De Johan Cruyffschaal. En het feit dat we verder gekomen zijn in Europa dan Ajax. En het feit dat we volgend jaar gewoon eens even orde op zaken zullen stellenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ajax veegt Twente in 010 en in de volle ArenA helemaal van de mat, en dan hebben jullie helemaal niets.
Oh sorry, staat dat in de regels? Heb ik over heen gelezen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weg uit het Twente topic
Geeft niet, hebben wel meer Ajax-fansquote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh sorry, staat dat in de regels? Heb ik over heen gelezen.oost Indisch blind
Gewoon snel de 0-1 maken.. dan is het in de pocket.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:36 schreef DaDude1987 het volgende:
Beetje kinderachtig idd, wat wil je ermee bereiken? Twente speelt alle toppers tot nu toe erg goed, dus ben benieuwd!
Ik hoop dat de Ajax selectie er zo ook over denktquote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ajax veegt Twente in 010 en in de volle ArenA helemaal van de mat, en dan hebben jullie helemaal niets.
Wees er maar van overtuigd dat jullie winnenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Ajax selectie er zo ook over denktEn na 20 minuten verbaasd naar scorebord kijken en daar lezen : Ajax 0 FC Twente 3
Zelfvertrouwen heb ik sowieso, maar ik denk niet dat het 0-10 gaat worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er maar van overtuigd dat jullie winnen
5-1quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Het wordt een 2-2 in Amsterdam. Dus wij de landstitel!
2-2 denk ik.quote:
Gefixedquote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste heren in Enschede. Ik gun jullie het kampioenschap en de beker het meest.
Do you're your work please!!!
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste heren in Enschede. Ik gun jullie het kampioenschap en de beker het meest.
Do you're work please!!!
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben wel meer Ajax-fans
Als je je gedraagt en wat nuttigs te zeggen hebt mag je hier van mij best zijn, maar ik ga toch ook niet in een PSV-topic lopen trollen dat ze geen kampioen meer kunnen worden
Ik was eerderquote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Praat dan gewoon nederlands, of haags.
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Dachten alle fokkers maar zoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was eerder
Niks mis mee zolang het maar niet te triest wordtIk ga bijv. niet in het Ajaxtopic trollen als wij de bekerwinnaar en/of kampioen zijn
Mjaquote:
Waarom zou je dan kampioen willen wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
k ga bijv. niet in het Ajaxtopic trollen als wij de bekerwinnaar en/of kampioen zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 02:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom zou je dan kampioen willen worden
Als ze dat zouden doen in de beker wedstrijd, moeten wij dat doen met vermeer.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Twente tegen Ajax dit seizoen is 1-0 geworden en 2-2. Dus ik ben positief over de uitkomst van de laatste wedstrijd
Ik hoop alleen niet dat Ajax een man opoffert om Theo ff uit de wedstrijd te trappen in de beker
Mja ik denk dat Ajax met Verhoeven minder slecht wordt dan wij zonder Theoquote:Op maandag 2 mei 2011 03:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen in de beker wedstrijd, moeten wij dat doen met vermeer.
Dan krijg je pizza verhoeven in de resterende zoveel minuten voor de beker, en de week erop weer voor de laatste wedstrijd, ik ga er dan vanuit dat beide mensen die de overtreding maken rood krijgen, dus beker wordt 10 tegen 10.
Zou ik niet heel erg vinden
Godsakker. Wat een neppe gast.quote:
Nee, maar daar hebben jullie Feyenoorders en PSVers voor. En zo'n beetje alle andere supporters op het forum, daar hoef je geen moeite voor te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was eerder
Niks mis mee zolang het maar niet te triest wordtIk ga bijv. niet in het Ajaxtopic trollen als wij de bekerwinnaar en/of kampioen zijn
Dit inderdaad. Dat de beste moge winnen en anders Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja ik denk dat Ajax met Verhoeven minder slecht wordt dan wij zonder Theo![]()
Gewoon voetballen, geen ordinaire trap partij, en gelukkig niet meer die vallende ziekte Suarez erbij
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
http://fctwente.blog.nl/g(...)-bom-tegen-willem-ii
En bedankt, welke kneus het ook moge zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:38 schreef insan3 het volgende:
http://fctwente.blog.nl/g(...)-bom-tegen-willem-ii
En bedankt, welke kneus het ook moge zijn.
Het was echt een topsfeer zondagquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef Kingside het volgende:
Respect voor dit jongens,was mooi om bij te zijn. Jullie gun ik het kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |