abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96381314
Dit is het verschil met Ajax:

quote:
Tja dit is wel wat anders dan dat je tegen ajax speelt en jupilear bierfiltjes naar je kop gesmeten krijgt van de ploeg die 2de staat. heel de wedstrijd "helmond helmond tilburg komt eraan" en "Jupilear league in Tilburg". Als je dit dan ziet is het niet moeilijk om te kiezen wie de dubbel moet pakken!! Succes Twente!!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_96396825
Vanaf hoe laat kun je de auto daar kwijt zondag?
Noot noot.
pi_96410229
Stel dat Ajax over 2 weken in de laatste minuut bij een gelijkspel nog een penalty krijgt en dat ze die dan missen _O- _O- :') :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 mei 2011 @ 23:11:33 #104
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96413616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef TLC het volgende:
Stel dat Ajax over 2 weken in de laatste minuut bij een gelijkspel nog een penalty krijgt en dat ze die dan missen _O- _O- :') :')
Dan explodeert mijn hart, spanning van de penalty en daarna de opluchting dat ie mis is...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_96416291
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
Noot noot.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:09:11 #106
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96416322
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
Wel juichen als Ajax scoort heh, ook al zit je in het Twente vak.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96416601
Volgens nu.nl hebben we een nieuwe voorzitter:

http://db.tt/iT4Piau
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_96418697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef DaDude1987 het volgende:

_O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_96419295
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
http://fctwente.blog.nl/g(...)-bom-tegen-willem-ii

En bedankt, welke kneus het ook moge zijn.
Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.
Vind ik nog terecht ook, je gaat toch gvd je eigen club toch niet zo benadelen....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 02:20:22 #110
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96419463
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat die gast die dat gedaan heeft in elkaar gemept is door medesupporters.
Vind ik nog terecht ook, je gaat toch gvd je eigen club toch niet zo benadelen....
Heb je als je zo dicht bij duitsland zit hé. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:44:58 #111
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_96429134
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef DaDude1987 het volgende:

Hehehe
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_96450089
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 02:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

En het was ook geen vlinderbommetje ofzo.. maar een halve dynamiet staaf.
Je zou maar een ballenjongen/fotograaf/steward/mede supporter voor het leven doof maken... je bent toch gek in de kop als je zo'n ding in een vol stadion aansteekt.

Trouwens, Johan Derksen had wel vertrouwen in Twente.. volgens hem pakt Twente de Titel en de Beker :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 03:38:28 #113
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_96465001
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jouw redenatie slaat kant noch wal, maar natuurlijk mag je wel een favoriet hebben. Lijkt me logisch. Zolang je maar niet van die lompe redenaties er bij gaat maken, want dat is helemaal niet goed voor het Nederlands voetbal. Sowieso is het nooit goed als een topclub financieel ten afgrond gaat(psv). :P
Nee, dat heb je verkeerd begrepen (of misschien heb ik dat verkeerd uitgelegd).
Ik wil niet dat een NL topclub failliet gaat... Wat mij vooral tegenstaat is dat clubs met lef en minder budget het in het verleden "bij voorbaat" moesten afleggen tegen clubs met geld en dat daarom die clubs met geld er bijna standaard vandoor gingen met het landskampioenschap (en vervolgens ook nog de beste spelers van subtoppers goedkoop konden overnemen, en zo de kampioenschap konden beïnvloeden door hun financiële draagkracht).

Feijenoord is al ingestort, Ajax en PSV kunnen nog even op hun reservers teren... maar moeten het financieel afleggen tegen creatieve clubs als FC Twente (en in de toekomst tegen meer clubs).

En daar ben ik gewoon voor; dat niet het landskampioenschap met budgetten wordt gekocht...
En alleen al daarom zie ik graag Twente winnen (hoewel ik verder weinig met ze heb)... Twente moet het doen met 2 a 3 keer zo weinig budget als Ajax of PSV.

Feyenoord daarentegen (oeps, ik had Feijenoord willen schrijven om sommige Fokkers te pesten) is op de goede weg; zij brengen jong talent naar voren!
Kortom; ik ben voor creatief beleid... niet voor beleid dat per definitie de best beschikbare spelers aankoopt. Nee zorg liever voor een paar middenmoot spelers om hun te laten uitgroeien tot basisspelers in Oranje. Herken het talent al voordat andere clubs aanhaken.

Dat doen Twente, Groningen en ook Heerenveen en Utrecht en Den Haag heel goed. Maar PSV en Ajax willen nog steeds alleen de toptalenten van deze clubs binnenhalen voor een koek en een ei, om ze na 2 jaar weer te verkopen tegen 5 keer de inkoopwaarde.

Tijd voor het Nederlands voetbal dat subtoppers langer deze voetballers aan zich weten te binden en zelf de hoofdprijs scoren! Dat is goed voor de competitie... en des te minder de voormalige topclubs hun gang kunnen gaan... des te interessanter de competitie wordt. De ontknoping van de afgelopen drie jaren is het perfecte voorbeeld van het feit dat de competitie niet al 4 wedstrijden voor het einde al is beslist!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:06:33 #114
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_96466628
Zenuwen!!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_96472584
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 03:38 schreef EricOscuro het volgende:

Dat doen Twente, Groningen en ook Heerenveen en Utrecht en Den Haag heel goed. Maar PSV en Ajax willen nog steeds alleen de toptalenten van deze clubs binnenhalen voor een koek en een ei, om ze na 2 jaar weer te verkopen tegen 5 keer de inkoopwaarde.

Hier ben ik het totaal mee eens, en ik ben blij met zo'n voorzitter die gewoon zegt dat Ajax maar de hoofdprijs moet betalen _O_
pi_96476462
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel juichen als Ajax scoort heh, ook al zit je in het Twente vak.
lol, als ze liters bier over haar heen wil krijgen moet ze dat vooral doen.
pi_96498849
Ik word zo opgehaald, en dan gaan we *O* heb er zin in *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 8 mei 2011 @ 11:35:30 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96499494
Nog 6,5u te gaan :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_96499513
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik word zo opgehaald, en dan gaan we *O* heb er zin in *O*
:) :) Veel plezier..

Wij gaan het dit jaar mooi in het café bekijken onder het genot van een paar biertjes en spareribs.
  zondag 8 mei 2011 @ 11:40:58 #120
67670 Skv
Cynist.
pi_96499638
Ik zit bij de Veste in de zon. Op de weg naar Enschede al tientallen bussen gezien. Ook veel mensen op de bruggen enzo. Zag ook de politie een tiental lui uit de berm van de A1 vissen. ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_96499683
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Skv het volgende:
Ik zit bij de Veste in de zon. Op de weg naar Enschede al tientallen bussen gezien. Ook veel mensen op de bruggen enzo. Zag ook de politie een tiental lui uit de berm van de A1 vissen. ;)
Haha,ik zag laatst de spelersbus van fc twente rijden,en ruiz!
(Hij zat ergens achterin,en ik zwaaide,maar alleen (ik weet niet zeker) luuk zwaaide terug)
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96499739
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

lol, als ze liters bier over haar heen wil krijgen moet ze dat vooral doen.

4:52, die gast in dat Arsenal-vak juichen als een malloot :D
pi_96500335

:D Volgende week jongs.

Nog steeds tranen in de ogen wanneer ik dit filmpje bekijk.

[ Bericht 34% gewijzigd door TwenteFC op 08-05-2011 12:15:42 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 12:55:38 #124
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_96501775
FORZA TWENTE OLE OLE OLE!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_96501942
Wat is trouwens de beste plek? Van Heek of Oude markt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')