quote:Tja dit is wel wat anders dan dat je tegen ajax speelt en jupilear bierfiltjes naar je kop gesmeten krijgt van de ploeg die 2de staat. heel de wedstrijd "helmond helmond tilburg komt eraan" en "Jupilear league in Tilburg". Als je dit dan ziet is het niet moeilijk om te kiezen wie de dubbel moet pakken!! Succes Twente!!
Dan explodeert mijn hart, spanning van de penalty en daarna de opluchting dat ie mis is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef TLC het volgende:
Stel dat Ajax over 2 weken in de laatste minuut bij een gelijkspel nog een penalty krijgt en dat ze die dan missen![]()
![]()
![]()
Wel juichen als Ajax scoort heh, ook al zit je in het Twente vak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef DaDude1987 het volgende:
Volgens nu.nl hebben we een nieuwe voorzitter:
http://db.tt/iT4Piau
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
http://fctwente.blog.nl/g(...)-bom-tegen-willem-ii
En bedankt, welke kneus het ook moge zijn.
Heb je als je zo dicht bij duitsland zit hé.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.
Vind ik nog terecht ook, je gaat toch gvd je eigen club toch niet zo benadelen....
Hehehequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef DaDude1987 het volgende:
Volgens nu.nl hebben we een nieuwe voorzitter:
http://db.tt/iT4Piau
En het was ook geen vlinderbommetje ofzo.. maar een halve dynamiet staaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.
Vind ik nog terecht ook, je gaat toch gvd je eigen club toch niet zo benadelen....
Nee, dat heb je verkeerd begrepen (of misschien heb ik dat verkeerd uitgelegd).quote:Op zondag 1 mei 2011 11:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw redenatie slaat kant noch wal, maar natuurlijk mag je wel een favoriet hebben. Lijkt me logisch. Zolang je maar niet van die lompe redenaties er bij gaat maken, want dat is helemaal niet goed voor het Nederlands voetbal. Sowieso is het nooit goed als een topclub financieel ten afgrond gaat(psv).
Hier ben ik het totaal mee eens, en ik ben blij met zo'n voorzitter die gewoon zegt dat Ajax maar de hoofdprijs moet betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:38 schreef EricOscuro het volgende:
Dat doen Twente, Groningen en ook Heerenveen en Utrecht en Den Haag heel goed. Maar PSV en Ajax willen nog steeds alleen de toptalenten van deze clubs binnenhalen voor een koek en een ei, om ze na 2 jaar weer te verkopen tegen 5 keer de inkoopwaarde.
lol, als ze liters bier over haar heen wil krijgen moet ze dat vooral doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel juichen als Ajax scoort heh, ook al zit je in het Twente vak.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik word zo opgehaald, en dan gaan weheb er zin in
Haha,ik zag laatst de spelersbus van fc twente rijden,en ruiz!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Skv het volgende:
Ik zit bij de Veste in de zon. Op de weg naar Enschede al tientallen bussen gezien. Ook veel mensen op de bruggen enzo. Zag ook de politie een tiental lui uit de berm van de A1 vissen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
lol, als ze liters bier over haar heen wil krijgen moet ze dat vooral doen.
Oudemarkt ..quote:Op zondag 8 mei 2011 13:00 schreef debeterebob het volgende:
Wat is trouwens de beste plek? Van Heek of Oude markt?
Dat tweede filmpje vind ik maar een rommeltje. Alles door elkaar, slechte muziek, slechte montage etc. Zijn veel mooiere filmpjes maar goed...doet er niet toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef TwenteFC het volgende:
Volgende week jongs.
Nog steeds tranen in de ogen wanneer ik dit filmpje bekijk.
Yes, mongolen.. Sfeer hier in de bus is prima.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oudemarkt ..
Trouwens.. Bussen van Twente worden bekogeld door FC Utrecht supporters
Gaat me niet om de muziek, de montage etc.. gaat me om de beleving van die dag.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef starla het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje vind ik maar een rommeltje. Alles door elkaar, slechte muziek, slechte montage etc. Zijn veel mooiere filmpjes maar goed...doet er niet toe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen, hoewel "jullie" jullie zitten niet in het stadion, maar er is volgende week wel iets in Amsterdam. De dertigste kampioensschaal
Tuurlijk is die volgende week in Amsterdam. Twente is daar volgende week ook, om hem uitgereikt te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen, hoewel "jullie" jullie zitten niet in het stadion, maar er is volgende week wel iets in Amsterdam. De dertigste kampioensschaal
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.
Ajax moet volgende week winnen en daarmee dus vroeg druk gaan zetten, balverlies is met een speler als Ruiz dan dodelijk.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef MaLo het volgende:
Tuurlijk is die volgende week in Amsterdam. Twente is daar volgende week ook, om hem uitgereikt te krijgen
Zeer voorspelbare reacties was te verwachten, maar oké ik wil het best uitleggenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede.
Naar mijn weten is FC Twente in totaal nog maar één keer kampioen geweest, ergo; Ajax.quote:De dertigste kampioensschaal
Ik had helemaal over dat 30e heengelezen, las alleen Kampioensschaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Zeer voorspelbare reacties was te verwachten, maar oké ik wil het best uitleggen
[..]
Naar mijn weten is FC Twente in totaal nog maar één keer kampioen geweest, ergo; Ajax.
Tja dan is dat met dank aan Feyenoord, die dan daardoor tevens de afstand nog groter zien worden als Ajax CL mag gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.
Ajax moet volgende week winnen en daarmee dus vroeg druk gaan zetten, balverlies is met een speler als Ruiz dan dodelijk.
Leuk filmpje, mooie beelden.quote:
Kippenvel..quote:
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.
Voor volgende week in een volle Arena is er nog niks zeker, Ajax is bij voorbaat absoluut niet kansloos.
Tof.quote:
Dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.
Is er ook zoiets van de Kuip? Sfeer daar was echt tof. Vooral toen Ajax 2-0 voorstond.. Ajaxvak stond helemaal op de kop. Dat draaide gaandeweg volledig om.quote:
Zat je ook in vak Z4?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb videos op mijn youtube staan, maar beetje brakke kwaliteit somswel een dansende Landzaat
http://www.youtube.com/ladymiarae#p/a
Janko ook: I am proud to be a tukker!
Also! Ik zat een paar rijen achter je, zelfde vak.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Rolstoelvak ja, zo'n vijf meter van de dugout van Twente.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Also! Ik zat een paar rijen achter je, zelfde vak.
Frank de Boer heeft veel geleerd van Van Marwijkquote:Op maandag 9 mei 2011 01:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]tof!
Vertonghen "Twente is alleen gevaarlijk uit spelhervattingen" Zure verliezer. Hij vond ook dat Ajax domineerde en dat ze volgende week 'geen probleem' zouden hebben met Twente.
Hij keek en zag dat het goed was enquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef blistah het volgende:
KOMAAN TWENTE EN PAK DAT ARROGANTE AJAX AAN VANAVOND
Helaas Jojoortjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 08:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Helaas Jojoortje
Dit is wel gebeurd....
Je kan linksom of rechtsom lullen, die vrije trap waaruit de beslissende goal valt was overdreven. Verder heeft Twente verdiend gewonnen. Gefeliciteerd!quote:
twente nauwelijks gevaarlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.
Voor volgende week in een volle Arena is er nog niks zeker, Ajax is bij voorbaat absoluut niet kansloos.
Ja, maar om de arbitrage dan de schuld te geven van het verlies van ajax gaat wat ver.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan linksom of rechtsom lullen, die vrije trap waaruit de beslissende goal valt was overdreven. Verder heeft Twente verdiend gewonnen. Gefeliciteerd!
Wel mee eens ja. Janssen is gewoon een wapen op zich. Ben allang blij dat Ajax met zo`n matige selectie tot het eind toe meedoet om het kampioenschapquote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar om de arbitrage dan de schuld te geven van het verlies van ajax gaat wat ver.
Daarnaast ligt het puur aan ajax zelf dat zij niet gevaarlijk kunnen worden uit dood spel. Janssen is gewoon een topschutter en bij Ajax werd pijnlijk duidelijk dat ze die gewoon niet hebben.
Lijkt me overdreven. Denk dat Blom wel zegt dat hij het beoordeeld heeft als zijnde geen elleboog.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)lleboog__.html?p=3,1
Het zal toch niet he...zal de KNVB buigen?
was gewoon een sportieve megaspannende bekerfinale tussen 2 topploegen. Heerlijke pot!
Telegraafquote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
was gewoon een sportieve megaspannende bekerfinale tussen 2 topploegen. Heerlijke pot!
Zo enorm suggestief ook van de Telegraaf:quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
quote:De beelden zullen vandaag ongetwijfeld worden bestudeerd door de aanklager,
Het is Ruiz, had zag er niet gemeen uit, alleen uit volle inzet. Geel had je eventueel kunnen geven, aangezien het toch een elleboog blijft, maar rood is nonsens.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Dan kun je beter die actie van Janko onderzoeken in de laatste minuten.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is Ruiz, had zag er niet gemeen uit, alleen uit volle inzet. Geel had je eventueel kunnen geven, aangezien het toch een elleboog blijft, maar rood is nonsens.
Errrrrrrrr, que? Zo 'oppermachtig' was Twente nou ook weer niet. Ze hadden een overwicht, dat klopt. De statistieken zeggen ook wel genoeg lijkt me.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan kun je beter die actie van Janko onderzoeken in de laatste minuten.
Ik heb gisteren genoten van Ruiz, mooie voetballer. In de eerste twintig minuten na rust kreeg Ajax voetballes, Twente was echt oppermachtig.
Ah oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het over de eerste twintig minuten van de tweede helft. Over de gehele wedstrijd gezien was Twente beter, maar niet veel.
Dat zou erg onzinnig zijn idd.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
De Telegraaf is voor Ajax. Is algemeen bekend toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |