op zondag 1 mei 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat achterlijk, voor de samenvattingen hadden ze al een reclame van de vriendenloterij: wie wordt er kampioen, twente of ajax. Lekker gespoilerd
Echt hequote:Op zondag 1 mei 2011 19:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en daarna nog even zeggen dat mensen alles doen om maar niet te weten wat er zich heeft afgespeeld op de velden. Media ontlopen, mensen ontlopen, radio uit, tv uit, twitter uit... gewoon niets...klaarzitten met je biertje voor de SAMENVATTINGEN
en dan zie je die reclame![]()
Amen!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
De beker kan me gestolen worden, maar die Titel gaan we pakken!
Ajax veegt Twente in 010 en in de volle ArenA helemaal van de mat, en dan hebben jullie helemaal niets.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
De beker kan me gestolen worden, maar die Titel gaan we pakken!
De Johan Cruyffschaal. En het feit dat we verder gekomen zijn in Europa dan Ajax. En het feit dat we volgend jaar gewoon eens even orde op zaken zullen stellenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ajax veegt Twente in 010 en in de volle ArenA helemaal van de mat, en dan hebben jullie helemaal niets.
Oh sorry, staat dat in de regels? Heb ik over heen gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weg uit het Twente topic
Geeft niet, hebben wel meer Ajax-fansquote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh sorry, staat dat in de regels? Heb ik over heen gelezen.oost Indisch blind
Gewoon snel de 0-1 maken.. dan is het in de pocket.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef DaDude1987 het volgende:
Beetje kinderachtig idd, wat wil je ermee bereiken? Twente speelt alle toppers tot nu toe erg goed, dus ben benieuwd!
Ik hoop dat de Ajax selectie er zo ook over denktquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ajax veegt Twente in 010 en in de volle ArenA helemaal van de mat, en dan hebben jullie helemaal niets.
Wees er maar van overtuigd dat jullie winnenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Ajax selectie er zo ook over denktEn na 20 minuten verbaasd naar scorebord kijken en daar lezen : Ajax 0 FC Twente 3
Zelfvertrouwen heb ik sowieso, maar ik denk niet dat het 0-10 gaat worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er maar van overtuigd dat jullie winnen
5-1quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Het wordt een 2-2 in Amsterdam. Dus wij de landstitel!
2-2 denk ik.quote:
Gefixedquote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste heren in Enschede. Ik gun jullie het kampioenschap en de beker het meest.
Do you're your work please!!!
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste heren in Enschede. Ik gun jullie het kampioenschap en de beker het meest.
Do you're work please!!!
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben wel meer Ajax-fans
Als je je gedraagt en wat nuttigs te zeggen hebt mag je hier van mij best zijn, maar ik ga toch ook niet in een PSV-topic lopen trollen dat ze geen kampioen meer kunnen worden
Ik was eerderquote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Praat dan gewoon nederlands, of haags.
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Dachten alle fokkers maar zoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was eerder
Niks mis mee zolang het maar niet te triest wordtIk ga bijv. niet in het Ajaxtopic trollen als wij de bekerwinnaar en/of kampioen zijn
Mjaquote:
Waarom zou je dan kampioen willen wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
k ga bijv. niet in het Ajaxtopic trollen als wij de bekerwinnaar en/of kampioen zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom zou je dan kampioen willen worden
Als ze dat zouden doen in de beker wedstrijd, moeten wij dat doen met vermeer.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Twente tegen Ajax dit seizoen is 1-0 geworden en 2-2. Dus ik ben positief over de uitkomst van de laatste wedstrijd
Ik hoop alleen niet dat Ajax een man opoffert om Theo ff uit de wedstrijd te trappen in de beker
Mja ik denk dat Ajax met Verhoeven minder slecht wordt dan wij zonder Theoquote:Op maandag 2 mei 2011 03:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen in de beker wedstrijd, moeten wij dat doen met vermeer.
Dan krijg je pizza verhoeven in de resterende zoveel minuten voor de beker, en de week erop weer voor de laatste wedstrijd, ik ga er dan vanuit dat beide mensen die de overtreding maken rood krijgen, dus beker wordt 10 tegen 10.
Zou ik niet heel erg vinden
Godsakker. Wat een neppe gast.quote:
Nee, maar daar hebben jullie Feyenoorders en PSVers voor. En zo'n beetje alle andere supporters op het forum, daar hoef je geen moeite voor te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was eerder
Niks mis mee zolang het maar niet te triest wordtIk ga bijv. niet in het Ajaxtopic trollen als wij de bekerwinnaar en/of kampioen zijn
Dit inderdaad. Dat de beste moge winnen en anders Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja ik denk dat Ajax met Verhoeven minder slecht wordt dan wij zonder Theo![]()
Gewoon voetballen, geen ordinaire trap partij, en gelukkig niet meer die vallende ziekte Suarez erbij
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
http://fctwente.blog.nl/g(...)-bom-tegen-willem-ii
En bedankt, welke kneus het ook moge zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
Het was echt een topsfeer zondagquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef Kingside het volgende:
Respect voor dit jongens,was mooi om bij te zijn. Jullie gun ik het kampioenschap.
quote:Tja dit is wel wat anders dan dat je tegen ajax speelt en jupilear bierfiltjes naar je kop gesmeten krijgt van de ploeg die 2de staat. heel de wedstrijd "helmond helmond tilburg komt eraan" en "Jupilear league in Tilburg". Als je dit dan ziet is het niet moeilijk om te kiezen wie de dubbel moet pakken!! Succes Twente!!
Dan explodeert mijn hart, spanning van de penalty en daarna de opluchting dat ie mis is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef TLC het volgende:
Stel dat Ajax over 2 weken in de laatste minuut bij een gelijkspel nog een penalty krijgt en dat ze die dan missen![]()
![]()
![]()
Wel juichen als Ajax scoort heh, ook al zit je in het Twente vak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef DaDude1987 het volgende:
Volgens nu.nl hebben we een nieuwe voorzitter:
http://db.tt/iT4Piau
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
Heb je als je zo dicht bij duitsland zit hé.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.
Vind ik nog terecht ook, je gaat toch gvd je eigen club toch niet zo benadelen....
Hehehequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef DaDude1987 het volgende:
Volgens nu.nl hebben we een nieuwe voorzitter:
http://db.tt/iT4Piau
En het was ook geen vlinderbommetje ofzo.. maar een halve dynamiet staaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.
Vind ik nog terecht ook, je gaat toch gvd je eigen club toch niet zo benadelen....
Nee, dat heb je verkeerd begrepen (of misschien heb ik dat verkeerd uitgelegd).quote:Op zondag 1 mei 2011 11:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw redenatie slaat kant noch wal, maar natuurlijk mag je wel een favoriet hebben. Lijkt me logisch. Zolang je maar niet van die lompe redenaties er bij gaat maken, want dat is helemaal niet goed voor het Nederlands voetbal. Sowieso is het nooit goed als een topclub financieel ten afgrond gaat(psv).
Hier ben ik het totaal mee eens, en ik ben blij met zo'n voorzitter die gewoon zegt dat Ajax maar de hoofdprijs moet betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:38 schreef EricOscuro het volgende:
Dat doen Twente, Groningen en ook Heerenveen en Utrecht en Den Haag heel goed. Maar PSV en Ajax willen nog steeds alleen de toptalenten van deze clubs binnenhalen voor een koek en een ei, om ze na 2 jaar weer te verkopen tegen 5 keer de inkoopwaarde.
lol, als ze liters bier over haar heen wil krijgen moet ze dat vooral doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel juichen als Ajax scoort heh, ook al zit je in het Twente vak.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik word zo opgehaald, en dan gaan weheb er zin in
Haha,ik zag laatst de spelersbus van fc twente rijden,en ruiz!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Skv het volgende:
Ik zit bij de Veste in de zon. Op de weg naar Enschede al tientallen bussen gezien. Ook veel mensen op de bruggen enzo. Zag ook de politie een tiental lui uit de berm van de A1 vissen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
lol, als ze liters bier over haar heen wil krijgen moet ze dat vooral doen.
Oudemarkt ..quote:Op zondag 8 mei 2011 13:00 schreef debeterebob het volgende:
Wat is trouwens de beste plek? Van Heek of Oude markt?
Dat tweede filmpje vind ik maar een rommeltje. Alles door elkaar, slechte muziek, slechte montage etc. Zijn veel mooiere filmpjes maar goed...doet er niet toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef TwenteFC het volgende:
Volgende week jongs.
Nog steeds tranen in de ogen wanneer ik dit filmpje bekijk.
Yes, mongolen.. Sfeer hier in de bus is prima.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oudemarkt ..
Trouwens.. Bussen van Twente worden bekogeld door FC Utrecht supporters
Gaat me niet om de muziek, de montage etc.. gaat me om de beleving van die dag.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef starla het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje vind ik maar een rommeltje. Alles door elkaar, slechte muziek, slechte montage etc. Zijn veel mooiere filmpjes maar goed...doet er niet toe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen, hoewel "jullie" jullie zitten niet in het stadion, maar er is volgende week wel iets in Amsterdam. De dertigste kampioensschaal
Tuurlijk is die volgende week in Amsterdam. Twente is daar volgende week ook, om hem uitgereikt te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen, hoewel "jullie" jullie zitten niet in het stadion, maar er is volgende week wel iets in Amsterdam. De dertigste kampioensschaal
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.
Ajax moet volgende week winnen en daarmee dus vroeg druk gaan zetten, balverlies is met een speler als Ruiz dan dodelijk.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef MaLo het volgende:
Tuurlijk is die volgende week in Amsterdam. Twente is daar volgende week ook, om hem uitgereikt te krijgen
Zeer voorspelbare reacties was te verwachten, maar oké ik wil het best uitleggenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede.
Naar mijn weten is FC Twente in totaal nog maar één keer kampioen geweest, ergo; Ajax.quote:De dertigste kampioensschaal
Ik had helemaal over dat 30e heengelezen, las alleen Kampioensschaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Zeer voorspelbare reacties was te verwachten, maar oké ik wil het best uitleggen
[..]
Naar mijn weten is FC Twente in totaal nog maar één keer kampioen geweest, ergo; Ajax.
Tja dan is dat met dank aan Feyenoord, die dan daardoor tevens de afstand nog groter zien worden als Ajax CL mag gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.
Ajax moet volgende week winnen en daarmee dus vroeg druk gaan zetten, balverlies is met een speler als Ruiz dan dodelijk.
Leuk filmpje, mooie beelden.quote:
Kippenvel..quote:
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.
Voor volgende week in een volle Arena is er nog niks zeker, Ajax is bij voorbaat absoluut niet kansloos.
Tof.quote:
Dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.
Is er ook zoiets van de Kuip? Sfeer daar was echt tof. Vooral toen Ajax 2-0 voorstond.. Ajaxvak stond helemaal op de kop. Dat draaide gaandeweg volledig om.quote:
Zat je ook in vak Z4?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb videos op mijn youtube staan, maar beetje brakke kwaliteit somswel een dansende Landzaat
http://www.youtube.com/ladymiarae#p/a
Janko ook: I am proud to be a tukker!
Also! Ik zat een paar rijen achter je, zelfde vak.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Rolstoelvak ja, zo'n vijf meter van de dugout van Twente.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Also! Ik zat een paar rijen achter je, zelfde vak.
Frank de Boer heeft veel geleerd van Van Marwijkquote:Op maandag 9 mei 2011 01:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]tof!
Vertonghen "Twente is alleen gevaarlijk uit spelhervattingen" Zure verliezer. Hij vond ook dat Ajax domineerde en dat ze volgende week 'geen probleem' zouden hebben met Twente.
Hij keek en zag dat het goed was enquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef blistah het volgende:
KOMAAN TWENTE EN PAK DAT ARROGANTE AJAX AAN VANAVOND
Helaas Jojoortjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Helaas Jojoortje
Dit is wel gebeurd....
Je kan linksom of rechtsom lullen, die vrije trap waaruit de beslissende goal valt was overdreven. Verder heeft Twente verdiend gewonnen. Gefeliciteerd!quote:
twente nauwelijks gevaarlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.
Voor volgende week in een volle Arena is er nog niks zeker, Ajax is bij voorbaat absoluut niet kansloos.
Ja, maar om de arbitrage dan de schuld te geven van het verlies van ajax gaat wat ver.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan linksom of rechtsom lullen, die vrije trap waaruit de beslissende goal valt was overdreven. Verder heeft Twente verdiend gewonnen. Gefeliciteerd!
Wel mee eens ja. Janssen is gewoon een wapen op zich. Ben allang blij dat Ajax met zo`n matige selectie tot het eind toe meedoet om het kampioenschapquote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar om de arbitrage dan de schuld te geven van het verlies van ajax gaat wat ver.
Daarnaast ligt het puur aan ajax zelf dat zij niet gevaarlijk kunnen worden uit dood spel. Janssen is gewoon een topschutter en bij Ajax werd pijnlijk duidelijk dat ze die gewoon niet hebben.
Lijkt me overdreven. Denk dat Blom wel zegt dat hij het beoordeeld heeft als zijnde geen elleboog.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)lleboog__.html?p=3,1
Het zal toch niet he...zal de KNVB buigen?
was gewoon een sportieve megaspannende bekerfinale tussen 2 topploegen. Heerlijke pot!
Telegraafquote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
was gewoon een sportieve megaspannende bekerfinale tussen 2 topploegen. Heerlijke pot!
Zo enorm suggestief ook van de Telegraaf:quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
quote:De beelden zullen vandaag ongetwijfeld worden bestudeerd door de aanklager,
Het is Ruiz, had zag er niet gemeen uit, alleen uit volle inzet. Geel had je eventueel kunnen geven, aangezien het toch een elleboog blijft, maar rood is nonsens.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Dan kun je beter die actie van Janko onderzoeken in de laatste minuten.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is Ruiz, had zag er niet gemeen uit, alleen uit volle inzet. Geel had je eventueel kunnen geven, aangezien het toch een elleboog blijft, maar rood is nonsens.
Errrrrrrrr, que? Zo 'oppermachtig' was Twente nou ook weer niet. Ze hadden een overwicht, dat klopt. De statistieken zeggen ook wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan kun je beter die actie van Janko onderzoeken in de laatste minuten.
Ik heb gisteren genoten van Ruiz, mooie voetballer. In de eerste twintig minuten na rust kreeg Ajax voetballes, Twente was echt oppermachtig.
Ah oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het over de eerste twintig minuten van de tweede helft. Over de gehele wedstrijd gezien was Twente beter, maar niet veel.
Dat zou erg onzinnig zijn idd.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
De Telegraaf is voor Ajax. Is algemeen bekend toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Triest. Hopelijk pakken ze dat tuig hard aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.
Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.
maar voor de rest mooie dag gehad
niks dusquote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Zelfde als in 'mijn' bus dus. Alleen daar hielden ze het bij schreeuwen, joints roken, snuiven en plastic bakjes door de bus smijten. Als ik weer met zo'n buscombi moet ga ik wel lekker ergens anders kijken hoor. Haalt toch de lol van het voetbal een eind omlaag.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.
Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.
/edit sorry voor mijn taalgebruik
Jij bent toch voor Twente?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd.
Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Oke,raar dat alle kranten en radio enzo zeggen dat alles goed verliep.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Wij hadden gelukkig een zelf geregelde bus. Alles rustig en lekker een biertje na de wedstrijd in de bus Superdag al met al!!!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Zelfde als in 'mijn' bus dus. Alleen daar hielden ze het bij schreeuwen, joints roken, snuiven en plastic bakjes door de bus smijten. Als ik weer met zo'n buscombi moet ga ik wel lekker ergens anders kijken hoor. Haalt toch de lol van het voetbal een eind omlaag.
Idd, wel kut trouwens als je reis zo verloopt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,raar dat alle kranten en radio enzo zeggen dat alles goed verliep.
Daar krijg je echt níks van mee als je in de bus zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd.
Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Sowieso, Twente supporters die ineens overal vandaan komen en de hooligan uithangenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Wij vonden het vorig jaar ook al een troostprijs, tuurlijk vier je altijd feest als je een prijs wint. Maar na een dag is iedereen die beker alweer vergeten door de misgelopen titel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Als jullie niet allemaal als successupporters uit de grond zouden zijn gekomen vorig jaar, zou je het misschien snappen. Sowieso, dat arrogant noemen terwijl jullie zelf de hele week al aan het schreeuwen zijn dat jullie de titel al in je zak hebt en zo. Grappenmakersquote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Dat kwam voornamelijk door de tegenstander, vriend.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Gewoon laten gaan. Iedereen van het Ajaxkamp baalt. Hoe kun je nu niet balen na zo'n wedstrijd?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jullie niet allemaal als successupporters uit de grond zouden zijn gekomen vorig jaar, zou je het misschien snappen. Sowieso, dat arrogant noemen terwijl jullie zelf de hele week al aan het schreeuwen zijn dat jullie de titel al in je zak hebt en zo. Grappenmakers
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duhquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Iedereen van het Ajaxkamp baalt. Hoe kun je nu niet balen na zo'n wedstrijd?
Het is gewoon een manier van omgaan met teleurstellingen, gewoon laten gaan.
Andersom zou het ook wel gebeuren, die mensen heb je altijd.
Datzelfde geldt andersom. Sommige van 'ons' (waaronder ik) gaven al niks om de bekerfinale, voordat deze begon en verloren werd. Nu opeens is dat zogenaamd omdat we hem verloren hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Je verdraait dingen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh![]()
Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Lees jij wel wat ik type? Bovendien ben ik een Ajaxsupporter, zoals ik net al vermeldde. Ik zag de harde kern van Ajax gisteren goed balen. Natuurlijk wil men liever landskampioen worden dan de beker winnen, maar het is voor Ajax wel iets meer dan een troostprijs waar men niets om geeft.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh![]()
Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?quote:
Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?
Iddquote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.
Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken.
Sowieso een goed punt. Er wordt altijd over 'we' en 'jullie' gepraat.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken.
Maar wat jij zegt is een oorzaak-gevolg.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.
Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Ja natuurlijk, je wilt altijd alles winnen. Betekend niet dat het een boeiende prijs is, of belangrijk. De gefrustreerde indruk komt door al die FCT "fans" die ineens overal tevoorschijn komen en van de daken schreeuwen dat ze zo'n geweldige prijs hebben gewonnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komenik zou ook niet vrolijk worden van zoiets.
Je moet wel de feiten kennen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.
Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie
Dat zullen sommige Feyenoorders wellicht geroepen hebben, maar je kunt daar onmogelijk alle supporters op afrekenen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.
Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie
Chippie Polar Cupquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.
Welke gefrustreerde indruk?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.
Eens!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke gefrustreerde indruk?Als ik de wedstrijd niet gezien had en enkelt op de reactie's hier op fok(en de Boer en Vertongen en Aldeweireld enz. enz. enz.) was afgegaan had ik niet beter geweten dan dat Ajax véél beter was, de wedstrijd grotendeels gedomineerd heeft maar uiteindelijk door een ontzettende blunder van Blom de winst afgenomen is. Vervolgens krijg je niks anders te horen dan dat deze wedstrijd er niet toe deed, de beker maar een troostprijsje is en volgende week/de titel het enige is dat telt.
Echter dat is als ik de wedstrijd niet had gezien. Eenieder die de wedstrijd wel heeft gezien weet dat juist Twente(op de eerste helft verlenging na, eerlijk is eerlijk) de wedstrijd gedomineerd heeft, het betere spel had en gewoon volkomen verdiend heeft gewonnen. Dat Ajax twee keer volkomen uit het niets scoort verandert daar niks aan, integendeel. Als ik de spanning in het Ajax-publiek zag en de teleurstelling na afloop, kreeg ik niet de indruk dat het nergens om ging.
Wat jij er van vind moet jij weten. Voor mij maak je dan een redelijk gefrustreerde indruk.
http://www.fctwente.net/w(...)php?wedstrijdID=5392quote:Aanstaande donderdag kan het FC Twente vrouwenelftal voor het eerst in het 4-jarige bestaan van de Eredivisie landskampioen worden. Waar de voorgaande drie edities door AZ werden gewonnen, haakten de Alkmaarders in de vorige speelronde definitief af om de titel te prolongeren. ADO Den Haag volgt op één punt is de enige belager die ook nog kampioen kan worden. Een overwinning op de nummer een-na-laatst Willem II in eigen huis volstaat echter om de landstitel en daarmee ook Champions League-voetbal binnen te halen.
Het duel tussen Twente en Willem II wordt afgewerkt in De Grolsch Veste en begint om 19:30 uur. De toegang is gratis.
Ik ga er naartoequote:Op maandag 9 mei 2011 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.fctwente.net/w(...)php?wedstrijdID=5392
Gelukkig totaal niet arrogant, die tukkers.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van fctwente.net:
Ajax,waar is je beker?
Ajax ,waar is je schaal?
Ajax,waar zijn je prijzen?
Die pakt Twente allemaal.
Dat gezeik is vooral op die irritant successupporters die overal nu het hardst lopen te trollen, terwijl je ze normaal niet eens ziet.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Eens!
..en ook voor alle andere Ajax-supporters die hier ineens fanatiek meeposten: http://www.ajaxshowtime.c(...)inst-knvb-beker.html
Met name vanaf 13.00.
Als het zo gevierd wordt in Amsterdam als ze winnen (terwijl Twente nu niet eens een huldiging heeft) en dan gaat zeiken dat het niks voorstelt als een andere club de beker wint dan is dat best sneu.
Jij kunt blijkbaar het verschil niet meer zien tussen een grapje en arrogantie.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelukkig totaal niet arrogant, die tukkers.
[..]
Ben jij ook opeens tukker geworden, of komt je anti 010 shirt weer eens onder je bed vandaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar het verschil niet meer zien tussen een grapje en arrogantie.
En daarbij jij scheert constant iedereen over een kam.
Ja, daar zijn jullie ook nogal goed in bij Ajacieden. Totaal niet hypocriet of zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar het verschil niet meer zien tussen een grapje en arrogantie.
En daarbij jij scheert constant iedereen over een kam.
Is dit op de melodie van "Schatje mag ik je foto?"quote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van fctwente.net:
Ajax,waar is je beker?
Ajax ,waar is je schaal?
Ajax,waar zijn je prijzen?
Die pakt Twente allemaal.
Dat doen ze altijd al, wij dachten, let's bring the shit here.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is niet echt Twente nieuws. Mochten mensen willen discussiëren met je, dan zullen ze dat wel doen in het relevantere Ajax-topic.
Ik hoef die 'wie is het meest arrogant' discussie hier niet, kom op zeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom verwijder je alle posts jojoortje wtf is dit voor politieforum.
We waren ook zo serieus hehquote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoef die 'wie is het meest arrogant' discussie hier niet, kom op zeg.
Ik heb op de vorige pagina's ook een nutteloze discussie verwijderd.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We waren ook zo serieus hehDan heb ik het over Mama_mia
Vrouwenvoetbalquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus! Gaan er nog mensen naar de wedstrijd donderdag, waar de dames kampioen kunnen worden?
Op papier is het een succes verhaal: tetten en voetbal. Als ze die vrouwen nou rokjes aandeden kwam er veel meer publiek op af!quote:
Mijn vriend kijkt liever naar damestennisquote:Op maandag 9 mei 2011 20:45 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Op papier is het een succes verhaal: tetten en voetbal. Als ze die vrouwen nou rokjes aandeden kwam er veel meer publiek op af!
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.
Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen
Als blikken konden doden
Pas op, straks ben je weer een arrogante kuttukkerquote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghehe, zoon van de huisbaas woont achter me, zijn dakterrasje is onder mijn raam. Hij is Ajacied en heeft 2 vrienden op bezoek, ook Ajacieden.
Kon het niet laten om m'n shirtje aan te trekken, uit het raam te hangen en "ha jongens!" te roepen
Als blikken konden doden
net als gister zeker?quote:
Padoem tsjjquote:
ik rekende al op zo'n bijdehandje hoorquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Is dit op de melodie van "Schatje mag ik je foto?"
Schatje mag ik je foto dus.quote:
quote:
Vrezen zijn voor 't ergste en hopen op 't beste.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef muzas het volgende:
Ik hoop zo dat jullie een slechte dag hebben. ..
Ik vrees zo dat jullie dat niet hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |