Oudemarkt ..quote:Op zondag 8 mei 2011 13:00 schreef debeterebob het volgende:
Wat is trouwens de beste plek? Van Heek of Oude markt?
Dat tweede filmpje vind ik maar een rommeltje. Alles door elkaar, slechte muziek, slechte montage etc. Zijn veel mooiere filmpjes maar goed...doet er niet toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:10 schreef TwenteFC het volgende:
Volgende week jongs.
Nog steeds tranen in de ogen wanneer ik dit filmpje bekijk.
Yes, mongolen.. Sfeer hier in de bus is prima.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oudemarkt ..
Trouwens.. Bussen van Twente worden bekogeld door FC Utrecht supporters
Gaat me niet om de muziek, de montage etc.. gaat me om de beleving van die dag.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef starla het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje vind ik maar een rommeltje. Alles door elkaar, slechte muziek, slechte montage etc. Zijn veel mooiere filmpjes maar goed...doet er niet toe.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen, hoewel "jullie" jullie zitten niet in het stadion, maar er is volgende week wel iets in Amsterdam. De dertigste kampioensschaal
Tuurlijk is die volgende week in Amsterdam. Twente is daar volgende week ook, om hem uitgereikt te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik moet jullie alleen een beetje teleurstellen, hoewel "jullie" jullie zitten niet in het stadion, maar er is volgende week wel iets in Amsterdam. De dertigste kampioensschaal
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef msnk het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.
Ajax moet volgende week winnen en daarmee dus vroeg druk gaan zetten, balverlies is met een speler als Ruiz dan dodelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |